quote:
bukken is een optiequote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef bolni het volgende:
denk als ik zeg hoelang ik ben dat jullie me uitlachen
want zo lang ben ik niet maar vind het zelf erg ververlend omdat me vriend maar 5 cm groter
is en ik zo graag hakken aan wil van ongeveer 10 cm
vandaar dat ik graag kleiner wil zijn
ik ben nl 170
Je vriend is gewoon klein.... 170 voor een vrouw is helemaal niet groot.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef bolni het volgende:
want zo lang ben ik niet maar vind het zelf erg ververlend omdat me vriend maar 5 cm groter
ik ben nl 170
Je bent een beetje debiel in je redenering.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef bolni het volgende:
JAA haahha dat bedoel ik iedereen denkt wtf 1.70 lang
maar ben gek van hakken en van me vriend
Vast koud daarboven..quote:Op maandag 23 mei 2011 20:05 schreef bolni het volgende:
IK BEN TE LANG
Graag zou ik min 5 cm kleiner willen worden.
Bestaat hiervoor medicatie of hormonen ipv operatie.
Ik zit erg met mijn lichaamslengte en wil hier dus graag serieus
antwoord op.
een beetje?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je bent een beetje debiel in je redenering.
Mijn excuses hiervoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:14 schreef bolni het volgende:
[..]
Blijkbaar kan jij je niet in iemand plaatsen
Anders geef jij hem even een opening.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:14 schreef bolni het volgende:
[..]
Nou, wie kopt hem in.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:14 schreef bolni het volgende:
[..]
Dat vond ik te lullig.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Anders geef jij hem even een opening.
Dus jij wil kleiner worden voor je vriend?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef bolni het volgende:
JAA haahha dat bedoel ik iedereen denkt wtf 1.70 lang
maar ben gek van hakken en van me vriend
inprincipe voor mezelf natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus jij wil kleiner worden voor je vriend?
Net als een tatoeage zetten, en het gaat uit, dan zit je daar met je tatoeage.
Alleen dan erger, hormonen slikken wtf.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus jij wil kleiner worden voor je vriend?
Net als een tatoeage zetten, en het gaat uit, dan zit je daar met je tatoeage.
Dan plaats ik m er wel in.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Anders geef jij hem even een opening.
1.70 is niet lang! En misschien houdt je vriend wel van lange vrouwenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef bolni het volgende:
ik ben nl 170
Niggahhquote:Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef captainkid het volgende:
[..]
Alleen dan erger, hormonen slikken wtf.
Laat me raden ts; je bent rond de 20 met geblondeerd haar, bont laarsjes aan en je vriend rijdt een Golf 3.
ja klopt me vriend zeg dan ook ja ik vind het niet erg als je iets langer dan me bent met hakkenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
1.70 is niet lang! En misschien houdt je vriend wel van lange vrouwen
Nee nee nee en nog een keer neequote:Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef captainkid het volgende:
[..]
Alleen dan erger, hormonen slikken wtf.
Laat me raden ts; je bent rond de 20 met geblondeerd haar, bont laarsjes aan en je vriend rijdt een Golf 3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |