Het gaat mij meer om die UE. Dat hij in de rally niks te zoeken heeft is nogal logisch. Maar die ballen van Nadal komen halfcourt allemaal en dan wil hij die bal een veeg geven, maar elke bal die hij als winner wilt slaan gaat echt een meter uit. En daar moet hij het dan van hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hier kan Isner toch niks aan doen ... hij is gewoon een servicereus die op gravel vrij weinig te zoeken heeft en hij staat tegen de beste gravelspeler van de laatste 7 jaar of zo ..
Misschien wel waar, maa aan de andere kant heeft hij natuurlijk helemaal niks te zoeken in de rally tegen Nadal. Dan kan je maar beter die bal een ros geven en kijken of je het punt ermee paktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om die UE. Dat hij in de rally niks te zoeken heeft is nogal logisch. Maar die ballen van Nadal komen halfcourt allemaal en dan wil hij die bal een veeg geven, maar elke bal die hij als winner wilt slaan gaat echt een meter uit. En daar moet hij het dan van hebben.
Huh, Isner doet het naar omstandigheden beter dan verwacht. Hij heeft geen vorm en het is op gravel en staat maar 1 moeizame break achter en maakt af en toe een leuk punt met de forehand, wat meer verwacht je dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om die UE. Dat hij in de rally niks te zoeken heeft is nogal logisch. Maar die ballen van Nadal komen halfcourt allemaal en dan wil hij die bal een veeg geven, maar elke bal die hij als winner wilt slaan gaat echt een meter uit. En daar moet hij het dan van hebben.
Daarvoor ook geen breakpunt tegen gehad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:40 schreef Tim86 het volgende:
Pff Haase..serveren voor de set en dan in no time 0-40..uiteindelijk nog 2 punten gemaakt, maar het is wel 5-5
Natuurlijk. Maar ik zie dit vaker bij hem. En dan denk ik gewoonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Misschien wel waar, maa aan de andere kant heeft hij natuurlijk helemaal niks te zoeken in de rally tegen Nadal. Dan kan je maar beter die bal een ros geven en kijken of je het punt ermee pakt
jaloers op deze mooie poëtische vondst ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal "verzegelt" de break, volgens Marcella.
Ik verwacht niks van hem. Het gaat me puur om zijn spel, niet hoe hij het tegen Nadal doet. Dat hij op gravel niks tegen Nadal te zoeken heeft lijkt me logisch. Maar wat ik in mijn post hiervoor zei, hardhitters moeten het hebben van de harde klappen en als ze dan hard slaan, slaan ze de bal een meter uit. Dan denk ik echtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Huh, Isner doet het naar omstandigheden beter dan verwacht. Hij heeft geen vorm en het is op gravel en staat maar 1 moeizame break achter en maakt af en toe een leuk punt met de forehand, wat meer verwacht je dan?
Nou ja, soms werkt het wel. Dit jaar is het allemaal slecht, maar vorig jaar werkte het wel aardig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik verwacht niks van hem. Het gaat me puur om zijn spel, niet hoe hij het tegen Nadal doet. Dat hij op gravel niks tegen Nadal te zoeken heeft lijkt me logisch. Maar wat ik in mijn post hiervoor zei, hardhitters moeten het hebben van de harde klappen en als ze dan hard slaan, slaan ze de bal een meter uit. Dan denk ik echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |