Mijn lijstjes beetje kopiëren hequote:Op maandag 23 mei 2011 19:16 schreef Snuf. het volgende:
Nederlands: 1
Geschiedenis: 0,0
M&O: 0,9
Economie: 1,7
Duits 0,6
Zoiets zal het wel zijn.
Ik deed jouw lijstje jaquote:Op maandag 23 mei 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn lijstjes beetje kopiëren he![]()
![]()
Snuf.![]()
nee hoor jwzz baass
Sowieso wel ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik deed jouw lijstje jaEn toen veranderde ik was cijfers
![]()
Sowieso dat GS 0.0 wordt. Daar durf ik echt op te wedden
De teksten waren opzich niet zozeer moeilijk. Alleen samenvatting was kut en sommige vragen waren onduidelijk. En klachten zegt niks over het examen zelf, mensen klagen alleen maar voor een hogere normering wat nooit komt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef jut23 het volgende:
Wat laag allemaal voor nederlands, met die hoeveelheid klachten en de moeilijkheidsgraad hoop ik toch wel op wat hogers
Eh nee?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:12 schreef Natrium het volgende:
Waarschijnlijk zijn 9 van de 10 lijstjes hier de n-termen waar iedereen minimaal op hoopt
In dat geval had ik achter elk vak 2,0 geplaatst.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:12 schreef Natrium het volgende:
Waarschijnlijk zijn 9 van de 10 lijstjes hier de n-termen waar iedereen minimaal op hoopt
Mwah je merkt zelf toch wel redelijk of ie moeilijk is (ik vond economie lastiger dan andere examens) of makkelijker? (Geschiedenis)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:16 schreef WoutervB het volgende:
Ik heb een N-term van 1,4 nodig bij Natuurkunde óf een N-term van 1,3 bij Economie. Volgens de lijstjes hier is dat haalbaar, maar in hoeverre is het reëel om N-termen te gaan voorspellen? Het is de eerste keer dat ik examen doe, dus ik heb er niet zoveel ervaring mee
Natuurkunde lijkt mij absoluut reeel, Economie kan ik niet zeggen, heb dat vak niet, maar als ik de reacties zo hoor, is dat ook wel mogelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:16 schreef WoutervB het volgende:
Ik heb een N-term van 1,4 nodig bij Natuurkunde óf een N-term van 1,3 bij Economie. Volgens de lijstjes hier is dat haalbaar, maar in hoeverre is het reëel om N-termen te gaan voorspellen? Het is de eerste keer dat ik examen doe, dus ik heb er niet zoveel ervaring mee
Nein mannquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:12 schreef Natrium het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |