abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92862944
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 5 maanden een relatie met een super leuke jongen hij is 24 en ik 22
We hebben het echt super leuk samen! we doen leuke dingen!
Ik accepteer hem en accepteerd mij!

Alleen sinds vandaag zegt hij dat hij al vanaf dag 1 twijfeld of hij het allemaal wel goed doet bij mij! En dat hij denkt dat ik te hoog gegrepen ben voor hem! Dit doet mij pijn want hij weet niet of hij verder wil. Omdat hij contineu denkt vind ze dit wel leuk of vind ze dat wel leuk!

Ik ben echt helemaal gek op hem!...
En weet even niet wat ik hiermee aan moet!

Wat denken jullie ervan?
pi_92863013
Bespaar jezelf de hoop dat het goed komt. Zolang hij twijfelt zal hij zich niet voor 100% geven in de relatie. Misschien heeft hij het gevoel dat hij zich niet nu al wil binden aan 1 persoon. En als ie dat nu al aangeeft heb je geluk, sommige mensen komen er veel later achter als ze al een hypotheek+kinderen hebben.

Let it go ^O^

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2011 13:05:46 ]
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:05:06 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_92863089
kom uit je ivoren toren :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:07:19 #4
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_92863183
Goed nadenken of jij zin hebt om hem er continue van te moeten verzekeren dat je m echt leuk en lief en wat dan ook vindt. Met het risico dat het toch niet gaat werken...
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_92863228
Doe je afstandelijk tegen hem? Of speel je ''hard-to-get''?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_92863277
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:07 schreef Bloempje. het volgende:
Goed nadenken of jij zin hebt om hem er continue van te moeten verzekeren dat je m echt leuk en lief en wat dan ook vindt. Met het risico dat het toch niet gaat werken...
Meh dat risico ligt in de beste relaties waar alles altijd goed lijkt te gaan.

Communication is key.
Hij praat er tenminste over dat is al een goed begin.

Beste om te doen is zelf duidelijk terug zijn.
Aangeven dat als hij echt iets verkeerds zou doen dat hij erop zou kunnen vertrouwen dat je hem zou vertellen dat je het niet "okay/leuk/whatever" vind.
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:12:11 #7
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_92863348
Oh mijn god is het zo'n onzekere :')

Dat wordt nog wat.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:14:13 #8
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_92863410
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Communication is key.

Aangeven dat als hij echt iets verkeerds zou doen dat hij erop zou kunnen vertrouwen dat je hem zou vertellen dat je het niet "okay/leuk/whatever" vind.
Na 5 maanden pas zeggen dat je vanaf dag 1 al twijfelt noem ik niet communiceren :{
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:16:08 #9
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_92863461
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Communication is key.

Natuurlijk, er is altijd het risico dat het toch niet werkt, dat hou je altijd. Maar als je altijd maar iemand er van moet blijven overtuigen dat je hem echt wel leuk vind... Daar heeft denk ik niet iedereen zin in. Zeker als je nog maar redelijk kort iets met iemand hebt en je dit nu al weet.
Maar wie weet is het allemaal niet zo moeilijk en heeft hij gewoon even bevestiging nodig :)
pi_92863516
Jou vriend doet dit niet zonder reden ;)
het zal jou best pijn doen, maar misschien moet je even bij je zelf na gaan wat het kan zijn.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_92863583
Hij denkt erover omdat hij echt altijd twijfelt of hij het wel goed doet om er echt mee te stoppen! hij word gek van hem zelf!
En hij denkt dat ik beter kan krijgen... ik maar zeggen nee dat is niet zo en ik ben echt gek op je want dat ben ik ook!
Maar moet natuurlijk wel van 2 kanten komen! Ik ben zo gek op hem dat is niet normaal! en wil er alles aan doen om met hem verder te kunnen!
pi_92863617
Gedraag jij je wel eens op een manier dat hij dat ook als belerend kan voelen?
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:21:08 #13
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_92863641
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:19 schreef bolni het volgende:
Hij denkt erover omdat hij echt altijd twijfelt of hij het wel goed doet om er echt mee te stoppen! hij word gek van hem zelf!
En hij denkt dat ik beter kan krijgen... ik maar zeggen nee dat is niet zo en ik ben echt gek op je want dat ben ik ook!
Maar moet natuurlijk wel van 2 kanten komen! Ik ben zo gek op hem dat is niet normaal! en wil er alles aan doen om met hem verder te kunnen!
Dan moet je dat zeker doen. Gaat het verder goed? Geen ruzie of iets dergelijks?
pi_92863719
Grappig, ik zit precies op dezelfde stoel als je vriend. Ook ik twijfel aan mijn vriendin en ook ik heb dat verteld.
pi_92863721
Nee we hebben nooit ruzie!
Iedereen die ons ziet die zeg jullie zijn echt leuk samen!... en ik ben echt gelukkig met hem! dus dit komt ook een beetje uit het niets voor mij!

Ik heb net met een vriendin gebeld en ze zegt ook dat het niet aan mij lig omdat ze weet hoe gek ik op hem ben!
pi_92863757
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:22 schreef AlfredKwak het volgende:
Grappig, ik zit precies op dezelfde stoel als je vriend. Ook ik twijfel aan mijn vriendin en ook ik heb dat verteld.
Okey dat is zeker toevallig!! maar jij denkt ook dat je vriendin te hoog gegrepen is?
pi_92863767
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:23 schreef bolni het volgende:
Nee we hebben nooit ruzie!
Iedereen die ons ziet die zeg jullie zijn echt leuk samen!... en ik ben echt gelukkig met hem! dus dit komt ook een beetje uit het niets voor mij!

Ik heb net met een vriendin gebeld en ze zegt ook dat het niet aan mij lig omdat ze weet hoe gek ik op hem ben!
Je hebt het alleen maar over dat het niet aan jou zal liggen.
En hij denk dat jij te hoog gegrepen bent voor hem.
Dat heeft met uiterlijk te maken?Opleiding?
pi_92863804
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:24 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Je hebt het alleen maar over dat het niet aan jou zal liggen.
En hij denk dat jij te hoog gegrepen bent voor hem.
Dat heeft met uiterlijk te maken?Opleiding?
Met uiterlijk bedoeld hij dat hij geeft zich zelf een 6 zegt die en mij een 10
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:26:32 #19
335192 DeTandarts
Bewerkt je tanden
pi_92863826
Nou, als jij niet doet alsof je de queen of the world bent en hij verder geen reden heeft om zich minder te voelen of niet goed genoeg.... dan is hij wellicht alleen maar op zoek naar een excuus om te breken en heeft hij niet genoeg lef om dat gewoon recht door zee te doen.
pi_92863848
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:25 schreef bolni het volgende:

[..]

Met uiterlijk bedoeld hij dat hij geeft zich zelf een 6 zegt die en mij een 10
Oké, dus hij is niet erg zeker van zichzelf.
En het verschil in opleiding dan?
Jij en hij.
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:27:26 #21
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_92863854
Je vriend is gewoon vreselijk onzeker als ik het zo lees. Heel naar, want dat kan heel moeilijk zijn om te veranderen.. Ik denk dat het enige wat je kunt doen is hem echt proberen duidelijk te maken hoeveel je om hem geeft en dat hij echt niets fout doet enzo..
pi_92863864
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Jij en hij.
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:27:58 #23
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_92863874
quote:
3s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:26 schreef DeTandarts het volgende:
Nou, als jij niet doet alsof je de queen of the world bent en hij verder geen reden heeft om zich minder te voelen of niet goed genoeg.... dan is hij wellicht alleen maar op zoek naar een excuus om te breken en heeft hij niet genoeg lef om dat gewoon recht door zee te doen.
Dat kan ook, maar iemand hoeft niet altijd een reden te hebben om zich minder te voelen he? Sommige mensen kunnen dat al helemaal zelf bedenken..
pi_92863909
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Jij en hij.
Kwa opleiding doen we hetzelfde alleen hij zit in ze laatste jaar en ik ben nu klaar
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:29:17 #25
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_92863922
Hmm, of hij durft het gewoon niet uit te maken en vertelt dus maar een lulverhaal dat je te goed voor hem bent. It's not you, it's me...

Als ie de waarheid spreekt: laat hem dit topic lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')