Je laat je zo kennen vind ik. Het is nog totaal niet spannend. Als hij het nou gewoon even aankijkt. Hij loopt altijd te zeuren en daaro wint hij ook al een tijd niks meer wat echt belangrijk is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:38 schreef tja77 het volgende:
Als je er last van hebt, mag je er niks van zeggen omdat het het begin van de wedstrijd is?
that makes sense
[...]
Jij moet tennispsycholoog worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je laat je zo kennen vind ik. Het is nog totaal niet spannend. Als hij het nou gewoon even aankijkt. Hij loopt altijd te zeuren en daaro wint hij ook al een tijd niks meer wat echt belangrijk is.
Dank je wel.quote:
Hij wint niks omdat hij de schuld in het algemeen buiten zichzelf zoekt.quote:[...]
Dat hij niks wint omdat hij zou zeuren slaat ook nergens op.
Als de tegenstander beter is, verlies je ook mede omdat de tegenstander beter is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel.
[..]
Hij wint niks omdat hij de schuld in het algemeen buiten zichzelf zoekt.
Is het je nooit opgevallen hoe hij tijdens partijen verwijtend kijkt naar zijn moeder, naar zijn coach (Brad Gilbert destijds bijvoorbeeld)? Hij ziet er heel vaak uit alsof hij zich tekortgedaan voelt, niet als een winnaar.quote:
Jij zegt verwijtend, ik vind dat hij vragend kijkt, meer in de trent van "wat doe ik verkeerd?"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen hoe hij tijdens partijen verwijtend kijkt naar zijn moeder, naar zijn coach (Brad Gilbert destijds bijvoorbeeld)? Hij ziet er heel vaak uit alsof hij zich tekortgedaan voelt, niet als een winnaar.
Nee, dan kun je beter je mond dichthouden, zodat het meerdermalen gebeurt. en je je steeds meer gaat irriteren. Ik snap niet dat er hier zo moeilijk over gedaan word. Het is een kleine moeite voor het publiek om 2 minuutjes te wachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:54 schreef rooneyelst het volgende:
Maar bij het begin van een pot is zoiets niet nodig
Als hij loopt te schreeuwen naar de kant komt dat op mij niet vragend over.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij zegt verwijtend, ik vind dat hij vragend kijkt, meer in de trent van "wat doe ik verkeerd?"
Ik heb hem nog nooit horen zeggen dat hij door het publiek of het weer, of verkeerde beslissingen van de umpire verloren heeft.
Er zijn weinig tenniscommentatoren die ik hoog heb zitten, of die iets te zeggen hebben wat ik nog niet wist. Frustratie uiten dmv schreeuwen is niks mis mee, je kan ook een racket kapotslaan. Als schreeuwen je helpt om het punt los te laten, en je weer te concentreren op het volgende punt, dan schreeuw je toch lekker.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als hij loopt te schreeuwen naar de kant komt dat op mij niet vragend over.
Alle tenniscommentatoren die ik beluister hebben wat dat betreft dezelfde mening over Murray. Het getuigt ook niet van een diep inzicht ofzo; Murray loopt vaak als een geslagen hond over de baan.
Het gaat niet om hier en daar een schreeuw of het kapotslaan van een racket. Het gaat erom dat hij er vaak een hele wedstirjd zo teneergeslagen bij loopt. De hele tijd is die frustratie te zien. Maar goed, blijkbaar zien we het verschillend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn weinig tenniscommentatoren die ik hoog heb zitten, of die iets te zeggen hebben wat ik nog niet wist. Frustratie uiten dmv schreeuwen is niks mis mee, je kan ook een racket kapotslaan. Als schreeuwen je helpt om het punt los te laten, en je weer te concentreren op het volgende punt, dan schreeuw je toch lekker.
Iemands lichaamstaal verraadt lang niet altijd wat er in diegene zijn of haar hoofd omgaat. Als je je koppie laat hangen, kan dat ook een manier zijn om ff tot rust te komen, en je ff af te sluiten. Krajiceck had dat ook vaak, maar denk je nou dat hij nooit wou winnen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het gaat niet om hier en daar een schreeuw of het kapotslaan van een racket. Het gaat erom dat hij er vaak een hele wedstirjd zo teneergeslagen bij loopt. De hele tijd is die frustratie te zien. Maar goed, blijkbaar zien we het verschillend.
Het is niet dat hij zijn hoofd laat hangen. Het is gewoon dat je zijn frustratie ziet. In principe kun je aan mensen best wel een beetje zien wat er in ze omgaat, tenzij ze bewust proberen iets anders uit te stralen dan wat ze voelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iemands lichaamstaal verraadt lang niet altijd wat er in diegene zijn of haar hoofd omgaat. Als je je koppie laat hangen, kan dat ook een manier zijn om ff tot rust te komen, en je ff af te sluiten. Krajiceck had dat ook vaak, maar denk je nou dat hij nooit wou winnen?
[...]
Ik denk dat hij een zonnebankstudio heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:13 schreef tja77 het volgende:
Volgens mij is hij metselaar, en tennis is zijn 2e hobby, na vissen.
Met massagesalon, tis wel een masseurs type.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een zonnebankstudio heeft.
Echt zon tennisleraarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Prodon is echt zo'n baas van het niveau Eredivisieclubtennis. Gewoon lekker pimp af en toe.
Hij was rechtstreeks geplaatst, dus hoefde er weinig voor te doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Reinier Schotelier heeft het wel opgegeven tegen Dolgo. Toch knap dat hij het hoofdtoernooi gehaald heeft, de ouwe krijger.
Die is echt doods en doodsbang voor het zwarte gat. Al jaren aan het tennissen met de hoop een tegenstander zonder vorm te vinden als hij een redelijk dagje heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Reinier Schotelier heeft het wel opgegeven tegen Dolgo. Toch knap dat hij het hoofdtoernooi gehaald heeft, de ouwe krijger.
Hij pakt daar toch geregeld een ronde mee, al zijn de APT's wel geweest. Vind ik wel mooi eigenlijk, het zijn niet veel meer die zo gedisciplineerd bezig blijven.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die is echt doods en doodsbang voor het zwarte gat. Al jaren aan het tennissen met de hoop een tegenstander zonder vorm te vinden als hij een redelijk dagje heeft.
Ah.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij was rechtstreeks geplaatst, dus hoefde er weinig voor te doen.
Haha, zo hoor ik het graagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah.
Als jij iets zegt dan neem ik het altijd voor waar aan. Wat je ook zegt.
Klopt, als hij er nog plezier in heeft moet hij het gewoon blijven doen. De meesten hebben na hoogtepunten als top 10 en grand slam (semi)finales geen zin meer om voor spek en bonen nog de rondes te blijven doen, wat ook heel begrijpelijk is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij pakt daar toch geregeld een ronde mee, al zijn de APT's wel geweest. Vind ik wel mooi eigenlijk, het zijn niet veel meer die zo gedisciplineerd bezig blijven.
Morgen denk ik.quote:
Zulke grote kampioenen wil je dat niet zien doen. Rintje Ritsma syndroom.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zal wel frappant zijn als een speler als Federer op zijn 42ste nog meedoet om af en toe een eerste ronde te winnen.
Ach, hij mag na zoveel GS doen wat hij wil. Hij zou dan beter kunnen gaan dubbelen of mixen of zo, dat wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zulke grote kampioenen wil je dat niet zien doen. Rintje Ritsma syndroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |