En waarom verwacht je dat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Engels gok ik iets van 0,6 ofzo. Wordt wederom spannend of ik op een vak een 6 of een 7 sta.
Mensen oproepen jouw klacht in te dienen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:57 schreef hwtt het volgende:
Stuur een klacht in over vraag 7 bij AK.
'Welke positie nemen de landen A, B en C in het wereldsysteem in?'
Die vraag is onduidelijk, omdat je ook van de landen A, B en C afzonderlijk hun positie in het wereldsysteem kan beschrijven..
Maar als dezelfde klacht van een vraag meerdere keren wordt gegeven, is dat natuurlijk doorslaggevender voor LAKS om er echt iets mee te doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:00 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Mensen oproepen jouw klacht in te dienen.
Het gaat LAKS er om of je klacht gegrond is. Niet of die 100 miljoen miljard keer is geuit.
Slim toch, als je hem in je eigen woorden beargumenteerd. Dus niet ctrl c -> ctrl v zijn argumentatie overnemen.quote:Mensen oproepen jouw klacht in te dienen.
Het gaat LAKS er om of je klacht gegrond is. Niet of die 100 miljoen miljard keer is geuit.
Hij is gegrond. Het gaat er alleen om dat ze mijn klacht niet over het hoofd zien...quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:00 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Mensen oproepen jouw klacht in te dienen.
Doen ze niet hoor, wees maar gerust.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:07 schreef hwtt het volgende:
[..]
Hij is gegrond. Het gaat er alleen om dat ze mijn klacht niet over het hoofd zien...
De klachten die bij het LAKS binnenkomen zijn natuurlijk op 1 hand te tellen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:07 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Doen ze niet hoor, wees maar gerust.
Ik verwacht niks, gewoon een gokje, maar hij was niet heel moeilijk dus heel hoog zal het niet zijnquote:
voor jou ja, die tekst over bad science gaat me een nachtmerrie bezorgenquote:Engels was toch wel een lachertje.
Denk je dat dat een reden is om klachten te skippen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:09 schreef hwtt het volgende:
[..]
De klachten die bij het LAKS binnenkomen zijn natuurlijk op 1 hand te tellen...
hoop een hoge n-term voor aardrijkskunde, vond het maar een raar examenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wat zal de N-term van AK worden? Want ik vond het toch echt kut!
Denk dat ik niet eens die 4.6 voor een zes die ik moest halen, heb gehaald, dus die n-term gaat ongelofelijk belangrijk worden.
En engels tsjah; ik ben er slecht in dat is gewoon zo. Maar zelfs een aantal mensen die altijd 8'en en 9's halen vonden de tekst Bad science toch echt pittig.
raar grafthyfusexamen dat nergens op sloeg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:39 schreef waj1 het volgende:
[..]
hoop een hoge n-term voor aardrijkskunde, vond het maar een raar examen
Zeker weten! Ik moest ook een 4,6 halen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
raar grafthyfusexamen dat nergens op sloeg.
Mijn WiA en Engels ook ja, maar voor het cijfer zou het mooi zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:37 schreef Selina het volgende:
Ik denk inderdaad dat geschiedenis en engels sowieso een beetje ver gezocht zijn, sorry.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |