quote:
bukken is een optiequote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef bolni het volgende:
denk als ik zeg hoelang ik ben dat jullie me uitlachen
want zo lang ben ik niet maar vind het zelf erg ververlend omdat me vriend maar 5 cm groter
is en ik zo graag hakken aan wil van ongeveer 10 cm
vandaar dat ik graag kleiner wil zijn
ik ben nl 170
Je vriend is gewoon klein.... 170 voor een vrouw is helemaal niet groot.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef bolni het volgende:
want zo lang ben ik niet maar vind het zelf erg ververlend omdat me vriend maar 5 cm groter
ik ben nl 170
Je bent een beetje debiel in je redenering.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef bolni het volgende:
JAA haahha dat bedoel ik iedereen denkt wtf 1.70 lang
maar ben gek van hakken en van me vriend
Vast koud daarboven..quote:Op maandag 23 mei 2011 20:05 schreef bolni het volgende:
IK BEN TE LANG
Graag zou ik min 5 cm kleiner willen worden.
Bestaat hiervoor medicatie of hormonen ipv operatie.
Ik zit erg met mijn lichaamslengte en wil hier dus graag serieus
antwoord op.
een beetje?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je bent een beetje debiel in je redenering.
Mijn excuses hiervoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:14 schreef bolni het volgende:
[..]
Blijkbaar kan jij je niet in iemand plaatsen
Anders geef jij hem even een opening.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:14 schreef bolni het volgende:
[..]
Nou, wie kopt hem in.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:14 schreef bolni het volgende:
[..]
Dat vond ik te lullig.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Anders geef jij hem even een opening.
Dus jij wil kleiner worden voor je vriend?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef bolni het volgende:
JAA haahha dat bedoel ik iedereen denkt wtf 1.70 lang
maar ben gek van hakken en van me vriend
inprincipe voor mezelf natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus jij wil kleiner worden voor je vriend?
Net als een tatoeage zetten, en het gaat uit, dan zit je daar met je tatoeage.
Alleen dan erger, hormonen slikken wtf.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus jij wil kleiner worden voor je vriend?
Net als een tatoeage zetten, en het gaat uit, dan zit je daar met je tatoeage.
Dan plaats ik m er wel in.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Anders geef jij hem even een opening.
1.70 is niet lang! En misschien houdt je vriend wel van lange vrouwenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef bolni het volgende:
ik ben nl 170
Niggahhquote:Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef captainkid het volgende:
[..]
Alleen dan erger, hormonen slikken wtf.
Laat me raden ts; je bent rond de 20 met geblondeerd haar, bont laarsjes aan en je vriend rijdt een Golf 3.
ja klopt me vriend zeg dan ook ja ik vind het niet erg als je iets langer dan me bent met hakkenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
1.70 is niet lang! En misschien houdt je vriend wel van lange vrouwen
Nee nee nee en nog een keer neequote:Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef captainkid het volgende:
[..]
Alleen dan erger, hormonen slikken wtf.
Laat me raden ts; je bent rond de 20 met geblondeerd haar, bont laarsjes aan en je vriend rijdt een Golf 3.
TS is 22? Zo, zat ik er even naast met de leeftijd die ik in mijn hoofd hadquote:
JA precies;)quote:Op maandag 23 mei 2011 20:28 schreef Joe-Momma het volgende:
[ afbeelding ]
nee niet voor jou maar voor je vriend
Ik ben 1.76, dan zou ik me echt een reus moeten voelen. Je gaat jezelf toch niet verminken voor 5 cm? Trouwens, straks is het uit, zit je met stalen pinnen in je benen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:26 schreef bolni het volgende:
[..]
ja klopt me vriend zeg dan ook ja ik vind het niet erg als je iets langer dan me bent met hakken
maar is gewoon me gevoel
word er onzeker van
Hoe kom je daar bijquote:Op maandag 23 mei 2011 20:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
TS is 22? Zo, zat ik er even naast met de leeftijd die ik in mijn hoofd had
Je heb ook helemaal gelijk. Fijn dat je er ff serieus op in gaat.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben 1.76, dan zou ik me echt een reus moeten voelen. Je gaat jezelf toch niet verminken voor 5 cm? Trouwens, straks is het uit, zit je met stalen pinnen in je benen.
of toch een troll?
ga ik voor hem ook maar hakken kopenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
En ik denk ook dat er geen dokter te vinden is die zoiets zou doen.
En ja, je vriend is een ukkie
Meer de combinatie tussen je schrijfstyle en je 'probleem' die ik nogal puberaal vind.quote:
Ga niet overdrijven. Vrouwen horen niet langer dan 1.70 te zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:46 schreef BigSmurf het volgende:
Waren alle vrouwen maar langer dan 1,70m.
Ik ben 1,90m, vrouwen van 1,70 - 1,75 op hakken zijn echt perfectly perfect.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:48 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Ga niet overdrijven. Vrouwen horen niet langer dan 1.70 te zijn.
Jouw naam! In dit topicquote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik ben 1,90m, vrouwen van 1,70 - 1,75 op hakken zijn echt perfectly perfect.
maar wat vind je dan kunnen vrouwen die 1.70 zijn wel hakken van 10 cm aan?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:48 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Wel zolang je niet een paar centimeters boven je vriend stijgt.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef bolni het volgende:
[..]
maar wat vind je dan kunnen vrouwen die 1.70 zijn wel hakken van 10 cm aan?
JA precies dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:06 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Wel zolang je niet een paar centimeters boven je vriend stijgt.
Hoe lang is je vriend eigenlijk? En zegt je vriend ook dat het niet kan als je hakken van 10cm draagt?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:07 schreef bolni het volgende:
[..]
JA precies dat vind ik dus ook.
dus als ik met me vriend ergens heen ga dan doe ik geen hakken van 10 cm
maar dan van 5 cm.
Overdrijf niet zoquote:Op maandag 23 mei 2011 20:48 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
mijn vriend is 175 denk dat het klein is voor een man?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:08 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Hoe lang is je vriend eigenlijk? En zegt je vriend ook dat het niet kan als je hakken van 10cm draagt?
Ze zegt dat ze dat ook vindt, dus waarom blijf je zeuren?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:10 schreef BigSmurf het volgende:
Wat de fuck boeit het dat je een paar centimeter langer bent dan je vriend op hakken? Da's problemen zoeken die er niet zijn en afgaan op een stelletje autisten hier die zeggen dat mannen altijd groter moeten zijn dan vrouwen.
Het is meer dat ik zoiets heb van, wat is het probleem? D'r vriend vindt het niet erg, blijkbaar alleen zijzelf. Als jullie dan allemaal gaan gillen dat het niet kan en gaan lopen trollen, terwijl het helemaal geen ramp is, dan krijg ik echt zo'n gevoel vanquote:Op maandag 23 mei 2011 21:10 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze dat ook vindt, dus waarom blijf je zeuren?
Als jij zijn lengte ok vindt is er niks aan de hand. Het is niet te klein voor een man en het is toch fijn dat hij zegt dat het hem niks uitmaakt. Je zegt dat je het zelf niet prettig vindt, dus dan houdt het op. Gewoon zoals je zei, lagere hakken dragen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:10 schreef bolni het volgende:
[..]
mijn vriend is 175 denk dat het klein is voor een man?
maar hij zeg dat het hem niet zo uitmaak of ik iets langer dan hem ben met hoge hakken maar ik vind dat zelf niet prettig
Als ze goed kunnen lopen, graag. Daar gaat het om, en nergens anders om. Ik ben zelf vrij lang, maar ik vind het er nooit zo gek uitzien als een vrouw langer is dan haar vent, zeker niet als ze op hakken loopt. Als het echt een halve meter verschil is gaat het opvallen, maar ik vind het juist altijd wel leuk aan hakken dat het wat nivelleert, naast de esthetische voordelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef bolni het volgende:
[..]
maar wat vind je dan kunnen vrouwen die 1.70 zijn wel hakken van 10 cm aan?
quote:
Vet erg als je 5 cm boven je vriend uit torent.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef bolni het volgende:
ik ben nl 170
Ik 1.55, me first.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik ben 1.58 mag ik die vijf cm dan hebben?
Volgensmij is 1.69 het gemiddelde voor vrouwen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Volgens mij is die 1.70 nog zelfs onder het landelijk gemiddelde
Nietes! Ik was eerder met vragenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik 1.55, me first.
[ afbeelding ]
Maar even serieus, who gives a damn, het gaat om een paar cm. Ik zou er graag 20 cm bij hebben, dat is het viervoudige.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
Jezelf willen verminken voor je tijdelijke lover.TS is hetzelfde soort mens dat tattoo's zet met de naam van haar vriendje.
Lekker, 'Maikel', 'Kevin' of 'Rodney' op je lichaam.
Nadat je me dronken gevoerd hebt met bierquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:32 schreef Scorpie het volgende:
MalaCocinera, wanneer ga je je naaldhakken weer in mijn rug zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |