Je moet stations en een depot op je spoorlijn bouwen. Dan moet je de station selecteren in de dienstregeling van je trein.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Aalbers het volgende:
Ik heb het gedownload net, maar ik snap er echt geen flikker van. Bouw ik een spoorlijntje, maar kan op geen enkele manier vinden hoe je er een treintje op laat rijden? Is er ergens een duidelijke gids voor beginners met 0,0 verstand er van? En dan bedoel ik dus een meer basic gids dan de OP
Bouw een remise aan het spoor, daar klik je op en koop je een trein en wagons.. die geef je een route en klaar..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Aalbers het volgende:
Ik heb het gedownload net, maar ik snap er echt geen flikker van. Bouw ik een spoorlijntje, maar kan op geen enkele manier vinden hoe je er een treintje op laat rijden? Is er ergens een duidelijke gids voor beginners met 0,0 verstand er van? En dan bedoel ik dus een meer basic gids dan de OP
In de OP staat een basisgids voor beginners:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Aalbers het volgende:
Je wilt het meer basic danquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Aalbers het volgende:
http://www.tt-forums.net/quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef Aalbers het volgende:
Ik snap er weinig van. Als ik begin heb ik allemaal bestaande bedrijven die ik met elkaar moet verbinden ofzo? Maar ik begrijp niet hoe ik ze moet verbinden. Als ik een spoorlijn maak heeft die trein te weinig orders? Is er ergens een tutorial?
youtube is je uitkomstquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef Aalbers het volgende:
Ik snap er weinig van. Als ik begin heb ik allemaal bestaande bedrijven die ik met elkaar moet verbinden ofzo? Maar ik begrijp niet hoe ik ze moet verbinden. Als ik een spoorlijn maak heeft die trein te weinig orders? Is er ergens een tutorial?
Ik ben nooit te beroerd om iemand te helpen die er zelf ook een beetje moeite voor doet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:14 schreef mickeyD het volgende:
ach ja, gelukkig zijn er altijd mensen die de tijd nemen om tutorials te maken ipv mensen af te zeiken of wat
Niet te veel generaliseren hèquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:25 schreef BasOne het volgende:
En toen het spel in '94 uit kwam zat er een boekje bij met niet veel meer informatie dan op de FP staat
Jeugd van tegenwoordig moet ook alles voorgekauwd worden.
'in den beginne'quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet te veel generaliseren hèIk kom uit 1993 en toen ik het spel voor het eerst speelde toen ik 9 was, wist ik na 10 minuten vallen en opstaan wel hoe het moest. Maar ja, helaas heb je altijd nog van die luie gevallen die gewend zijn dat andere hun huiswerk maken.
Done.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef BasOne het volgende:
Bartolomeus, word het niet eens tijd voor een reset?
Niets moet natuurlijk. Maar als je meer omzet wil hebben, of die arme passagiers niet zo lang wil laten wachten, dan kun je inderdaad kiezen voor meer bussenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:45 schreef LDS het volgende:
Overigens heb ik wel een vraag. Als ik een busstation bouw in een dorpje van 1000 inwoners staan er vaak 300/400 man te wachten bij het centraalste station. Moet ik dan 10 bussen laten rijden of wat?
De wachttijd van de passagiers beïnvloed toch ook de mening van de gemeente over jou bedrijf?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Niets moet natuurlijk. Maar als je meer omzet wil hebben, of die arme passagiers niet zo lang wil laten wachten, dan kun je inderdaad kiezen voor meer bussen. Of een treinstation ernaast en een trein laten rijden.
Nee, dat staat los van elkaar. Local authority rating wordt eigenlijk alleen maar beïnvloed door het verwijderen van gebouwen en bomen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
De wachttijd van de passagiers beïnvloed toch ook de mening van de gemeente over jou bedrijf?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:28 schreef BasOne het volgende:
Ooooh heerlijk, een maagdelijke FoK! kaart
Mijn dank is groot Master Bartolomeus.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:21 schreef BasOne het volgende:
Moet ik er niet iedere keer uitgeknikkerd worden
Lijkt m'n eerste vriendin wel, die gooide me er ook iedere keer van af
Nog steeds last van? Dat eerste dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:21 schreef BasOne het volgende:
Moet ik er niet iedere keer uitgeknikkerd worden
Lijkt m'n eerste vriendin wel, die gooide me er ook iedere keer van af
Nopequote:
Wat je ook neemt, niet die Big Ships nogwat nemen. Ik krijg die er niet meer uit (ondanks de tips van een paar pagina's terug) en nu zit ik opgescheept (letterlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:53 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand nog een goede newgrf voor schepen? Ik heb nu de originele boten, Aviators Aircraft voor vliegtuigen, North American Renewal Set voor treinen, eGRVTS voor wagens en Monolev Replacement Set voor monorail en maglev.
Welja, ze waren weer bijgewerkt.quote:
Nee, wordt eens in de zoveel tijd bijgewerkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wordt het niet 'altijd' bijgewerkt wanneer je de tool gebruikt?
Ik heb Big Ships gebruikt in één spel, kon er idd geen winst mee maken. Maar er moet toch wel een goede set zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wat je ook neemt, niet die Big Ships nogwat nemen. Ik krijg die er niet meer uit (ondanks de tips van een paar pagina's terug) en nu zit ik opgescheept (letterlijk) met verliesmakende schepen.
Hoe heb jij ze verwijderd??quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb Big Ships gebruikt in één spel, kon er idd geen winst mee maken. Maar er moet toch wel een goede set zijn?
Geen idee, dat was al weer een paar jaar geleden. Maar het lijkt me logisch dat je het gewoon op non-actief kan zetten bij NewGRF-instellingen in het hoofdmenu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:21 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hoe heb jij ze verwijderd??
Zou het niet mogelijk zijn om die newGRF te editen en zo de capaciteit aan te passen?
Dat is ook zo, maar dan blijven ze wel actief in huidige spellen. En dat wil ik dus niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, dat was al weer een paar jaar geleden. Maar het lijkt me logisch dat je het gewoon op non-actief kan zetten bij NewGRF-instellingen in het hoofdmenu.
Dat kan je geloof ik niks tegen doen. Maar ik heb nu NewShips, dat ziet er mooi uit en kan je nog winst mee maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar dan blijven ze wel actief in huidige spellen. En dat wil ik dus niet.
Ik ga straks nog even kijken of ik iets kan doen. Die NewShips ziet er wel oké uit. Meteen proberen ook. Thanks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat kan je geloof ik niks tegen doen. Maar ik heb nu NewShips, dat ziet er mooi uit en kan je nog winst mee maken.
Bedoel je een map groter dan 2048 x 2048?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:28 schreef Willemsuh het volgende:
Wie heeft of speelt er met een patch voor extreem grote mappen ?
Zoja wie heeft er een linkje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |