quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:17 schreef tja77 het volgende:
Sharapova is en blijft toch wel een schatje...
quote:
had nog leuker geweest als Schoorel met Rochus had gedubbeldquote:
Nee. Rochus is die kleine smurf die bij zn eigen volk geen tegenstand meer had en nu bij de grote mensen mee mag doen ...quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:00 schreef gniffie het volgende:
Vanaf wanneer mag je meedoen aan de voorrondes? Zou ik daar mee kunnen ballen bijvoorbeeld
?
Als je zegt dat je lid bent van het almachtige fok forum dan mag je meedoenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:00 schreef gniffie het volgende:
Vanaf wanneer mag je meedoen aan de voorrondes? Zou ik daar mee kunnen ballen bijvoorbeeld
?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:00 schreef gniffie het volgende:
?
Morgen weer, hij heeft gisteren gespeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan het niet checken, maar wanneer speelt Federer nou?
Vanaf 50 posts in de Martin Verkerk reeks.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:00 schreef gniffie het volgende:
?
niet vandaag iigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan het niet checken, maar wanneer speelt Federer nou?
laat je introduceren door Martin Verkerk, dan ben je meteen #1 geplaatstquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:00 schreef gniffie het volgende:
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |