Ja Zwollequote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga echt niks herkansen als ik slaag, helemaal naar zwolle rijden voor een puntje hoger doe ik iet aan
Etsuquote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
WAT IS DIT JONGE![]()
Snuf.
Ramon
xCore
Ik ga wel herkansen denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga echt niks herkansen als ik slaag, helemaal naar zwolle rijden voor een puntje hoger doe ik iet aan
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
WAT IS DIT JONGE![]()
Snuf.
Ramon
xCore
Gerockt van rocken, jwzzz. Gvd, ga me niet vertellen dat je niet weet wat het is.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Wat is `gerockt´?
Fawaka, zit jij in Zwolle op schoolquote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Etsu is een fopnegertquote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gerockt van rocken, jwzzz. Gvd, ga me niet vertellen dat je niet weet wat het is.
Ooh, laat maar zitten danquote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Wat is `gerockt´?
Jij mag nog niet eens auto rijdenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ZwolleAl die onverharde wegen buiten de randstad
Geen idee wat `rocken´ is.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gerockt van rocken, jwzzz. Gvd, ga me niet vertellen dat je niet weet wat het is.
algemene herkansingen zijn toch in o.a. Zwolle of iets in die geest hoorde ik iigquote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Fawaka, zit jij in Zwolle op school?
Dat zou fucking baas zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik word uitgeloot, ga ik naar jouw opleiding.
2 handjes op 1 buik jwzzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |