Ik heb het telkens niet doorquote:Op maandag 23 mei 2011 20:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
tweede keer op en rij dat ik de hunt mis gvd
Heeft hij een 1 gekregen?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:17 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Bij ons ging vandaag de telefoon tijdens NatuurkundeWTF moet de school met een telefoon in de gymzaal??
Ik dacht ook dat dat bungee jump geval een trilling was.... had ik daar helemaal mee zitten rekenen.. zeggen ze bij 20 even fijn dat het geen zuivere sinus is. LEUK. En die arbeid had ik met F*s*cos(a) gedaan enz pfff. Van opdracht 1 die laatste 2 ... wtf!!!!!!!!!!!!! Veel te veel alles.quote:
Zo'n gevoelige navel heb ik helaas niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik voel aan mijn navel dat er een hunt aankomt
Mijn telefoon staat ook aan hoor, maar op stil.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:17 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Bij ons ging vandaag de telefoon tijdens NatuurkundeWTF moet de school met een telefoon in de gymzaal??
WTF mag bij ons niet eens naar binnenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat ook aan hoor, maar op stil.
Bij ons mag je hem niet eens bij je hebben tijdens het examenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat ook aan hoor, maar op stil.
Bij ons wordt er ook streng gecontroleerd.quote:
Samequote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij ons moeten ze op een tafel neergelegd worden, vooraan.
Ik zei ook niet dat ik hem bij me heb. Ik heb gezegd dat hij gewoon aan staat, maar dan op stil.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Bij ons mag je hem niet eens bij je hebben tijdens het examen
Gaan ze nog extra vragen of iedereen zijn mobieltjes heeft ingeleverd
Ok, danku voor de ophelderingquote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik hem bij me heb. Ik heb gezegd dat hij gewoon aan staat, maar dan op stil.
Sowieso, waarom controleren.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
Ze controleren ook niet trouwens, of je je telefoon ingeleverd hebt.
wat willen ze doen dan, je fouilleren?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
Ze controleren ook niet trouwens, of je je telefoon ingeleverd hebt.
Dan zou hij toch juist die meiden controlen?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef Keauning het volgende:
Liepen een paar meisjes voor me en die mochten zo door lopen, terwijl ik helemaal werd gecontroleerd.
Vieze pedo dat t was.
en wordt het gehele examen voor iedereen in de zaal ongeldigquote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Sowieso, waarom controleren.
Als iemands mobiel dan afgaat is er tenminste nog een beetje sensatie tijdens het examen.
Deden ze wel met de SEweken.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wat willen ze doen dan, je fouilleren?
Misschien stond jouw smoel hem niet aan.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef Keauning het volgende:
Liepen een paar meisjes voor me en die mochten zo door lopen, terwijl ik helemaal werd gecontroleerd.
Vieze pedo dat t was.
Ja, zo kun je het ook zien ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dan zou hij toch juist die meiden controlen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |