Meh dat risico ligt in de beste relaties waar alles altijd goed lijkt te gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:07 schreef Bloempje. het volgende:
Goed nadenken of jij zin hebt om hem er continue van te moeten verzekeren dat je m echt leuk en lief en wat dan ook vindt. Met het risico dat het toch niet gaat werken...
Na 5 maanden pas zeggen dat je vanaf dag 1 al twijfelt noem ik niet communicerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Meh dat risico ligt in de beste relaties waar alles altijd goed lijkt te gaan.
Communication is key.
Hij praat er tenminste over dat is al een goed begin.
Beste om te doen is zelf duidelijk terug zijn.
Aangeven dat als hij echt iets verkeerds zou doen dat hij erop zou kunnen vertrouwen dat je hem zou vertellen dat je het niet "okay/leuk/whatever" vind.
Natuurlijk, er is altijd het risico dat het toch niet werkt, dat hou je altijd. Maar als je altijd maar iemand er van moet blijven overtuigen dat je hem echt wel leuk vind... Daar heeft denk ik niet iedereen zin in. Zeker als je nog maar redelijk kort iets met iemand hebt en je dit nu al weet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Meh dat risico ligt in de beste relaties waar alles altijd goed lijkt te gaan.
Communication is key.
Hij praat er tenminste over dat is al een goed begin.
Beste om te doen is zelf duidelijk terug zijn.
Aangeven dat als hij echt iets verkeerds zou doen dat hij erop zou kunnen vertrouwen dat je hem zou vertellen dat je het niet "okay/leuk/whatever" vind.
Dan moet je dat zeker doen. Gaat het verder goed? Geen ruzie of iets dergelijks?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:19 schreef bolni het volgende:
Hij denkt erover omdat hij echt altijd twijfelt of hij het wel goed doet om er echt mee te stoppen! hij word gek van hem zelf!
En hij denkt dat ik beter kan krijgen... ik maar zeggen nee dat is niet zo en ik ben echt gek op je want dat ben ik ook!
Maar moet natuurlijk wel van 2 kanten komen! Ik ben zo gek op hem dat is niet normaal! en wil er alles aan doen om met hem verder te kunnen!
Okey dat is zeker toevallig!! maar jij denkt ook dat je vriendin te hoog gegrepen is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:22 schreef AlfredKwak het volgende:
Grappig, ik zit precies op dezelfde stoel als je vriend. Ook ik twijfel aan mijn vriendin en ook ik heb dat verteld.
Je hebt het alleen maar over dat het niet aan jou zal liggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:23 schreef bolni het volgende:
Nee we hebben nooit ruzie!
Iedereen die ons ziet die zeg jullie zijn echt leuk samen!... en ik ben echt gelukkig met hem! dus dit komt ook een beetje uit het niets voor mij!
Ik heb net met een vriendin gebeld en ze zegt ook dat het niet aan mij lig omdat ze weet hoe gek ik op hem ben!
Met uiterlijk bedoeld hij dat hij geeft zich zelf een 6 zegt die en mij een 10quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je hebt het alleen maar over dat het niet aan jou zal liggen.
En hij denk dat jij te hoog gegrepen bent voor hem.
Dat heeft met uiterlijk te maken?Opleiding?
Oké, dus hij is niet erg zeker van zichzelf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:25 schreef bolni het volgende:
[..]
Met uiterlijk bedoeld hij dat hij geeft zich zelf een 6 zegt die en mij een 10
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oké, dus hij is niet erg zeker van zichzelf.
En het verschil in opleiding dan?
Jij en hij.
Dat kan ook, maar iemand hoeft niet altijd een reden te hebben om zich minder te voelen he? Sommige mensen kunnen dat al helemaal zelf bedenken..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:26 schreef DeTandarts het volgende:
Nou, als jij niet doet alsof je de queen of the world bent en hij verder geen reden heeft om zich minder te voelen of niet goed genoeg.... dan is hij wellicht alleen maar op zoek naar een excuus om te breken en heeft hij niet genoeg lef om dat gewoon recht door zee te doen.
Kwa opleiding doen we hetzelfde alleen hij zit in ze laatste jaar en ik ben nu klaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oké, dus hij is niet erg zeker van zichzelf.
En het verschil in opleiding dan?
Jij en hij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |