Dankjewel! In dat geval ben ik al min of meer geslaagd. Vanavond maar eens gaan vieren dan!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:05 schreef Prulez het volgende:
[..]
Natuurkunde lijkt mij absoluut reeel, Economie kan ik niet zeggen, heb dat vak niet, maar als ik de reacties zo hoor, is dat ook wel mogelijk.
No worries.
Ja, en voor die 2.8 moet je kijken hoeveel punten je hebt gehaald in de omzettingstabel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:14 schreef Dutchsporter het volgende:
Dus als ik het goed begrijp:
Stel je hebt een 4 nodig en de n-term is 1.2 dan moet je "op eigen kracht" een 2.8 halen?
begrijp ik het dan? xD
pessimistquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:02 schreef Femke3112 het volgende:
Nederlands: 0,7
Duits: 0,4
Economie: 1,3
Geschiedenis: 0,3
Wiskunde A: 0,5
en meer heb ik nog niet gehad.. nog 4 te gaan
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:14 schreef DidoCarthago het volgende:
Waarom denkt iedereen zo'n lage bij Nederlands vwo?
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
De teksten waren opzich niet zozeer moeilijk. Alleen samenvatting was kut en sommige vragen waren onduidelijk. En klachten zegt niks over het examen zelf, mensen klagen alleen maar voor een hogere normering wat nooit komt.
Het was wel aanzienlijk moeilijker dan vorig jaar+veel meer woorden.quote:
Het examen van vorig jaar is niet te vergelijken met het vwo-niveau.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef TMartina het volgende:
[..]
Het was wel aanzienlijk moeilijker dan vorig jaar+veel meer woorden.
Onder de 1.0 ben ik gezakt dus ik heb er veel belang bijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het examen van vorig jaar is niet te vergelijken met het vwo-niveau.
2009 was boven de 1.0 en die was echt easier dan deze.... die samenvatting was lekker letterlijk enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef TMartina het volgende:
[..]
Het was wel aanzienlijk moeilijker dan vorig jaar+veel meer woorden.
Daarom ben ik er ook bang voor. Maar 1.0 is een mooie tussenweg.
Precies. Er was veel minder een duidelijke richtlijn. Bovendien viel op sommige vragen ook nog wel wat af te dingen qua duidelijkheid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
2009 was boven de 1.0 en die was echt easier dan deze.... die samenvatting was lekker letterlijk enzo.
Ja ik heb dus door die verkeerde interpretatie nogal wat punten verloren. Ik snap niet dat ze zulke vragen zo onduidelijk maken. Ook weer bij natuurkunde gisteren. Wordt het niet allemaal nog een keer gecheckt ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:06 schreef Hewigh het volgende:
P
[..]
Precies. Er was veel minder een duidelijke richtlijn. Bovendien viel op sommige vragen ook nog wel wat af te dingen qua duidelijkheid.
Wellicht werken er een paar mensen aan het examen, maar het is duidelijk dat de mafkees die die correctiemodellen maakt, waarschijnlijk uit 1 persoon bestaat als je kijkt naar sommige antwoordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja ik heb dus door die verkeerde interpretatie nogal wat punten verloren. Ik snap niet dat ze zulke vragen zo onduidelijk maken. Ook weer bij natuurkunde gisteren. Wordt het niet allemaal nog een keer gecheckt ofzo.
ER BESTAAT OOK EEN EDIT KNOP HE TOPIC SPEMMERquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:30 schreef Etsu het volgende:
Nederlands: 0,8
Geschiedenis: 0,0
M&O: 0,9
Economie: 1,5
Wiskunde A: 0,5
Maatschappijwetenschappen: 1,1
ER BESTAAT OOK IETS VAN KLEINE LETTERS VIEZE VUILE HOERquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ER BESTAAT OOK EEN EDIT KNOP HE TOPIC SPEMMER
Je aantal punten delen door het totaal aantal punten. Dat maal 9. Daarbovenop komt een normering die tussen de 0.0 en de 2.0 zit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:37 schreef genster het volgende:
Hoe zit het precies met die ''N term'', want ik heb dat zeg maar niet echt meegekregen op school.![]()
Je krijgt toch gewoon 2 punten extra of zit ik nu helemaal verkeerd?
Negative.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je aantal punten delen door het totaal aantal punten. Dat maal 9. Daarbovenop komt een normering die tussen de 0.0 en de 2.0 zit.
Oké, nu snap ik het jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je aantal punten delen door het totaal aantal punten. Dat maal 9. Daarbovenop komt een normering die tussen de 0.0 en de 2.0 zit.
Wat nou!?quote:
O echt wel. Het is geen goeie formule nee, maar vaak komt het daar wel in de buurt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:42 schreef TMartina het volgende:
Omdat het niet zo werkt schatje
een moment ik zoek naar een voorbeeld.
9 delen door max. aantal behaalde punten vermenigvuldigen met behaalde punten + de N term kan toch ook?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
O echt wel. Het is geen goeie formule nee, maar vaak komt het daar wel in de buurt.
Ja of 9* behaalve punten/max te behalen punten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef genster het volgende:
[..]
9 delen door max. aantal behaalde punten vermenigvuldigen met behaalde punten + de N term kan toch ook?
Economie was echt wel moeilijker vergeleken met de afgelopen jaren. M&O viel wel mee, beetje normaal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:20 schreef TheQuestioner het volgende:
WTF, waarom denkt iedereen zo hoog voor Eco en M&O?Die vielen naar mijn idee ernstig mee ten opzichte van de voorgaande examens.
En waarom denkt iedereen zo laag voor geschiedenis![]()
![]()
Ik dacht dat ik een 8 had maar na nakijken blijk ik hem zonder norm op een 5.3 te hebben
Economie stelde niks voor ten opzichte van 2010 I en 2010 II, bij mijn klas was het algehele malaise, maar wordt dus afwachten hoe iedereen het heeft gemaakt hequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:20 schreef TheQuestioner het volgende:
WTF, waarom denkt iedereen zo hoog voor Eco en M&O?Die vielen naar mijn idee ernstig mee ten opzichte van de voorgaande examens.
En waarom denkt iedereen zo laag voor geschiedenis![]()
![]()
Ik dacht dat ik een 8 had maar na nakijken blijk ik hem zonder norm op een 5.3 te hebben
Omdat het examen niet zo heel moeilijk was. Op de vage aanwijzingen bij de samenvatting na. Maar ook dat was op zich goed te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:59 schreef DidoCarthago het volgende:
Waarom allemaal N-termen onder de 1.0 voor Nederlands?
Valt me ook op idd, ik vond het gewoon een 1, precies goed qua niveauquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:01 schreef Boterbartje het volgende:
waarom heeft iedereen zo laag voor wis B?
Niet mee eens. Duidelijk niet mee eens.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef Thas het volgende:
[..]
Valt me ook op idd, ik vond het gewoon een 1, precies goed qua niveau
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |