Dus als jij je aftrekt pleeg je genocide?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nooit aangetoond. Een ongeboren baby heeft hersenfuncties. Die grens van 20 weken is kut op Dirk en volstrekt willekeurig of iig op zijn minst arbitrair.
Die zou best wat hoger mogen inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nooit aangetoond. Een ongeboren baby heeft hersenfuncties. Die grens van 20 weken is kut op Dirk en volstrekt willekeurig of iig op zijn minst arbitrair.
Eigendom van de ouders.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus als jij je aftrekt pleeg je genocide?
Als jij je aftrekt en je toiletpapiertje in de prullenbak gooit waar de tampon van je zus ligt, daarentegenquote:
En een spermacel en een eitje samen wel? Dat is pas arbitrair. Volgens mij is het pas een mens als het gezond ter wereld komt.quote:
Inderdaad, zeker bij opvliegende mensen die hun buren wat aan willen doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En jij mensen met een wapenwens eng vinden.
En wat is "gezond" dan precies?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
En een spermacel en een eitje samen wel? Dat is pas arbitrair. Volgens mij is het pas een mens als het gezond ter wereld komt.
Dat is in ieder geval wel wat ik altijd stil snikkend hoop.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus als jij je aftrekt pleeg je genocide?
Levend is beter inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat is "gezond" dan precies?
Bedoel je niet "levend" ipv "gezond"?
Ongezonde baby's mogen we vermoorden, dat weet je toch Whiskers?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat is "gezond" dan precies?
Bedoel je niet "levend" ipv "gezond"?
Ben jij vóór wapenbezit, maar tegen abortus??quote:Op maandag 23 mei 2011 18:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En jij mensen met een wapenwens eng vinden.
Vermoorden weet ik niet maar als je weet dat het kind een leven lang ondragelijk zal lijden. Moet je dat het kind aan willen doen?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongezonde baby's mogen we vermoorden, dat weet je toch Whiskers?
Nee, we zijn geen nazi's.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongezonde baby's mogen we vermoorden, dat weet je toch Whiskers?
Het antwoord is neen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vermoorden weet ik niet maar als je weet dat het kind een leven lang ondragelijk zal lijden. Moet je dat het kind aan willen doen?
EG is een Redneck in de Polder.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij vóór wapenbezit, maar tegen abortus??
Als je d'r zelf maar voor betaald.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vermoorden weet ik niet maar als je weet dat het kind een leven lang ondragelijk zal lijden. Moet je dat het kind aan willen doen?
Wapens zijn voor postnatale abortus.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij vóór wapenbezit, maar tegen abortus??
Touwen ook.quote:
Waarschijnlijk ben jij iemand die daar veel op googled. Je wordt tegenwoordig erg gericht benaderd qua advertenties.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:36 schreef Monolith het volgende:
Waarom zie ik bij dit topic reclames voor "chatten en daten met alleenstaande mama's"?
En baby's. Mits van voldoende hoogte laten vallen.quote:
Verklaart een hoop...quote:Op maandag 23 mei 2011 18:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij iemand die daar veel op googled. Je wordt tegenwoordig erg gericht benaderd qua advertenties.
Gekkies van de PVVquote:Op maandag 23 mei 2011 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
WHUT???
PVV eist vertrek hoge ambtenaar
Van de zottequote:Op maandag 23 mei 2011 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
WHUT???
Volslagen achterlijk. Maar het is zo'n leuke partij met leuke mensenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
WHUT???
Remlof + Whiskers = Sidekick,quote:Op maandag 23 mei 2011 18:41 schreef Morendo het volgende:
Zijn Remlof en Whiskers eigenlijk een en dezelfde persoon?
Kan gebeuren.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_CDA__.html?p=2,1
En daar werkt jouw grote liefde mee samen, om "Nederland welvarender te maken", volgens Verhagen. Leuk hè, dat die mensen mogen beslissen of jouw clubbie een plannetje mag doorvoeren. Maar hey, je hoeft tenminste niet met een partij als D66 samen te werken.quote:
Het zit diepquote:Op maandag 23 mei 2011 18:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
En daar werkt jouw grote liefde mee samen, om "Nederland welvarender te maken", volgens Verhagen. Leuk hè, dat die mensen mogen beslissen of jouw clubbie een plannetje mag doorvoeren. Maar hey, je hoeft tenminste niet met een partij als D66 samen te werken.
Of de PvdA of GroenLinks. Want die vormen echt een bedreiging voor onze vrije samenlevingquote:Op maandag 23 mei 2011 18:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
En daar werkt jouw grote liefde mee samen, om "Nederland welvarender te maken", volgens Verhagen. Leuk hè, dat die mensen mogen beslissen of jouw clubbie een plannetje mag doorvoeren. Maar hey, je hoeft tenminste niet met een partij als D66 samen te werken.
Basically. Mooi verwoord trouwens!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Of de PvdA of GroenLinks. Want die vormen echt een bedreiging voor onze vrije samenleving
Dat zijn inderdaad een stelletje inferieure onderknuppels. Die zijn zelfs in staat een ongeldige stem uit te brengen voor een (belangrijke) verkiezing.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:48 schreef dotCommunism het volgende:
Maar hey, je hoeft tenminste niet met een partij als D66 samen te werken.
Kom op man, zelfs de PvdA is nog stukken liberaler dan PVV en SGPquote:Op maandag 23 mei 2011 18:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Alles voor de liberale rechtsstaat.
Uhh, je kent Morendo?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op man, zelfs de PvdA is nog stukken liberaler dan PVV en SGP
Het is toch ook diep triest dat extremistische partijen als de PVV en SGP worden verkozen boven een partij als D66?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zit diep
Ik wachte al op een reactie als dit.
Ben je gewoon blij of is er sprake van achterstallige betaling?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:00 schreef KoosVogels het volgende:
Blij dat mn loon gestort is. Kon ik eindelijk weer een flinke lading wijn inslaan.
Nee, gewoon blij. Vakantiecenten zaten er ook bij.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben je gewoon blij of is er sprake van achterstallige betaling?
Ik krijg de zak met geld woensdagquote:Op maandag 23 mei 2011 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, gewoon blij. Vakantiecenten zaten er ook bij.
quote:
Ah, oké. Je bent eigenlijk maar een arm SP-stemmend journalistjequote:Op maandag 23 mei 2011 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, gewoon blij. Vakantiecenten zaten er ook bij.
Nee, ik ben vooral een geldverbrassend bourgondisch journalistjequote:Op maandag 23 mei 2011 19:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, oké. Je bent eigenlijk maar een arm SP-stemmend journalistje
Kom hier wonenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ben vooral een geldverbrassend bourgondisch journalistje
Waar is hier?quote:
Limburgquote:
quote:
quote:
De naïviteit gaat vaak wel verder dan datquote:
Ik ben er allerminst blij mee, maar ik weiger tegelijkertijd de verantwoordelijkheid te nemen voor de meningen van anderen. Wat de PVV'ers of SGP'ers in hun eigen tijd van moslims resp. vrouwen vinden, moeten ze helemaal zelf weten, zolang mijn partij (voor zover ik me daar al 100% mee identificeer) geen acties onderneemt waar ik mijzelf niet in kon vinden mogen ze wat mij betreft zelfs met de PvdD of SP samenwerken, alleen acht ik de kans op een herkenbaar profiel bij die partijen nog wat kleiner.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is toch ook diep triest dat extremistische partijen als de PVV en SGP worden verkozen boven een partij als D66?
Of is dit volgens jou de normaalste zaak van de wereld? Moeten we maar gewoon partijen die vrouwen of bepaalde gelovigen tot tweederangs burgers willen degraderen maar volstrekt normaal vinden? Er is toch ook nog zoiets als goed fatsoen?
tja ik zou niet zo makkelijk over mijn principiële bezwaren tegen samenwerking met extreem-rechts of fundamentalistisch religieus heen kunnen stappen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben er allerminst blij mee, maar ik weiger tegelijkertijd de verantwoordelijkheid te nemen voor de meningen van anderen. Wat de PVV'ers of SGP'ers in hun eigen tijd van moslims resp. vrouwen vinden, moeten ze helemaal zelf weten, zolang mijn partij (voor zover ik me daar al 100% mee identificeer) geen acties onderneemt waar ik mijzelf niet in kon vinden mogen ze wat mij betreft zelfs met de PvdD of SP samenwerken, alleen acht ik de kans op een herkenbaar profiel bij die partijen nog wat kleiner.
Vind ik nogal een vaag begrip.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:15 schreef du_ke het volgende:
Ik hecht namelijk zeker waarde aan goed fatsoen.
Ik ook. Maar fatsoen is subjectief.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
tja ik zou niet zo makkelijk over mijn principiële bezwaren tegen samenwerking met extreem-rechts of fundamentalistisch religieus heen kunnen stappen.
Goed fatsoen is volgens mij niet zomaar samenwerken met partijen die vrouwen, homo's of bepaalde gelovigen tot tweederangs burgers willen maken.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vind ik nogal een vaag begrip.
Ouwe fatsoensrakker.
Fatsoen is homo's, vrouwen en bepaalde gelovigen tot tweederangs burgers willen maken?quote:
En jij bent een domme trollquote:Op maandag 23 mei 2011 19:18 schreef Morendo het volgende:
Du_ke vertegenwoordigt een idee van tolerantie die alleen zichzelf tolereert.
Tsja, de VVD kijkt er zo pragmatisch tegenaan dat ik me wel eens afvraag of ze ook principes hebben of dat alles gewoon gegooid wordt op 'alles behalve links' en wat 'meer geld voor de rijkelui'. Het enige moment wanneer ze liberaal zijn is wanneer het gaat over de grootte van de eigen portemonnee.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
tja ik zou niet zo makkelijk over mijn principiële bezwaren tegen samenwerking met extreem-rechts of fundamentalistisch religieus heen kunnen stappen.
Vind ik niet bepaald een fatsoenlijke opmerking.quote:
Daar lijkt het wel op, Rutte zou zijn moeder nog hoereren voor een beetje macht vermoed ikquote:Op maandag 23 mei 2011 19:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, de VVD kijkt er zo pragmatisch tegenaan dat ik me wel eens afvraag of ze ook principes hebben of dat alles gewoon gegooid wordt op 'alles behalve links' en wat 'meer geld voor de rijkelui'.
Nou nee, hoor. Ik ben het met je eens, en nog wel meer mensen op POL ook denk ik zoquote:Op maandag 23 mei 2011 19:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed fatsoen is volgens mij niet zomaar samenwerken met partijen die vrouwen, homo's of bepaalde gelovigen tot tweederangs burgers willen maken.
Maar goed het zal wel aan mij liggen dat ik daar moeite mee heb...
Nee, dit ligt gewoon aan je onfatsoenlijke gedrag.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vind ik niet bepaald een fatsoenlijke opmerking.
Maar goed het zal wel aan mij liggen dat ik daar moeite mee heb...
Fatsoen is toekomstige generaties opschepen met een hoge staatsschuld en stelen van rijkeren?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Fatsoen is homo's, vrouwen en bepaalde gelovigen tot tweederangs burgers willen maken?
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, de VVD kijkt er zo pragmatisch tegenaan dat ik me wel eens afvraag of ze ook principes hebben of dat alles gewoon gegooid wordt op 'alles behalve links' en wat 'meer geld voor de rijkelui'. Het enige moment wanneer ze liberaal zijn is wanneer het gaat over de grootte van de eigen portemonnee.
Als dat zo was, dan is dit het beste kabinet wat wij tot nu toe kennen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, de VVD kijkt er zo pragmatisch tegenaan dat ik me wel eens afvraag of ze ook principes hebben of dat alles gewoon gegooid wordt op 'alles behalve links' en wat 'meer geld voor de rijkelui'. Het enige moment wanneer ze liberaal zijn is wanneer het gaat over de grootte van de eigen portemonnee.
Dat doet elke partij. Lijkt me dus geen argument.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fatsoen is toekomstige generaties opschepen met een hoge staatsschuld en stelen van rijkeren?
Hoezo, mogen principes in de politiek niet meer? Moeten we alles maar gewoon prima vinden?quote:Met dergelijk retorische trucs helpen we de discussie niet verder.
De mijne heeft zeker ruimte voor 30 cent.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:18 schreef Friek_ het volgende:
Het enige moment wanneer ze liberaal zijn is wanneer het gaat over de grootte van de eigen portemonnee.
90% van de VVD-achterban is inderdaad zo.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, toch een beetje de bevestiging wat ik al dacht.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan is dit het beste kabinet wat wij tot nu toe kennen.
De ene partij wilt dat verminderen, de andere partij verergeren.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat doet elke partij. Lijkt me dus geen argument.
Zeker wel, maar er zijn bij elke partij punten die ik "onfatsoenlijk" vind.quote:Hoezo, mogen principes in de politiek niet meer? Moeten we alles maar gewoon prima vinden?
En dat maakt het zo hilarisch hoe de partij zich voordoet als "de liberale partij van Nederland". Als ze het in de praktijk kunnen uitbrengen blijft er echter niks van over, en zijn ze gewoon conservatief en meer niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
90% van de VVD-achterban is inderdaad zo.
Conservatief met een liberaal sausje dat enkel tot uiting komt als het gaat om lastenverlagingen.
Soit, dat is bij andere partijen niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |