Jup, ook PS3. ook bij een parkje dat t gewoon 5 seconden duurt voordat de fontein met water zichtbaar is :/quote:Op maandag 23 mei 2011 20:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
PS3 juist, ik knalde oppeens tegen een gouden hek aan, eerst stond ie er niet, en toen oppeens toen ik er 2 keer tegenaan was geknald wel..
Ja, je ziet vaker bij die aankomst-op-locatie-cutscene van dat soort "popup". Maar die fontein is typisch ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jup, ook PS3. ook bij een parkje dat t gewoon 5 seconden duurt voordat de fontein met water zichtbaar is :/
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:37 schreef DragonFodder het volgende:
Ik snap het niet goed. Ik speel hem ook op de ps3 maar heb van die artefacten eigenlijk geen last.
Hoelang was je hiermee bezig/hoeveel autos totalled?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef PirE het volgende:
Net even deze trophy binnengehaald en ondertussen wat auto's opgehaald en wat landmarks ontdekt. Case score was wel 1 star voor de moeite![]()
Vehicle: $47,999
City: $7,096
Injuries: $1,550
[..]
Misschien is dat het bij mij ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:38 schreef Taxidude het volgende:
Ben nog maar weinig bugs tegengekomen.... of ik ben zo gefocust op de gameplay dat het me niet meer opvalt
Neuh. Denk eerder aan 80 auto's..quote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef Driepink het volgende:
Ongeveer 20 autos totalled,, zal ik nu dan die 47k trophy binnenslepen?
Oh,. dan ga ik binnenkort wel ff verder botsen enzo.. is het nou eigenlijk ook zo dat "duurdere autos" meer schade $$$ opleveren enzo?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Neuh. Denk eerder aan 80 auto's..
Dik uur incl. oplossen van de zaak (1e zaak bij traffic). Heleboel auto's in puin gereden en ik heb een extra rondje gedaan langs alle hidden vehicles in het zuiden van de stad (die moest ik toch nog ophalen). Snelste is gewoon auto's T-bonen op een kruising of op de tegenligger inrijden. Tijdens het versnellen geef ik ook nog wat duwtjes in de zijkant van toevallige passanten en na de crash wisselen en herhalen. Bankjes e.d kost veels te veel tijd en je rijdt je auto heel snel kapot op die dingen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoelang was je hiermee bezig/hoeveel autos totalled?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Dik uur incl. oplossen van de zaak (1e zaak bij traffic). Heleboel auto's in puin gereden en ik heb een extra rondje gedaan langs alle hidden vehicles in het zuiden van de stad (die moest ik toch nog ophalen). Snelste is gewoon auto's T-bonen op een kruising of op de tegenligger inrijden. Tijdens het versnellen geef ik ook nog wat duwtjes in de zijkant van toevallige passanten en na de crash wisselen en herhalen. Bankjes e.d kost veels te veel tijd en je rijdt je auto heel snel kapot op die dingen.
Dunno of het in een spoiler maar het is iets over die achievement.Krijg je de achievement niet gelijk dan? Pas bij t afronden van de zaak? Dat is klote..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je kan het dus niet niet tijdens een case doen?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef RingBewoner het volgende:
Studio Secretary murderInderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ferdinand heet hij toch?![]()
Nee, je unlocked hem pas in dat overzichtsscherm.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Krijg je de achievement niet gelijk dan? Pas bij t afronden van de zaak? Dat is klote..
En je kan het dus niet niet tijdens een case doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
¨Hehe, tijdens die cases dacht ik dat ook elke keer. Hij wilde ze elke keer maar wat graag te grazen nemen ja! Welke case ben je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
¨quote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hehe, tijdens die cases dacht ik dat ook elke keer. Hij wilde ze elke keer maar wat graag te grazen nemen ja! Welke case ben je nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
¨SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Misschien stel je gewoon lage eisenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef Tijn het volgende:
Ik ben prima te spreken over de performance op de X360 trouwens. Ik las mensen die zeurden over veel pop-in en lage framerates, maar ik vind het prima speelbaar en heb eigenlijk nergens last van
Ik ook nietquote:Op maandag 23 mei 2011 23:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of ik ben niet zo'n zeikerd
Nee, maar serieus, ik heb nog geen frameratedrop gemerkt
Nergens last van (PS3).quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef speknek het volgende:
Ik heb aan de lopende band frameratedrops, ik ben geen graphicshoer maar begin me er nu vrij erg aan te storen. Zodra ik bij de volgende disc ben maar een HD install proberen, en anders zet ik hem naar 720p.
Misschien dat het scheelt dat ik sowieso maar in 480p ofzo speel vanwege m'n analoge TVquote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef speknek het volgende:
Ik heb aan de lopende band frameratedrops, ik ben geen graphicshoer maar begin me er nu vrij erg aan te storen. Zodra ik bij de volgende disc ben maar een HD install proberen, en anders zet ik hem naar 720p.
Nee,quote:Op maandag 23 mei 2011 23:43 schreef Gamer_V het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ry-la-noire-face-off
Interessanterwijs de eerste multi-platformtitel sinds ooit die heb beter doet op de ps3 dan de 360.
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Is hij gesloten? Dan moet je eerst nog ergens anders heen (ik moest even terug naar politiekantoor).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo weer verder, zit alleen vast bij de fruit market
Oke dan, normaal staat dat wel op je location lijstquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Is hij gesloten? Dan moet je eerst nog ergens anders heen (ik moest even terug naar politiekantoor).
En na zo'n cut-scene kan het ook voorkomen dat je ineens je shotgun kwijt bent en weer je handwapen vast hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:44 schreef maniack28 het volgende:
- De voorgegenereerde filmpjes die je auto van een andere kant laten komen/ vervangen door de standaard auto (als je die al aan gort gereden had)
Elke keer als je alle telefoons op de kaart ziet weet je dat er iets is of dat je inlichtingen kunt vragen, dus even de telefoon oppakken en toen verscheen het politiekantoor in m'n locatielijst.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Oke dan, normaal staat dat wel op je location lijst
Dat is gewoon scripted denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:13 schreef -CRASH- het volgende:
Dit is een manier dat een achtervolging ook kan eindigen.......
Als een tram de vluchtende auto (die tussen de huizen de weg op springt) vol in de zijkant ramt....
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:34 schreef biertank het volgende:
Ff een vraagje tussen door, hoe bevalt de game?
Ik zie dat ie goeie cijfers haalt bij review sites, maar daar ben ik het lang niet altijd mee eens.
Wat is jullie ervaring?
Aanrader?
Alvast bedankt!
Dan was het wel eens eerder vermeldt..... En dat heb ik tot nu toe nog niet gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:40 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Dat is gewoon scripted denk ik
Daar vermoed ik bij elke achtervolging. Want soms karren ze makkelijk door ondanks gebeuk en lekke band tot ze bij een steegje aankomen oid, en dan ligt juist daar toevallig een krant op de grond.
Soms is het scripted, maar ook een keer moest ik een achtervolging overnieuw doen omdat ik mijn auto helemaal kapot had gereden op bankjes en andere auto'squote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:40 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Dat is gewoon scripted denk ik
Daar vermoed ik bij elke achtervolging. Want soms karren ze makkelijk door ondanks gebeuk en lekke band tot ze bij een steegje aankomen oid, en dan ligt juist daar toevallig een krant op de grond.
Oh ok, ik had namelijk dat ook een keer met een tram plus dat ik vaker in achtervolgingen iets zie gebeuren (keihard remmende auto om btosing te ontwijken en zo) wat me dan scripted lijkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:22 schreef Document1 het volgende:
Achtervolgingen zijn niet scripted volgens mij, althans degene die ik opnieuw moest doen waren iedere keer anders.
Deel is scripted en bij sommige achtervolgingen kan je als speler het moment van ingrijpen bepalen (wanneer beuk je de auto met de lekke band van de weg) terwijl dat bij andere vastligt (eerder genoemde tram en die steeg met de krant en nog een aantal maar ik wil niet teveel spoileren). Je ziet het vrij snel omdat je de AI bij sommige achtervolgingen onmogelijk kan inhalen. Heb het al een paar keer gehad dat een runner ineens bij je wegspringt omdat hij scripted punt moet halen, zelfde met een auto die ineens van je wegrijdt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:22 schreef Document1 het volgende:
Achtervolgingen zijn niet scripted volgens mij, althans degene die ik opnieuw moest doen waren iedere keer anders.
Dit dus!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik jammer vind is de uitwerking van de street crimes.
Is je missie bijvoorbeeld in het oosten van de map is de street crime altijd in het westen .
Ook vind ik dat je veel te veel moet rijden . Ik had liever gehad dat street crimes gewoon random verschijnen als je toevallig in de buurt bent. Nu moet je heel de tijd veel te lang en te ver rijden.
Het voelt niet echt politie achtig aan.
Ik kreeg meer en meer het gevoel dat het ook een gemiste kans is om een game neer te zetten die we ons 10 jaar verder nog herinneren. Als die puntjes, die dingetjes nu eens wat beter waren uitgewerkt en er iets meer sidequests (al is het maar een random shooting o.i.d.) i hadden gezeten, dan had ik het iets beter kunnen zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:10 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind die street crimes wel goed.
Anders wordt het spel te traag. Te weinig actie en krijg je een soort Heavy Rain.
Tussen de missies door wat side quests.
Een kritiekpunt vind ik dat ik altijd mijn pijltje kwijt ben als ik op de kaart aan het zoeken ben en daarna wil kijken waar ik ben. Hadden ze een opvallende kleur moeten geven.
Nog een kritiekpunt vind ik dat ik nog altijd niet ontdekt heb hoe ik van hide-positie (achter een muur of auto) weer terug kan gaan naar gewoon lopen. Gaat een beetje stroefjes altijd.
Maar dit zijn kleinigheden. Voor de rest ben ik er zeker van dat dit gewoon de must-have game is van 2011.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder is het spel tot nu toe errug vermakelijk. Ik vind het die 60,- meer dan waard.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ja ik dacht ook een tijdje aan Fahrenheit maar ik denk dat dit toch meer een Rockstar game is dan dat het lijkt bij de eerste indruk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik kreeg meer en meer het gevoel dat het ook een gemiste kans is om een game neer te zetten die we ons 10 jaar verder nog herinneren. Als die puntjes, die dingetjes nu eens wat beter waren uitgewerkt en er iets meer sidequests (al is het maar een random shooting o.i.d.) i hadden gezeten, dan had ik het iets beter kunnen zien.
Maar verder is het een heel cool spel, qua speelwijze (het filmachtige) doet het me veel denken aan Fahrenheit: Indigo Prophecy voor de pc/xbox.
Dat dacht ik ook. Alsof meteen vaststaat dat ze in die bar geweest is en dat in die bar meteen iedereen weet wie die ene vrouw is waar ze informatie over aan het zoeken zijn en dat ze weten met wie ze naar buiten was gelopen en waar naartoe.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:38 schreef Maanvis het volgende:
Daarnaast, iedere vrouw gaat met een luciferdoosje van de bar waar ze waren naar huis.[/spoiler]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij was hij bij de mediamarkt en de e-plaza allebei 39 euro.quote:Maar verder is het spel tot nu toe errug vermakelijk. Ik vind het die 60,- meer dan waard.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Alsof meteen vaststaat dat ze in die bar geweest is en dat in die bar meteen iedereen weet wie die ene vrouw is waar ze informatie over aan het zoeken zijn en dat ze weten met wie ze naar buiten was gelopen en waar naartoe.
En ze hadden wel wat anders kunnen verzinnen dan 3 (of was het meer) keer een luciferdoosje als hint te gebruiken. Doe dan een aansteker of een pen, dan valt het minder op dat ze eigenlijk steeds hetzelfde aan het doen zijn.
[..]ja ik ben stom bezig geweest, maar aan de andere kant krijg ik bij music store wel spaarpuntjes ting ting ting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Volgens mij was hij bij de mediamarkt en de e-plaza allebei 39 euro.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:27 schreef biertank het volgende:
[..]
wtf is dit?
ik stel toch een normale vraag?
Doe eerst de storylijn... als die af is de streetcrimes.....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dit dus!
Ik vind dat er te weinig kritiek is gegeven op dit soort punten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Je gaat reviews kijken en dan zeg je dat je het er niet altijd mee eens bent. De mensen die de review hebben gemaakt hebben de game gespeeld.quote:
SHARP.......quote:
hehe, we krijgen een redelijk normale reactie, was niet zo moeilijk toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:20 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Je gaat reviews kijken en dan zeg je dat je het er niet altijd mee eens bent. De mensen die de review hebben gemaakt hebben de game gespeeld.
Nu vraag je aan ons wat wij ervan vinden? De mensen die hier posten hebben de game ook gespeeld.
Zie je de overeenkomst?
Top, dank je wel voor deze input!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
SHARP.......
Maar.... Eerst twijfelde ik of ik me het spel zou aanschaffen.
Dacht alweer een lame detective spel.....
Maarik heb er geen spijt van... en het blijft boeien.
Dit wordt het 2de spel (ander platinum trophie is van Burnout Paradise) waar ik de platinum trophie ga halen......
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:32 schreef biertank het volgende:
[..]
Top, dank je wel voor deze input!
Hier heb ik wat aan!
Hij valt tegen ten opzichte van de reviews die ik heb gelezenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef biertank het volgende:
.
Is de game aan te raden of valt ie tegen?
Iedereen heeft een eigen smaak. Heel simpel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef biertank het volgende:
[..]
hehe, we krijgen een redelijk normale reactie, was niet zo moeilijk toch?
Ik heb een aantal reviews gekeken, check.
Ik ben het er niet altijd mee eens, check.
Om een review te geven moet je een game spelen, check.
Ik vraag het aan mensen die ook de game spelen, check.
Ik zie de overeenkomst.....
Maar dan kan de mening van de mensen hier nog wel anders zijn.
Daarnaast krijgen de mensen hier ook niet betaald om een review te schrijven.
Bij Black Ops waren de reviewers zeer te spreken over de game, terwijl ik in topics zoals andere geluide hoorde, die in mijn ogen gelijk hadden.
Dus nogmaals ik stel volgens mij een normale vraag.
Is de game aan te raden of valt ie tegen?
Gozer....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Iedereen heeft een eigen smaak. Heel simpel.
Op basis van de reviews moet jij beoordelen of die game wat voor je is ja of nee. Wij kunnen moeilijk je smaak gaan beoordelen.
De vraag die je stelt is gewoon niet zo heel erg slim.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef biertank het volgende:
[..]
Gozer....
Iedereen heeft inderdaad een eigen smaak.
Ik vraag jou niet mijn smaak te beoordelen.
Ik vraag wat mensen van de game vinden.
Zo moeilijk is het toch niet?
nee jij bent erg dom, ik ga nu ook verder niet meer op jou reageren ben er klaar meequote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:47 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
De vraag die je stelt is gewoon niet zo heel erg slim.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:53 schreef biertank het volgende:
[..]
nee jij bent erg dom, ik ga nu ook verder niet meer op jou reageren ben er klaar mee
quote:
Ik ben zeer te spreken over de game en vind hem geweldig.....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef biertank het volgende:
[..]
Gozer....
Iedereen heeft inderdaad een eigen smaak.
Ik vraag jou niet mijn smaak te beoordelen.
Ik vraag wat mensen van de game vinden.
Zo moeilijk is het toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef tuut-chips het volgende:
What the fuck
Progress: Einde van ViceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat de laatste desk leuk is homicide vond ik echt een kut verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Over het einde van de homicide deskOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |