Ja Zwollequote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga echt niks herkansen als ik slaag, helemaal naar zwolle rijden voor een puntje hoger doe ik iet aan
Etsuquote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
WAT IS DIT JONGE![]()
Snuf.
Ramon
xCore
Ik ga wel herkansen denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga echt niks herkansen als ik slaag, helemaal naar zwolle rijden voor een puntje hoger doe ik iet aan
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
WAT IS DIT JONGE![]()
Snuf.
Ramon
xCore
Gerockt van rocken, jwzzz. Gvd, ga me niet vertellen dat je niet weet wat het is.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Wat is `gerockt´?
Fawaka, zit jij in Zwolle op schoolquote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Etsu is een fopnegertquote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gerockt van rocken, jwzzz. Gvd, ga me niet vertellen dat je niet weet wat het is.
Ooh, laat maar zitten danquote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Wat is `gerockt´?
Jij mag nog niet eens auto rijdenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ZwolleAl die onverharde wegen buiten de randstad
Geen idee wat `rocken´ is.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gerockt van rocken, jwzzz. Gvd, ga me niet vertellen dat je niet weet wat het is.
algemene herkansingen zijn toch in o.a. Zwolle of iets in die geest hoorde ik iigquote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Fawaka, zit jij in Zwolle op school?
Dat zou fucking baas zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik word uitgeloot, ga ik naar jouw opleiding.
2 handjes op 1 buik jwzzz
Huh? Zijn toch gewoon op je eigen school lijkt mij?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
algemene herkansingen zijn toch in o.a. Zwolle of iets in die geest hoorde ik iig
Nee, hoor. Voor sommige vakken moet je ergens anders heen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Huh? Zijn toch gewoon op je eigen school lijkt mij?
Fiscale Economie. maar als welke economie je ook doet, het 1e jaar is gelijkquote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat ga je ookalweer doenbedrijfseconomie toch
Ok, ik houd het stillllllquote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef xCore het volgende:
[..]
Pssst, niet door vertellen, maar dat is Etsu, met z'n zusje!
verspreidt?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
** Deze vakken worden afgenomen door de staatsexamencommissie.
Het staatsexamen is op vrijdag 24 juni en vindt plaats op verschillende staatsexamenlocaties verspreidt over het land. Kandidaten moeten een half uur voor aanvang aanwezig zijn. Je moet een geldig legitimatiebewijs meenemen. Als je een toegestaan hulpmiddel wil gebruiken, zoals een woordenboek, moet je dat zelf meenemen.
Kandidaten voor het staatsexamen moeten uiterlijk maandag 20 juni 2011, 17.00 uur door de school zijn aangemeld.
Bovenstaande roosters zijn onder voorbehoud van (type)fouten en kunnen nog aan verandering onderhevig zijn. Geen enkele verantwoordelijkheid / aansprakelijkheid kan worden aanvaard in verband met eventuele fouten op deze pagina. Voor roosters zie ook: www.eindexamen.nl.
Minder struikgewas eten, je hallucineertquote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef xCore het volgende:
[..]
O, dan heb ik een verloren zus.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef xCore het volgende:
[..]
maatschappijwetenschappenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vrijdag**
24 juni 09:30
Fries**
Russisch**
Spaans**
Turks**
Arabisch**
Muziek**
Spaans **
Russisch **
Turks **
Arabisch **
Fries**
muziek **
tekenen, handenarbeid, textiele werkvormen**
14:00
tekenen, handenarbeid, textiele werkvormen **
filosofie **
Grieks**
maatschappijwetenschappen**
kunst (algemeen)**
Gelukkig heb ik geen van deze vakkenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vrijdag**
24 juni 09:30
Fries**
Russisch**
Spaans**
Turks**
Arabisch**
Muziek**
Spaans **
Russisch **
Turks **
Arabisch **