Ik heb het telkens niet doorquote:Op maandag 23 mei 2011 20:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
tweede keer op en rij dat ik de hunt mis gvd
Heeft hij een 1 gekregen?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:17 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Bij ons ging vandaag de telefoon tijdens NatuurkundeWTF moet de school met een telefoon in de gymzaal??
Ik dacht ook dat dat bungee jump geval een trilling was.... had ik daar helemaal mee zitten rekenen.. zeggen ze bij 20 even fijn dat het geen zuivere sinus is. LEUK. En die arbeid had ik met F*s*cos(a) gedaan enz pfff. Van opdracht 1 die laatste 2 ... wtf!!!!!!!!!!!!! Veel te veel alles.quote:
Zo'n gevoelige navel heb ik helaas niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik voel aan mijn navel dat er een hunt aankomt
Mijn telefoon staat ook aan hoor, maar op stil.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:17 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Bij ons ging vandaag de telefoon tijdens NatuurkundeWTF moet de school met een telefoon in de gymzaal??
WTF mag bij ons niet eens naar binnenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat ook aan hoor, maar op stil.
Bij ons mag je hem niet eens bij je hebben tijdens het examenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat ook aan hoor, maar op stil.
Bij ons wordt er ook streng gecontroleerd.quote:
Samequote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij ons moeten ze op een tafel neergelegd worden, vooraan.
Ik zei ook niet dat ik hem bij me heb. Ik heb gezegd dat hij gewoon aan staat, maar dan op stil.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Bij ons mag je hem niet eens bij je hebben tijdens het examen
Gaan ze nog extra vragen of iedereen zijn mobieltjes heeft ingeleverd
Ok, danku voor de ophelderingquote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik hem bij me heb. Ik heb gezegd dat hij gewoon aan staat, maar dan op stil.
Sowieso, waarom controleren.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
Ze controleren ook niet trouwens, of je je telefoon ingeleverd hebt.
wat willen ze doen dan, je fouilleren?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
Ze controleren ook niet trouwens, of je je telefoon ingeleverd hebt.
Dan zou hij toch juist die meiden controlen?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef Keauning het volgende:
Liepen een paar meisjes voor me en die mochten zo door lopen, terwijl ik helemaal werd gecontroleerd.
Vieze pedo dat t was.
en wordt het gehele examen voor iedereen in de zaal ongeldigquote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Sowieso, waarom controleren.
Als iemands mobiel dan afgaat is er tenminste nog een beetje sensatie tijdens het examen.
Deden ze wel met de SEweken.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wat willen ze doen dan, je fouilleren?
Misschien stond jouw smoel hem niet aan.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef Keauning het volgende:
Liepen een paar meisjes voor me en die mochten zo door lopen, terwijl ik helemaal werd gecontroleerd.
Vieze pedo dat t was.
Ja, zo kun je het ook zien ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dan zou hij toch juist die meiden controlen?
Dat heb ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
en wordt het gehele examen voor iedereen in de zaal ongeldig
Die bungee had ik Fz / 2 = een van de spankrachten. Maar dat moest natuurlijk met sinus enzo.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:18 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat dat bungee jump geval een trilling was.... had ik daar helemaal mee zitten rekenen.. zeggen ze bij 20 even fijn dat het geen zuivere sinus is. LEUK. En die arbeid had ik met F*s*cos(a) gedaan enz pfff. Van opdracht 1 die laatste 2 ... wtf!!!!!!!!!!!!! Veel te veel alles.
Die vent moest mij idd nietquote:Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Misschien stond jouw smoel hem niet aan.
Fraudequote:Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wat t.... Serieus?
Om wat te voorkomen?
dat ze tijdens de toets niet stiekem spelletjes op hun telefoon dedenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wat t.... Serieus?
Om wat te voorkomen?
Ik ook niet, zou wat zijn, als 1 iemand voor 150 mensen het examen verknald.quote:
Wat?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:23 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb op SE's dingen opgezocht op wikipedia
iPhone allesquote:
Haters linksboven zit een kruisjequote:
Wat voor SE is dat dan wel niet?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
Herkansingen bij SE's zijn wel geniaal.
Gewoon GR bij Nederlands, alle woordjes erin zetten
Windows-gebruikers proleten noemen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
iPhone alles
[..]
Haters linksboven zit een kruisje
(Of rechtsboven als je een windowsproleet bent)
Woordkennis en stijlfouten, vaak van dat soort dingen.quote:
Je moest het met energie balansen doen ofzo.. ach ik heb het toch ver****. Stapelvragen enzquote:Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die bungee had ik Fz / 2 = een van de spankrachten. Maar dat moest natuurlijk met sinus enzo.
Was arbeid niet dat, dan? ik had W = Fkoord + ((m*g)*s)
Met Fkoord met de veerconstante, m = massa meisje, g = 9,81 en s = die 2,3 die dat meisje omhoog ging. Niet goed?
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Woordkennis en stijlfouten, vaak van dat soort dingen.
Kut SE's waren dat, 300 van die achterlijke woorden in je kop stampen
Linuxquote:Op maandag 23 mei 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
iPhone alles
[..]
Haters linksboven zit een kruisje
(Of rechtsboven als je een windowsproleet bent)
Ik ook. Als ik geen herkansing blijk nodig te hebben om te slagen, ga ik zeker dit herkansen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:27 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Je moest het met energie balansen doen ofzo.. ach ik heb het toch ver****. Stapelvragen enz.
Ja Zwollequote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga echt niks herkansen als ik slaag, helemaal naar zwolle rijden voor een puntje hoger doe ik iet aan
Etsuquote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
WAT IS DIT JONGE![]()
Snuf.
Ramon
xCore
Ik ga wel herkansen denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga echt niks herkansen als ik slaag, helemaal naar zwolle rijden voor een puntje hoger doe ik iet aan
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
WAT IS DIT JONGE![]()
Snuf.
Ramon
xCore
Gerockt van rocken, jwzzz. Gvd, ga me niet vertellen dat je niet weet wat het is.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Wat is `gerockt´?
Fawaka, zit jij in Zwolle op schoolquote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Etsu is een fopnegertquote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gerockt van rocken, jwzzz. Gvd, ga me niet vertellen dat je niet weet wat het is.
Ooh, laat maar zitten danquote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Wat is `gerockt´?
Jij mag nog niet eens auto rijdenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ZwolleAl die onverharde wegen buiten de randstad
Geen idee wat `rocken´ is.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gerockt van rocken, jwzzz. Gvd, ga me niet vertellen dat je niet weet wat het is.
algemene herkansingen zijn toch in o.a. Zwolle of iets in die geest hoorde ik iigquote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Fawaka, zit jij in Zwolle op school?
Dat zou fucking baas zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik word uitgeloot, ga ik naar jouw opleiding.
2 handjes op 1 buik jwzzz
Huh? Zijn toch gewoon op je eigen school lijkt mij?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
algemene herkansingen zijn toch in o.a. Zwolle of iets in die geest hoorde ik iig
Nee, hoor. Voor sommige vakken moet je ergens anders heen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Huh? Zijn toch gewoon op je eigen school lijkt mij?
Fiscale Economie. maar als welke economie je ook doet, het 1e jaar is gelijkquote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat ga je ookalweer doenbedrijfseconomie toch
Ok, ik houd het stillllllquote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef xCore het volgende:
[..]
Pssst, niet door vertellen, maar dat is Etsu, met z'n zusje!
verspreidt?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
** Deze vakken worden afgenomen door de staatsexamencommissie.
Het staatsexamen is op vrijdag 24 juni en vindt plaats op verschillende staatsexamenlocaties verspreidt over het land. Kandidaten moeten een half uur voor aanvang aanwezig zijn. Je moet een geldig legitimatiebewijs meenemen. Als je een toegestaan hulpmiddel wil gebruiken, zoals een woordenboek, moet je dat zelf meenemen.
Kandidaten voor het staatsexamen moeten uiterlijk maandag 20 juni 2011, 17.00 uur door de school zijn aangemeld.
Bovenstaande roosters zijn onder voorbehoud van (type)fouten en kunnen nog aan verandering onderhevig zijn. Geen enkele verantwoordelijkheid / aansprakelijkheid kan worden aanvaard in verband met eventuele fouten op deze pagina. Voor roosters zie ook: www.eindexamen.nl.
Minder struikgewas eten, je hallucineertquote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef xCore het volgende:
[..]
O, dan heb ik een verloren zus.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef xCore het volgende:
[..]
maatschappijwetenschappenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vrijdag**
24 juni 09:30
Fries**
Russisch**
Spaans**
Turks**
Arabisch**
Muziek**
Spaans **
Russisch **
Turks **
Arabisch **
Fries**
muziek **
tekenen, handenarbeid, textiele werkvormen**
14:00
tekenen, handenarbeid, textiele werkvormen **
filosofie **
Grieks**
maatschappijwetenschappen**
kunst (algemeen)**
Gelukkig heb ik geen van deze vakkenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vrijdag**
24 juni 09:30
Fries**
Russisch**
Spaans**
Turks**
Arabisch**
Muziek**
Spaans **
Russisch **
Turks **
Arabisch **
Fries**
muziek **
tekenen, handenarbeid, textiele werkvormen**
14:00
tekenen, handenarbeid, textiele werkvormen **
filosofie **
Grieks**
maatschappijwetenschappen**
kunst (algemeen)**
linkkiequote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
Volgens mij sta ik inmiddels wel in de dagcijfers
Ditquote:
Impliceren dat m'n moeder Italiaans is.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef xCore het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ben geen Rotterdammert met een italiaanse mama
Hhaa ik wist hetquote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
RARARA WIE FRIES KAN.
xCore.
HIHIHIHHAIAHWIHAIHHIAWIHA![]()
![]()
Italianenquote:
Ja, ik val voortaan op vrouwen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hhaa ik wist het
He hee xCore, ben jij mentally challenged?
Ja, idd, zal wel alleen voor deze handicap-vakken zijn ofzoquote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Dit. Maar nog nooit van gehoord dat het tweede tijdvak in sommige gevallen niet op je eigen school wordt afgenomen
.
Rotterdamquote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef xCore het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ben geen Rotterdammert met een italiaanse mama
Die is nog van 18:23quote:Op maandag 23 mei 2011 20:38 schreef xCore het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Rotterdam
Rotterdam is de stoerste stad van Nederland
Rotterdamquote:Op maandag 23 mei 2011 20:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Rotterdam
Rotterdam is de stoerste stad van Nederland
Ninja editquote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn moeder spreekt ook Italiaans maar dat is ze niet
DUS WTF LULLEN JULLIE NOOBS
Mooie posttijdquote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Italiaans.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je kwetst alleen Etsu ermee hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 20:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja sorry ik dacht ik wil niemand hier boosmaken ofzo
SNUF. NOEMDE JOU GAYFAGquote:Op maandag 23 mei 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij kwetsen
Kwetsen via internet
Dan moet je het wel heel erg bont maken.
Ajaxquote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Snuf. het volgende:
Hee jongens wie gaat mee lekker trollen in het Ajax of Feyenoord topic?
IK!!!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Snuf. het volgende:
Hee jongens wie gaat mee lekker trollen in het Ajax of Feyenoord topic?
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snuf. mag dat. Hij is mijn vriend.(lees: vriend, niet vriendje
)
Kan ik niet van jou zeggen
ThaTim is dat niet een kruik?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
Het enige goede van onder de rivieren is ThaTim.
Ongelooflijkquote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef leeell het volgende:
hier moet ik nu van huilen, kijk voor de gein 5 minuutjes
En ikke dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
Het enige goede van onder de rivieren is ThaTim.
zulke mensen moeten doodquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:45 schreef Flitskikker het volgende:
> Gvd kk examen man
< Hoho ben je ongesteld ofzo
> Nee, teleurgesteld
heeleen slegten woordgarp he
geodon garp!!! hihiquote:Op maandag 23 mei 2011 20:45 schreef Flitskikker het volgende:
> Gvd kk examen man
> Nee, teleurgesteld
Dubbelquote:Op maandag 23 mei 2011 20:45 schreef Flitskikker het volgende:
> Gvd kk examen man
> Nee, teleurgesteld
Zeer treurig inderdaad. Dat zulk onderwijs nog wordt toegestaan is onbegrijpelijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef leeell het volgende:
hier moet ik nu van huilen, kijk voor de gein 5 minuutjes
dat je als 30 jarige idioot dat nu aanhangt ok, maar kinderen indoctrineren kan echt niet meerquote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeer treurig inderdaad. Dat zulk onderwijs nog wordt toegestaan is onbegrijpelijk.
Dat ik dit dan ook weer net moet ontdekken met mn examensquote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel fokken voor het leven
iddquote:
Fok! lag bij mij ook een tijdje stil, tot uitgerekend de examensquote:Op maandag 23 mei 2011 20:50 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat ik dit dan ook weer net moet ontdekken met mn examens![]()
Als ik niet slaag weet ik waar het aan ligt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef yosander het volgende:
Tering, wat is zo'n chick in jouw fobo toch lekker
jaloersquote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef yosander het volgende:
Tering, wat is zo'n cakerol toch lekker
[ afbeelding ]
Ik weet.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef yosander het volgende:
Tering, wat is zo'n cakerol toch lekker
[ afbeelding ]
Hij is opquote:
Het homoerotische NTG topic is ergens andersquote:Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef vlam12 het volgende:
Niemand scheikunde aan het leren voor morgen ?
HATEN OP MIJ!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind ze smerig, nu xCore ze ook lekker vindt.
Redelijk. Zesje zit er wel in, maar er zaten wel een aantal naaivragen tussen. Bij jou dan?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het homoerotische NTG topic is ergens anders
Mwaa kon beter. M'n eerste reactie was kut maar na wat nabesprekingen heb ik sowieso een paar dingen helemaal goedquote:Op maandag 23 mei 2011 20:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Redelijk. Zesje zit er wel in, maar er zaten wel een aantal naaivragen tussen. Bij jou dan?
Wisku.... Laat maarquote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef emzor1994 het volgende:
Allemaal Wisk B'ers hier? of zitten er nog meer mensen op Wisk A/C te zwoegen?
WisA, gewoon logisch nadenken, niets voor doenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef emzor1994 het volgende:
Wiskunde A. Maar ik zwoeg niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef emzor1994 het volgende:
* Etsu voorspelt wiA-gebash van xCore.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef emzor1994 het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat Tim uit Tilburg komt.
Tim is zuiden baas.
Ik ga voor een 6,1 moet wel te doen zijn. het is goed lezen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:57 schreef emzor1994 het volgende:
ok.. allemaal dus wel zeker van jullie zaak :p
Hoef maar een 2.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:57 schreef emzor1994 het volgende:
ok.. allemaal dus wel zeker van jullie zaak :p
WisB of coursequote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef emzor1994 het volgende:
Voor wiskunde A hoef je niet te zwoegen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef emzor1994 het volgende:
De wattequote:Op maandag 23 mei 2011 20:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het homoerotische NTG topic is ergens anders
Voor wisB ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Voor wiskunde A hoef je niet te zwoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |