abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97321761
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef Thas het volgende:

[..]

Valt me ook op idd, ik vond het gewoon een 1, precies goed qua niveau :P
Ik vind het zelfs onder de 1,0. Zie ook het verslag. De achtpunters waren niet heel moeilijk en de bewijzen waren goed te doen.

Niet dat ik 'm goed gemaakt heb, hoor. :') Maar ik vond het niet heel moeilijk of zo.
pi_97323084
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:03 schreef Dastan het volgende:

[..]

Ik vind het zelfs onder de 1,0. Zie ook het verslag. De achtpunters waren niet heel moeilijk en de bewijzen waren goed te doen.

Niet dat ik 'm goed gemaakt heb, hoor. :') Maar ik vond het niet heel moeilijk of zo.
Gek is dat eigenlijk, het niet moeilijk vinden maar toch het examen slecht maken.

Had er bij natuurkunde ook last van :')
Do you think you will walk away untested?
pi_97323164
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:03 schreef Dastan het volgende:

[..]

Dit. Alleen dat laatste bewijs vond ik erg lastig, vraag 17 volgens mij. Je had heel weinig aanknopingspunten daar, maarja. Er zit in elke toets wel een lastige vraag.
pi_97323566
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:23 schreef Geonetic het volgende:

[..]

Economie stelde niks voor ten opzichte van 2010 I en 2010 II, bij mijn klas was het algehele malaise, maar wordt dus afwachten hoe iedereen het heeft gemaakt he ;)
Welnee man, 2010-I was vergeleken met deze graftoets een pietluttigheid. En gezakten kunnen dat volmondig beamen!
pi_97323644
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:07 schreef Regnarts het volgende:

[..]

Welnee man, 2010-I was vergeleken met deze graftoets een pietluttigheid. En gezakten kunnen dat volmondig beamen!
Ik denk dat het ook vrij sterk ligt in waar je kwaliteiten liggen.
Voor mij was dit economie-examen echt heel erg simpel (als ik het correctiemodel bekijk en dan kijk wat ik goedreken, heb ik een 9,0 :') ), terwijl ik qua SE helemaal niet zo extreem goed stond voor economie, een 6,8. Dat verschil is vrij groot.

Als ik naar die van 2010-I kijk was die misschien wel nóg wat simpeler, maar ik vind het verschil eerlijk gezegd vrij klein.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_97323683
Nederlands - 1.0
Frans - 1.0
M&O - 0.8
Wiskunde B - 0.8
Natuurkunde 1.3
Scheikunde 0.9
pi_97325231
Ik vond economie echt een regelrechte ramp. Niet omdat het moeilijk was inderdaad, maar meer omdat mijn kwaliteiten dus duidelijk niet hier lagen. Ik had wel bij iedere vraag het gevoel dat ik het makkelijk had kunnen weten als mijn voorbereiding wat beter was geweest. Desalniettemin denk/hoop ik toch dat de N-term rond de 1,3 zal liggen. Dit voornamelijk omdat ondanks dat hij misschien best goed te doen was, ik toch van het merendeel van de mensen hoor dat ze het redelijk hebben verprutst. En volgens mij worden gewoon van iedere school 5 (of meer) werken opgestuurd, die worden nagekeken, en daaruit wordt dan de N-term zó vastgesteld dat het gemiddelde ongeveer gelijk is met voorgaande jaren. Wanneer het dus slecht gemaakt is zou de N-term dan vanzelf omhoog moeten gaan.
Hetzelfde geldt volgens mij ook voor Natuurkunde (dat volgens mij ook slecht is gemaakt). Wel toevallig dat dit precies de 2 vakken zijn die ik heb verpest, terwijl ik hier wel wat voldoendes kon gebruiken (lees: zonder respectievelijk een 5,1 óf 4,6 heb ik het niet gehaald).
Toch geef ik mezelf nog best een aardige kans op in één keer slagen zonder herkansing, want een N-term bij Economie van 1,3 óf Natuurkunde van 1,4 is voor mij voldoende om het te halen (en dan heb ik de punten nog streng gerekend..). Dit lijkt me best reëel, toch?
pi_97325336
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 07:27 schreef WoutervB het volgende:
Ik vond economie echt een regelrechte ramp. Niet omdat het moeilijk was inderdaad, maar meer omdat mijn kwaliteiten dus duidelijk niet hier lagen. Ik had wel bij iedere vraag het gevoel dat ik het makkelijk had kunnen weten als mijn voorbereiding wat beter was geweest. Desalniettemin denk/hoop ik toch dat de N-term rond de 1,3 zal liggen. Dit voornamelijk omdat ondanks dat hij misschien best goed te doen was, ik toch van het merendeel van de mensen hoor dat ze het redelijk hebben verprutst. En volgens mij worden gewoon van iedere school 5 (of meer) werken opgestuurd, die worden nagekeken, en daaruit wordt dan de N-term zó vastgesteld dat het gemiddelde ongeveer gelijk is met voorgaande jaren. Wanneer het dus slecht gemaakt is zou de N-term dan vanzelf omhoog moeten gaan.
Hetzelfde geldt volgens mij ook voor Natuurkunde (dat volgens mij ook slecht is gemaakt). Wel toevallig dat dit precies de 2 vakken zijn die ik heb verpest, terwijl ik hier wel wat voldoendes kon gebruiken (lees: zonder respectievelijk een 5,1 óf 4,6 heb ik het niet gehaald).
Toch geef ik mezelf nog best een aardige kans op in één keer slagen zonder herkansing, want een N-term bij Economie van 1,3 óf Natuurkunde van 1,4 is voor mij voldoende om het te halen (en dan heb ik de punten nog streng gerekend..). Dit lijkt me best reëel, toch?
Begin maar alvast te leren voor de her.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_97327925
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 07:27 schreef WoutervB het volgende:
Ik kan niet spreken over natuurkunde, maar een norm van 1.3 bij economie is zeker reëel. Verwacht eigenlijk nog veel hoger. :)
pi_97328402
Natuurkunde 1,4 lijkt mij geen onmogelijke opgave ^O^
pi_97329793
Nederlands: 1,1
Scheikunde: 0,9
Wiskunde: 1,1
Natuurkunde: 1,7
Grieks: 0,2
Frans: 0,9
pi_97331610
waar denken jullie dat de norm van nederlands komt te liggen?
pi_97331676
Gezien het tweede normverslag denk ik dat de norm van natuurkunde wel bij de twee zal liggen. :D
pi_97344648
Wat verwachten jullie van AK?
pi_97344867
Engels moet minimaal 0,5 worden. Dan sta ik een 8. :D
pi_97345034
Engels gok ik iets van 0,6 ofzo. Wordt wederom spannend of ik op een vak een 6 of een 7 sta.
Er overheen omdat ik naar het randje zocht...
pi_97345090
Het boeit me echt totaal niet of ik een 6 of een 7 sta voor een vak. Ik heb al twee compensatiepunten, en als ik daarmee slaag dan vind ik het allang prima.
pi_97345393
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:04 schreef hwtt het volgende:
Wat verwachten jullie van AK?
Ik denk tussen de 1,0 en 1,2.
Maar erg best is het niet gemaakt als ik de reacties hier zo lees.
pi_97345762
AK wel zeker een 5 gehaald, maar het was inderdaad best lastig ja. Terwijl we niet eens vragen kregen over vulkanen en die shizzel.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_97346874
Wat zal de N-term van AK worden? Want ik vond het toch echt kut!
Denk dat ik niet eens die 4.6 voor een zes die ik moest halen, heb gehaald, dus die n-term gaat ongelofelijk belangrijk worden.

En engels tsjah; ik ben er slecht in dat is gewoon zo. Maar zelfs een aantal mensen die altijd 8'en en 9's halen vonden de tekst Bad science toch echt pittig.
pi_97346898
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Engels gok ik iets van 0,6 ofzo. Wordt wederom spannend of ik op een vak een 6 of een 7 sta.
En waarom verwacht je dat? :P
pi_97346947
Stuur een klacht in over vraag 7 bij AK.
'Welke positie nemen de landen A, B en C in het wereldsysteem in?'
Die vraag is onduidelijk, omdat je ook van de landen A, B en C afzonderlijk hun positie in het wereldsysteem kan beschrijven..
pi_97347069
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:57 schreef hwtt het volgende:
Stuur een klacht in over vraag 7 bij AK.
'Welke positie nemen de landen A, B en C in het wereldsysteem in?'
Die vraag is onduidelijk, omdat je ook van de landen A, B en C afzonderlijk hun positie in het wereldsysteem kan beschrijven..
Mensen oproepen jouw klacht in te dienen. :')

Het gaat LAKS er om of je klacht gegrond is. Niet of die 100 miljoen miljard keer is geuit.
pi_97347123
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:00 schreef JustRocking het volgende:

[..]

Mensen oproepen jouw klacht in te dienen. :')

Het gaat LAKS er om of je klacht gegrond is. Niet of die 100 miljoen miljard keer is geuit.
Maar als dezelfde klacht van een vraag meerdere keren wordt gegeven, is dat natuurlijk doorslaggevender voor LAKS om er echt iets mee te doen.
pi_97347182
quote:
Mensen oproepen jouw klacht in te dienen.

Slim toch, als je hem in je eigen woorden beargumenteerd. Dus niet ctrl c -> ctrl v zijn argumentatie overnemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')