Dat middenveld is wel erg aanvallend. Zal denk ik worden:quote:Op maandag 23 mei 2011 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Sulejmani - de Jong - Ebecilio
Janssen - De Zeeuw - Eriksen![]()
Ik bedoelde de zeeuw in controle. Maar die opstelling is wel goedquote:Op maandag 23 mei 2011 17:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat middenveld is wel erg aanvallend. Zal denk ik worden:
Janssen ------ Eriksen
----------Anita--------------
Ik zou Boerrigther vervangen voor Lorenzoquote:Op maandag 23 mei 2011 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de zeeuw in controle. Maar die opstelling is wel goed
Het is idd wel een beetje een luxe probleem. Maar De Boer wil dus veel wisselen met dat middenveld, en we hebben genoeg wedstrijden voor de boeg dus iedereen zal wel speelminuten maken.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de zeeuw in controle. Maar die opstelling is wel goed
Hij krijgt zijn kans wel. Net als Cvitaquote:Op maandag 23 mei 2011 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Lodeiro zich erg goed laat zien. Dan zie ik het als een luxe die bert hjeeft bij oranje
Denk dat Demy controlerend gaat spelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat middenveld is wel erg aanvallend. Zal denk ik worden:
Janssen ------ Eriksen
----------Anita--------------
Twente doet volgend seizoen ook weer mee. Wie anders? PSV moet nu zelfs twee sponsors op het shirt zetten die kunnen Ajax en Twente niet meer bijbenen hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal leipo's op de Ajax Hyve dat Twente nu 5e wordt
Derk wordt gehaald voor de bank en mag vanuit daar doorgroeien.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
Sulejmani---de Jong---Boer
Janssen------Erikssen
--------de Zeeuw
Lijkt mij het beste.
Met Janssen W. Hebben ze wel een goede vervanger die een goed loopvermogen heeft.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel mooi dat we ff de beste speler van Twente kopen.
Klopt, maar ik denk dat hij binnen afzienbare tijd wel in de basis zal staan.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef Pritt het volgende:
[..]
Derk wordt gehaald voor de bank en mag vanuit daar doorgroeien.
Psv gaat ben ik bang afdalen als ze rutten aanhouden. Jammer voor zo'n club met een kleurrijke historie. Aquote:Op maandag 23 mei 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Twente doet volgend seizoen ook weer mee. Wie anders? PSV moet nu zelfs twee sponsors op het shirt zetten die kunnen Ajax en Twente niet meer bijbenen hoor.
Het mooie is dat er echt een shitload aan aanvallend/middenveld talent voor de deur staat. In de A selectie Eriksen, Lodeiro, Zeeuw, Jansen. En in de Jeugd Fischer, Rits, Sneijder, Bouy en Klaassen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Lodeiro zich erg goed laat zien. Dan zie ik het als een luxe die bert hjeeft bij oranje
Loopvermogen is geschikt voor een heel ander spelletje dan dat Twente doorgaans probeert te spelen. Positioneel heb je niks aan loopvermogen en als je speelt op de aanval ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Janssen W. Hebben ze wel een goede vervanger die een goed loopvermogen heeft.
En met Vertonghen creer je een 4e man op het middenveld. Nuttige krachtquote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het mooie is dat er echt een shitload aan aanvallend/middenveld talent voor de deur staat. In de A selectie Eriksen, Lodeiro, Zeeuw, Jansen. En in de Jeugd Fischer, Rits, Sneijder, Bouy en Klaassen.
Wijnaldum wouden ze ook binnenhengelen. Maar Joop heeft altijd wel goed aas voor een goede aankoopquote:Op maandag 23 mei 2011 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Loopvermogen is geschikt voor een heel ander spelletje dan dat Twente doorgaans probeert te spelen. Positioneel heb je niks aan loopvermogen en als je speelt op de aanval ook niet.
Wijnaldum is natuurlijk geen middenvelder. Strootman zie ik wel als echte vervanger van Theo maar die is prijzig, ben erg benieuwd naar Joop idd.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijnaldum wouden ze ook binnenhengelen. Maar Joop heeft altijd wel goed aas voor een goede aankoop
Totaal andere speler.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Janssen W. Hebben ze wel een goede vervanger die een goed loopvermogen heeft.
Heb je ook geen hol aan als je goed combinatie spel probeert te spelen. Die moet je dan gaan afleren om op avontuur te gaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijnaldum wouden ze ook binnenhengelen. Maar Joop heeft altijd wel goed aas voor een goede aankoop
Is hij zo goed dan? Het blijft natuurlijk een speler die uit de Jupiler mini mouse league komt (vind het wel lekkerder dan Grolsch trouwens)quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat hij binnen afzienbare tijd wel in de basis zal staan.
Inderdaad. Ik denk overigens wel dat Twente zal proberen om Schone of Bruins te halen.quote:
Blijft afwachten natuurlijk. Maar ik heb wel het idee dat hij wat rustiger aan de bal is, en met meer overzicht. Ebecillio doet leuke dingen soms, maar is soms nogal een blinde draver. Boerrigter heeft zijn fysiek ook mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hij zo goed dan? Het blijft natuurlijk een speler die uit de Jupiler mini mouse league komt (vind het wel lekkerder dan Grolsch trouwens)
bruinsquote:Op maandag 23 mei 2011 17:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk overigens wel dat Twente zal proberen om Schone of Bruins te halen.
Bruins zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk overigens wel dat Twente zal proberen om Schone of Bruins te halen.
Hij is gehaald voor linksbuiten, dan is je directe concurrent een speler die eigenlijk nog in de jeugd hoort te spelen. Ja, ik geloof dat hij dit seizoen de nodige minuten zal maken.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hij zo goed dan? Het blijft natuurlijk een speler die uit de Jupiler mini mouse league komt (vind het wel lekkerder dan Grolsch trouwens)
Was toch ook zo'n VI gast die dit zei? Die Emile volgens mij.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Bruins zat ik ook al aan te denken.
Let op mijn woorden ze hengelen hem gratis binnen net zoals Landzaat en groeit dan uit tot een basisklant.
Ik heb eigenlijk van alle aankopen ook wel de hoogste verwachtingen van Derk, hij speelde afgelopen jaar erg volwassen, zette aanvallen op middels combinaties en acties, gaf assists en scoorde veel goals op verschillende manieren. Zijn fysiek is goed en zijn mentale aspect eveneens, verwacht een basisplaats voor hem.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is gehaald voor linksbuiten, dan is je directe concurrent een speler die eigenlijk nog in de jeugd hoort te spelen. Ja, ik geloof dat hij dit seizoen de nodige minuten zal maken.
Emile is niet goed snik.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Was toch ook zo'n VI gast die dit zei? Die Emile volgens mij.
Anders heb je nog altijd Engelaar die je ergens kan ophalen ...
Emile is een lamlul.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Was toch ook zo'n VI gast die dit zei? Die Emile volgens mij.
Anders heb je nog altijd Engelaar die je ergens kan ophalen ...
Ik heb hem nog nooit zien spelen vandaar dat ik het vraagquote:Op maandag 23 mei 2011 17:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Blijft afwachten natuurlijk. Maar ik heb wel het idee dat hij wat rustiger aan de bal is, en met meer overzicht. Ebecillio doet leuke dingen soms, maar is soms nogal een blinde draver. Boerrigter heeft zijn fysiek ook mee.
En met hem heb je ook alweer een leuke speler voor de vrije trappen en de corners op rechts.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk van alle aankopen ook wel de hoogste verwachtingen van Derk, hij speelde afgelopen jaar erg volwassen, zette aanvallen op middels combinaties en acties, gaf assists en scoorde veel goals op verschillende manieren. Zijn fysiek is goed en zijn mentale aspect eveneens, verwacht een basisplaats voor hem.
quote:Bechir23 mei 2011 om 17:291Pff had gehoopt dat ie naar het butienland zou gaan, twente--> ajax is toch een stapje terug, het verwachtingspatroon is weliswaar hoger maar het voetbalniveau is minder, maar helaas. Hij kiest voor zijn droomclub
een reactie van voetbalzone
Ik moet nog zien hoe Janssen zich gaat aanpassen aan Ajaxquote:Op maandag 23 mei 2011 18:06 schreef AppleBite het volgende:
Damn, zoals het er nu naar uit ziet wordt het eindelijk geen zomer vol ergernissen over aankopen ;o, dus geen dure (zoal qua salaris als transfersom), nutteloze aankopen, maar aankopen n.a.v. kwaliteit/talent, prijs en positie. Het lijkt alsof er zowaar beleid wordt gevoerd.
Klopt, maar ik verwacht geen El-Hamdoui verhaal. De Boer kent hem al van Oranje natuurlijk, en het schijnt ook wel te klikken met Ooijer.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moet nog zien hoe Janssen zich gaat aanpassen aan Ajax
Dan ga je nog van een koude kermis terugkomen. Brands wil fors gaan doorselecteren en juist de spelers die dit seizoen hebben teleurgesteld gaan er uit en er komt een nieuw fris gemotiveerd elftal te staan die ook mee gaat doen om te prijzenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Twente doet volgend seizoen ook weer mee. Wie anders? PSV moet nu zelfs twee sponsors op het shirt zetten die kunnen Ajax en Twente niet meer bijbenen hoor.
Fors doorselecteren in een selectie met prutsers, wat houd je dan over?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:20 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dan ga je nog van een koude kermis terugkomen. Brands wil fors gaan doorselecteren en juist de spelers die dit seizoen hebben teleurgesteld gaan er uit en er komt een nieuw fris gemotiveerd elftal te staan die ook mee gaat doen om te prijzen
Zeefuikquote:Op maandag 23 mei 2011 18:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Fors doorselecteren in een selectie met prutsers, wat houd je dan over?
Okee mooi want een competitie met 3 topploegen is leuker. Ben alleen razendbenieuwd waar ze dat gaan van betalen. Ik hoop van het geld van een transfer van Toivonen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:20 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dan ga je nog van een koude kermis terugkomen. Brands wil fors gaan doorselecteren en juist de spelers die dit seizoen hebben teleurgesteld gaan er uit en er komt een nieuw fris gemotiveerd elftal te staan die ook mee gaat doen om te prijzen
Als twente nu verzwakt is en ze de voorronde niet door komen betalen ze menig transfer dit jaar voor ons. In elk geval Theo is dan 'gratis'quote:Op maandag 23 mei 2011 18:21 schreef Santello het volgende:
Zo heeft Koning Suarez ons toch een mooi cadeau geleverd waardoor we leuk kunnen shoppen.
Kans is groot dat als ze in de 2e ronde komen dat ze tegen Bayern of Arsenal moeten.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als twente nu verzwakt is en ze de voorronde niet door komen betalen ze menig transfer dit jaar voor ons. In elk geval Theo is dan 'gratis'
Wat dacht je van helemaal niet. Zijn prijs is natuurlijk een belangrijke factor.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:13 schreef Breekfast het volgende:
Ben wel benieuwd trouwens wat Ajax voor Janssen had willen betalen als hij niet voor 3,2 miljoen weg mocht bij Twente.
5-7 miljoen?
Het is natuurlijk nog maar afwachten of Ajax en Twente volgend jaar hun lijn doorzetten. Eventuele transfers zullen ook wel een belangrijke rol gaan spelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee mooi want een competitie met 3 topploegen is leuker. Ben alleen razendbenieuwd waar ze dat gaan van betalen. Ik hoop van het geld van een transfer van Toivonen.
En dan is het iets van 8 miljoen extra voor Ajax!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kans is groot dat als ze in de 2e ronde komen dat ze tegen Bayern of Arsenal moeten.
Ja, tegen de Chicago Bears.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:28 schreef muzas het volgende:
Z'n eerste wedstrijd voor ajax wordt wel een toppertje
Ik zie Ajax er niet zwakker op worden Twente eerlijk gezegd ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nog maar afwachten of Ajax en Twente volgend jaar hun lijn doorzetten. Eventuele transfers zullen ook wel een belangrijke rol gaan spelen.
Ligt eraan wat Vertonghen gaat doen, die moeten we gewoon behouden.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie Ajax er niet zwakker op worden Twente eerlijk gezegd ook niet.
Vertonghen zou toch wel een gemis zijn. Vermeer is ook wel iets minder dan Steek.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het vertrek van Janssen is al een fikse aderlating, maar wanneer Ruiz ook zou vertrekken dan doen ze niet meer mee om het kampioenschap denk ik.quote:
ALs Ruiz en Douglas weggaan is dat echt wel een gemis voor FCTquote:Op maandag 23 mei 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie gaat dat gat vullen dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het vertrek van Janssen is al een fikse aderlating, maar wanneer Ruiz ook zou vertrekken dan doen ze niet meer mee om het kampioenschap denk ik.
Ja een gemis maar ik zie Twente echt niet instorten zonder die twee.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs Ruiz en Douglas weggaan is dat echt wel een gemis voor FCT
Vitesse natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 18:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie gaat dat gat vullen dan?
Wie gaan er wel mee doen?
Uiteraard! Kaka gaat daar komen en ik heb de roddel opgevangen dat ze Man City willen aftroeven voor C Ronaldo. 220 miljoen gaan ze bieden en een jaar salaris van 50 miljoen.quote:
`quote:Op maandag 23 mei 2011 18:20 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat de titel volgend jaar aan Ajax is om te verspelen. Tenzij Steek, Greg en Jan allen vertrekken.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie gaat dat gat vullen dan?
Wie gaan er wel mee doen?
Maar goed, dat dacht iedereen begin dit jaar ook van PSV.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat de titel volgend jaar aan Ajax is om te verspelen. Tenzij Steek, Greg en Jan allen vertrekken.
Hij is niet in Amerika hé.quote:
Ik geloof er niet in dat we met een straatlengte gaan winnen. Ajax doet altijd mee dus ik geloof je wel maar met wie strijden ze er om.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat de titel volgend jaar aan Ajax is om te verspelen. Tenzij Steek, Greg en Jan allen vertrekken.
Twente en PSV zijn de enige twee overgebleven 'concurrentjes'. Die beiden zwakker zullen zijn dan dit jaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in dat we met een straatlengte gaan winnen. Ajax doet altijd mee dus ik geloof je wel maar met wie strijden ze er om.
Dat zeiden we vorig jaar ook over twente.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Twente en PSV zijn de enige twee overgebleven 'concurrentjes'. Die beiden zwakker zullen zijn dan dit jaar.
Misschien doet Groningen ineens mee, die heeft een goede sponsordeal gesloten. Of Vitessequote:Op maandag 23 mei 2011 18:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Twente en PSV zijn de enige twee overgebleven 'concurrentjes'. Die beiden zwakker zullen zijn dan dit jaar.
Waren ze toch ook? Alleen wij ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeiden we vorig jaar ook over twente.
Ik denk wel dat Ruiz vertrekt deze zomer. Dan zijn ze hun twee beslissende spelers kwijt.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeiden we vorig jaar ook over twente.
Zie ik niet gebeuren. Waarschijnlijk vertrekt Matavz. En Fietstas blijft een lachertje.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Misschien doet Groningen ineens mee, die heeft een goede sponsordeal gesloten.
Sneijder zuigt die gaat Ajax 1 niet halen. Fischer word denk ik tot een hangende spits omgetoverd. Bouy en Klaassen zijn dan weer wel super goedquote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het mooie is dat er echt een shitload aan aanvallend/middenveld talent voor de deur staat. In de A selectie Eriksen, Lodeiro, Zeeuw, Jansen. En in de Jeugd Fischer, Rits, Sneijder, Bouy en Klaassen.
"Perez weg, Stoch weg, Nkufo weg.. Twente is niks meer volgend seizoen."quote:Op maandag 23 mei 2011 18:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Ruiz vertrekt deze zomer. Dan zijn ze hun twee beslissende spelers kwijt.
Ik wou het niet zeggenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
"Perez weg, Stoch weg, Nkufo weg.. Twente is niks meer volgend seizoen."
Ze hebben die faal Bajrami en Johanko gehaald. Eens zijn de luckky treffers opquote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is toch anders.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
quote:‘Nu lekker op vakantie, de knop om, en vanaf 27 juni knallen bij Ajax’
Maandag, 23 mei 2011 om 18:51
Theo Janssen ondertekende maandag een tweejarig contract bij Ajax. De middenvelder is blij dat het allemaal achter de rug is, gaat op vakantie om de knop om te zetten en meldt zich op 27 juni voor de eerste training in Amsterdam. “De kogel is door de kerk en ik ben er dolblij mee. Ajax is een schitterende club om mijn loopbaan te vervolgen”, meldt Janssen, die de afgelopen drie seizoen uitkwam voor FC Twente.
Al vanaf het eerste moment dat zaakwaarnemer Rob Jansen hem op de hoogte bracht van de interesse van Ajax, voelde hij kriebels in zijn buik. “Zo'n gevoel is onmiskenbaar een goede leidraad voor het maken van een keuze”, laat Janssen optekenen op het digitale thuis van Sport Promotion. “Uiteraard hebben meer clubs hun interesse getoond, maar daarbij ontbraken de kriebels of waren ze minder. Op dezelfde manier heb ik drie jaar geleden voor Twente gekozen. En dat bleek de juiste keuze te zijn.”
Trainer Frank de Boer heeft een prominente rol in gedachten voor zijn nieuwe aanwinst. “De gesprekken met de trainer en met Danny Blind hebben me echt goed gedaan”, zegt Janssen. “Er straalde vertrouwen uit en er werd duidelijk uitgelegd wat er van me verwacht wordt bij Ajax. Daar houd ik van. De opdracht is helder. Ik ga nu lekker op vakantie om de knop ook in mijn hoofd om te zetten en vanaf 27 juni is het knallen met Ajax.”
Realisme in een internetforum kan mij gestolen wordenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen. Echt dit roepen we al 10 jaar, en ook al zijn we nu kampioen geworden eindelijk is het niet meteen een feit dat we het meteen weer worden hoor.
Maar goed, een beetje realisme is ver te zoeken.
Inderdaad. Douglas is gewoon een goede verdediger, maar eerlijk gezegd zie ik niet in waarom hij week in - week uit wordt geprezen. Ruiz is belangrijk, maar ook zonder hem zal het gaan lukken. Wel zullen ze dan uiteraard nieuwe spelers moeten halen, maar dat gaat ze meestal wel goed af.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja een gemis maar ik zie Twente echt niet instorten zonder die twee.
Zonder een Ruiz en Janssen valt er bij Twente echt veel weg hoor. Sowieso is Ruiz de smaakmaker, hij weg, en dan zie ik het snel rap minder gaan voor de twentenaren. Janko was toch ook geen succes?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad. Douglas is gewoon een goede verdediger, maar eerlijk gezegd zie ik niet in waarom hij week in - week uit wordt geprezen. Ruiz is belangrijk, maar ook zonder hem zal het gaan lukken. Wel zullen ze dan uiteraard nieuwe spelers moeten halen, maar dat gaat ze meestal wel goed af.
Precies, er is nu nog geen zinnig woord over te zeggen. Het is wachten tot 31 augustus.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:50 schreef j95 het volgende:
Jullie zijn wel voorbarig. Volgens mij is Twente prima instaat goede aankopen te doen en daar hebben ze nog een hele lange tijd voor. Ik wacht met mijn voorspellingen totdat de selecties definitief compleet zijn
En het jaar daarvoor was 't van: "Elia weg, Arnoutovic weg, Braafheid weg..quote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Oke.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
En het jaar daarvoor was 't van: "Elia weg, Arnoutovic weg, Braafheid weg..
Niemand die Chadli kende? Chadli die overigens slechts een half jaar goed speelde..quote:Op maandag 23 mei 2011 19:59 schreef HeatWave het volgende:
Zolang Twente nog Chadli's weet te vinden, in Nederland, iemand die niemand kende, heb ik wel "vertrouwen" in hun scouting hoor. De concurrent nu al afschrijven voor er iets bekend is slaat echt helemaal nergens op.
Jij onderschat Twente zo hardquote:Op maandag 23 mei 2011 20:07 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Niemand die Chadli kende? Chadli die overigens slechts een half jaar goed speelde..
Buysse, Onyewu, Rosales, Janko, Diba, Parker, Akram, Bruggink. Topscouting hoor.
En nogmaals, want daar las je blijkbaar overheen, de as is uit elkaar gevallen. Die stond er nog toen Elia e.d. vertrokken. Scheelt een slok op een borrel.
Hoe zie jij dan de top komend seizoen?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:21 schreef Scorpie het volgende:
PSV zie ik eigenlijk pas over 2 seizoenen weer meedoen.
AZ gaat het tweede jaar onder Verbeek knallen. Dat wordt een serieuze kandidaat.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in dat we met een straatlengte gaan winnen. Ajax doet altijd mee dus ik geloof je wel maar met wie strijden ze er om.
Ik lees dit soort verhalen al jaren hier op FOK!, elk jaar zal Ajax zich waanzinig versterken, de concurrentie valt totaal uit elkaar en Ajax wordt elk jaar op de sloffen kampioen... elk jaar weer..quote:Op maandag 23 mei 2011 20:07 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Niemand die Chadli kende? Chadli die overigens slechts een half jaar goed speelde..
Buysse, Onyewu, Rosales, Janko, Diba, Parker, Akram, Bruggink. Topscouting hoor.
En nogmaals, want daar las je blijkbaar overheen, de as is uit elkaar gevallen. Die stond er nog toen Elia e.d. vertrokken. Scheelt een slok op een borrel.
Dat staat los van mijn verhaal, aangezien bovenstaande namelijk niet aan mij besteed was.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees dit soort verhalen al jaren hier op FOK!, elk jaar zal Ajax zich waanzinig versterken, de concurrentie valt totaal uit elkaar en Ajax wordt elk jaar op de sloffen kampioen... elk jaar weer..
We hebben de resultaten gezien.
En PSV, hoevaak is die club al niet volledig afgeschreven de afgelopen jaren?
Je bent Ajacied of je bent het niet hèquote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees dit soort verhalen al jaren hier op FOK!, elk jaar zal Ajax zich waanzinig versterken, de concurrentie valt totaal uit elkaar en Ajax wordt elk jaar op de sloffen kampioen... elk jaar weer..
Een Ajax met de huidige selectie zie ik ook niet kampioen worden hoor volgend jaar. Daarvoor hebben ze betere versterkingen voor nodig.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:50 schreef j95 het volgende:
Jullie zijn wel voorbarig. Volgens mij is Twente prima instaat goede aankopen te doen en daar hebben ze nog een hele lange tijd voor. Ik wacht met mijn voorspellingen totdat de selecties definitief compleet zijn
Janssen zijn kwaliteiten zijn sowieso al nie tnodig in dit systeem. Waar die ook op het middenveld staatquote:Op maandag 23 mei 2011 21:11 schreef DeNummer10 het volgende:
Als men Janssen echt voor Anita zou gaan halen, is dat wanbeleid van de bovenste plank. Daarom geloof ik het ook niet, want De Boer.
Wat? Is dit van VI?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:10 schreef gniffie het volgende:
Janssen concurrent van Anita, 3 miljoen weggegooid....
Speculatief, ja.quote:
Anita is essentieel op de controlerende positie voor aanvallend voetbal op balbezit. Zet je daar Enoh (quote:Op maandag 23 mei 2011 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
Janssen concurrent van Anita? Wat dacht je van een brede selectie hebben, wat je echt wel nodig gaat hebben volgend seizoen met Champions League en alles erbij... Daarnaast kan Anita ook prima op linksback als Blind/Boilesen wat rust nodigt heeft of geblesseerd is. Dan heb je een middenveld met Janssen, De Zeeuw en Eriksen, nou prima toch?
Dan kun je niet met de punt naar achteren spelen, en heb je dus ook buitenspelers nodig met een actie buitenom. En Vertonghen, of een andere goede inschuivende verdediger. Dus het geeft helemaal niet zo gek veel extra opties, de komst van Janssen, en jouw laatst geopperd middenveld is geen mogelijkheid.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
Janssen concurrent van Anita? Wat dacht je van een brede selectie hebben, wat je echt wel nodig gaat hebben volgend seizoen met Champions League en alles erbij... Daarnaast kan Anita ook prima op linksback als Blind/Boilesen wat rust nodigt heeft of geblesseerd is. Dan heb je een middenveld met Janssen, De Zeeuw en Eriksen, nou prima toch?
Of jullie overschatten ze.quote:
Dat komt omdat PSV het verdient afgeschreven te wordenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laatste keer was 2002quote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Of jullie overschatten ze.
[..]
Dat komt omdat PSV het verdient afgeschreven te worden
Trouwens, er is nog nooit zo'n situatie als nu geweest. Of minstens 7 jaar geleden
Was mooi inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
Die redding van Vermeer, godverdomme man.
Tuurlijk is dat wel een mogelijkheid. Maar dan vooral tegen de 'kleintjes'. Nee, zo moet je niet tegen Real Madrid gaan spelen, maar in de competitie zou dit goed kunnen. Maar goed, eigenlijk hebben we nog een goeie spits nodig en een vleugelspeler, dan zijn we wel redelijk compleet dacht ik zo.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dan kun je niet met de punt naar achteren spelen, en heb je dus ook buitenspelers nodig met een actie buitenom. En Vertonghen, of een andere goede inschuivende verdediger. Dus het geeft helemaal niet zo gek veel extra opties, de komst van Janssen, en jouw laatst geopperd middenveld is geen mogelijkheid.
Hoe is dat een mogelijkheid als ze alle 3 niet in de controlerende positie kunnen spelen?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel een mogelijkheid. Maar dan vooral tegen de 'kleintjes'. Nee, zo moet je niet tegen Real Madrid gaan spelen, maar in de competitie zou dit goed kunnen. Maar goed, eigenlijk hebben we nog een goeie spits nodig en een vleugelspeler, dan zijn we wel redelijk compleet dacht ik zo.
Alleen een spits imo. Vleugel hebben we jeugd voor en dan Boerrigter/Sulejmaniquote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel een mogelijkheid. Maar dan vooral tegen de 'kleintjes'. Nee, zo moet je niet tegen Real Madrid gaan spelen, maar in de competitie zou dit goed kunnen. Maar goed, eigenlijk hebben we nog een goeie spits nodig en een vleugelspeler, dan zijn we wel redelijk compleet dacht ik zo.
Waar woon je? Ik heb ook geen scc maatje.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatste keer was 2002. Eneh. Klompie. SCC?
Dit o.a.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe is dat een mogelijkheid als ze alle 3 niet in de controlerende positie kunnen spelen?
Zo gauw de 'kleintjes' vechtvoetbal gaan spelen en druk zetten ben je de bal kwijt, omdat je niet meer onder de druk uit kan voetballen en de bal naar voren moet trappen. Dan krijg je het voetbal van Jol weer terug, en dat heoft van mij nooit meer
Aightquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik woon in de mooiste stad van Nederland
Daar denkt FdB anders over... En die schaal ik toch iets hoger in qua voetbalverstand (no offence..).quote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
Janssen zijn kwaliteiten zijn sowieso al nie tnodig in dit systeem. Waar die ook op het middenveld staat
Janssen kan prima controlerend spelen:quote:Op maandag 23 mei 2011 23:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe is dat een mogelijkheid als ze alle 3 niet in de controlerende positie kunnen spelen?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Janssen kan prima controlerend spelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blauwe armen ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diezelfde De Boer was van plan om Dost te halen een paar maanden geleden...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar denkt FdB anders over... En die schaal ik toch iets hoger in qua voetbalverstand (no offence..).
En aangezien die niet gekomen is kunnen we niet oordelen of dat een goede of slechte aankoop geweest zou zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Diezelfde De Boer was van plan om Dost te halen een paar maanden geleden...
Idd, nog zo'n stukje en zit ik gewoon in de 40quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:21 schreef sitting_elfling het volgende:
16 jaar geleden alweer, kan me nog herinneren dat we het keken op de basisschoolFuck wat worden we snel oud.
Ik 23. Wat een dag was dat. Ik ben nog naar school geweest maar werkelijk niemand had aandacht voor de lessen, ook de leraren niet. Alles stond in het teken van die allesbeslissende confrontatie met Milan!quote:
Het is niet enkel een kwestie van goed of slecht spelen. Bij Janssen kan zijn topkwaliteit de doorslag geven, maar zowel Dost als Janssen zijn positioneel gezien niet 100% geschikt voor Ajax. Laat staan de mentaliteit van Dost, en de fysiologie van Janssen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
En aangezien die niet gekomen is kunnen we niet oordelen of dat een goede of slechte aankoop geweest zou zijn.
Op school? Die wedstrijd was toch 's avonds? Tegen Gremio werd er wel op school gekekenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:21 schreef sitting_elfling het volgende:
16 jaar geleden alweer, kan me nog herinneren dat we het keken op de basisschoolFuck wat worden we snel oud.
kippenvelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:26 schreef avw1982 het volgende:
Bij DC hebben ze wel mooie introfilmpjes van Ajax op hun Youtube-pagina staan.
Die tegen Gremio werd bij ons niet uitgezondenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:34 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Op school? Die wedstrijd was toch 's avonds? Tegen Gremio werd er wel op school gekeken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:34 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Op school? Die wedstrijd was toch 's avonds? Tegen Gremio werd er wel op school gekeken.
Een ajacied volgens mij. Of Ajax life.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:38 schreef msnk het volgende:
Kippenvel van dat filmpje gek. Wie hebben 'm gemaakt? Niet die Amerikanen lijkt me.
Nog steeds geen vrienden gevonden?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatste keer was 2002. Eneh. Klompie. SCC?
Ook trainers verdienen 3x zoveel bij een Europese topclub.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:50 schreef msnk het volgende:
Jack Reynolds was ooit 24 jaar trainer bij ons en won 8 keer het landskampioenschap. Waarom evenaart Frank dat niet even, die zie ik na een aantal jaar zich bewezen te hebben ook vertrekken. Als speler heb ik daar alle begrip voor maar als trainer speelt leeftijd toch helemaal geen rol
Ja... En? Je kunt na 10 jaar altijd nog naar een topclub om te cashen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ook trainers verdienen 3x zoveel bij een Europese topclub.
Dat vind ik knap aangezien de finale in de avond werd gespeeld. :squote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:21 schreef sitting_elfling het volgende:
frank heeft het geld toch niet meer nodigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja... En? Je kunt na 10 jaar altijd nog naar een topclub om te cashen.
Jij bedoelt de wereldbekerfinale tegen Gremio, ik heb het over de CL-finale.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou Frank al financieel onafhankelijk zijn? voor 2000 verdiende ze toch een stuk minderquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:55 schreef Agentperry het volgende:
[..]
frank heeft het geld toch niet meer nodig
Ik wou net gaan lunchen maar door dat dikke wijf dat DC United support heb ik geen trek meerquote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
Die redding van Vermeer, godverdomme man.
Maar iedereen wil toch altijd een uitdaging, een club die meespeelt om de CL titel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:10 schreef msnk het volgende:
Gaat mij er gewoon om dat er ook bij Ajax weinig (langdurige) clubliefde meer is. Ajax is juist zo'n club, net als Feyenoord denk ik, die een trainersmodel a la Man Utd, al was het maar voor één keertje (Reynolds is zo lang geleden), goed kan hebben.
Michels ging ook weg, maar zij verdienden ook een hoop minder lijkt mij.
Ja, maar een trainer kan wat, 30-40 jaar mee of zo. Dan zul je heus wel ooit een keer 10 jaar bij clubs werken die voor de CL titel gaan. Maar ook als het na zijn tijd bij Barcelona of weet ik veel wat voor team zou zijn, dat ze dan 's langdurig blijven (mits ze er nog een goed oog voor hebben).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar iedereen wil toch altijd een uitdaging, een club die meespeelt om de CL titel.
Trainers hebben wel weer het nadeel dat elke ploeg er maar eentje nodig heeft, en je pas een nieuwe trainer gaat zoeken als de oude weg is. Dus als trainer krijg je maar weinig kansen om bij je droomclub aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, maar een trainer kan wat, 30-40 jaar mee of zo. Dan zul je heus wel ooit een keer 10 jaar bij clubs werken die voor de CL titel gaan. Maar ook als het na zijn tijd bij Barcelona of weet ik veel wat voor team zou zijn, dat ze dan 's langdurig blijven (mits ze er nog een goed oog voor hebben).
Afellay. En het klopt ook wat je zegt, maar zoals ik al aangeef; je kunt ook eerst je kans grijpen inderdaad en dan daarna misschien datgene doen waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:19 schreef thettes het volgende:
[..]
Trainers hebben wel weer het nadeel dat elke ploeg er maar eentje nodig heeft, en je pas een nieuwe trainer gaat zoeken als de oude weg is. Dus als trainer krijg je maar weinig kansen om bij je droomclub aan de slag te gaan.
Als speler heb je dat niet, bv affelay (schrijf je dat zo?) hoefde niet te wachten tot iniesta weg was voor ie zn tranfer naar barca kreeg.
Als wat zouden grote clubs hem willen inlijven dan? Alleen van die woestijnclubs zouden dat willen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Afellay. En het klopt ook wat je zegt, maar zoals ik al aangeef; je kunt ook eerst je kans grijpen inderdaad en dan daarna misschien datgene doen waar ik het over heb.
Kijk maar naar Blind. Hij heeft misschien niet groots gepresteerd, maar er zullen echt wel clubs zijn die hem graag zouden willen inlijven voor iets al was 't maar voor zijn naam. En toch werkt 'ie al zoveel jaar bij ons, ondanks al het gezeik en zo. Moet ik dan geloven dat hij geen hart zou hebben voor Ajax?
Hou toch op man. Zelfs Rijkaard mocht Barcelona trainen een jaar nadat hij Sparta voor het eerst in haar geschiedenis liet degraderenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als wat zouden grote clubs hem willen inlijven dan? Alleen van die woestijnclubs zouden dat willen.
Het werd wel redelijk succesvol met hem.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Hou toch op man. Zelfs Rijkaard mocht Barcelona trainen een jaar nadat hij Sparta voor het eerst in haar geschiedenis liet degraderen
Oh, je zegt dus dat Blind eerst moet degraderen met Ajax voordat Barcelona zich aan hem waagtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het werd wel redelijk succesvol met hem.
Daar had Cruijff ook een hele grote rol in. Ik weet niet of andere grote clubs er destijds zo happig op waren om Rijkaard te halen na zijn Sparta-avontuur.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Hou toch op man. Zelfs Rijkaard mocht Barcelona trainen een jaar nadat hij Sparta voor het eerst in haar geschiedenis liet degraderen
Nee, hij moet eerst degraderen met Sparta. Topklasse, daar coachen de barcelona coaches.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh, je zegt dus dat Blind eerst moet degraderen met Ajax voordat Barcelona zich aan hem waagt
Ik kan het mij anders ook niet voorstellen inderdaad, het is toch te lachwekkend voor woorden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar had Cruijff ook een hele grote rol in. Ik weet niet of andere grote clubs er destijds zo happig op waren om Rijkaard te halen na zijn Sparta-avontuur.
Ik heb mijn hoop nog altijd gevestigd op een rol voor Jari binnen Ajax. Maar die voetbalt gewoon nog vrolijk doorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik kan het mij anders ook niet voorstellen inderdaad, het is toch te lachwekkend voor woorden.
We hadden het dus over echte Ajacieden die zelfs na hun glorietijd als speler niet langdurig willen nestelen bij Ajax. Behalve nu dus Blind.
Maar langdurig in Amsterdam wonen is voor niemand een probleemWonen in Sudan is toch een grotere uitdaging?
Ik vraag me af of het ooit zover zal komen. Ik durf niet te hopen. Met zijn Nederlands was niets mis toentertijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoop nog altijd gevestigd op een rol voor Jari binnen Ajax. Maar die voetbalt gewoon nog vrolijk door
Ja leuk, zo denken mensen nu eenmaal niet. Kijk maar naar Advocaat of Mourinho.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja... En? Je kunt na 10 jaar altijd nog naar een topclub om te cashen.
9 miljoen, yeah right. Als City aan de deur klopt minimaal 20.quote:Niet Arsenal, maar Manchester City wordt waarschijnlijk de nieuwe club van Jan Vertonghen. De centrale verdediger van Ajax wordt al maanden in de gaten gehouden door vele Europese topclubs en lijkt klaar te zijn voor een overstap. Manager Roberto Mancini liet weten dat de transfer deze week zal worden afgerond. Manchester City maakt dan ruim negen miljoen euro over aan Ajax.
En daarom heb ik het over clubliefde. Liefde maakt blind, dan "denk" je niet. Als je nou 's hele posts ging lezen en niet enkel snippetsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja leuk, zo denken mensen nu eenmaal niet. Kijk maar naar Advocaat of Mourinho.
In Turkije kunnen ze dan ook niet voetballen en komen ze toch niet hogerop.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:56 schreef msnk het volgende:
[..]
En daarom heb ik het over clubliefde. Liefde maakt blind, dan "denk" je niet. Als je nou 's hele posts ging lezen en niet enkel snippets
Op dat gebied kunnen wij Turkije zo hard uitlachen als we willen, maar in Turkije kent men tenminste echte clubliefde. En dan is het vaak geeneens de club waar ze zelf vandaan komen maar wel waar ze uitgegroeid zijn tot een grote, zoals dus Frankie, zoals dus Ronald, zoals dus Danny.
Ja, 9 miljoen voor Vertonghenquote:
Zeur niet, jij post dat toch direct na mijn opmerking of niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:56 schreef msnk het volgende:
[..]
En daarom heb ik het over clubliefde. Liefde maakt blind, dan "denk" je niet. Als je nou 's hele posts ging lezen en niet enkel snippets
Op dat gebied kunnen wij Turkije zo hard uitlachen als we willen, maar in Turkije kent men tenminste echte clubliefde. En dan is het vaak geeneens de club waar ze zelf vandaan komen maar wel waar ze uitgegroeid zijn tot een grote, zoals dus Frankie, zoals dus Ronald, zoals dus Danny.
Ik heb het dan natuurlijk voornamelijk over de trainers, want daar had ik het over. Als een speler weggaat heb ik daar alle begrip voor, kennelijk hebben ze liever een tweede villa en een vijfde Lamborghini i.p.v dat ze zichzelf in de boeken schrijven bij Ajax en eventueel een legendarische status bereiken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In Turkije kunnen ze dan ook niet voetballen en komen ze toch niet hogerop.
Te weinig, en ik geloof niet dat hij bij zo'n nepclub wil spelen...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
9 miljoen, yeah right. Als City aan de deur klopt minimaal 20.
Watquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zeur niet, jij post dat toch direct na mijn opmerking of niet?
Lijkt mij ook niet nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te weinig, en ik geloof niet dat hij bij zo'n nepclub wil spelen...
Als je kijkt wat die Britten betalen aan binnenlandse transfers van matige spelers dan is 20 inderdaad te weinig. Denk eerder aan 30, dan nog de City-factor verrekenen.. minstens 35 miljoen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te weinig, en ik geloof niet dat hij bij zo'n nepclub wil spelen...
David Luiz werd gehaald voor 30 miljoen ofzo. Vertonghen is een zelfde soort speler, dus graag hetzelfde bedragquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als je kijkt wat die Britten betalen aan binnenlandse transfers van matige spelers dan is 20 inderdaad te weinig. Denk eerder aan 30, dan nog de City-factor verrekenen.. minstens 35 miljoen.
Caroll voor 40 miljoenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als je kijkt wat die Britten betalen aan binnenlandse transfers van matige spelers dan is 20 inderdaad te weinig. Denk eerder aan 30, dan nog de City-factor verrekenen.. minstens 35 miljoen.
IK vind 85 miljoen ook wel een mooi bedragquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Caroll voor 40 miljoen![]()
. Suarez is 2 klassen beter had dus minimaal 35 op moeten leveren. Als City serieus is dan moet Ajax gewoon voor 20+ gaan, doen ze ongetwijfeld.
Vroeger wel jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:49 schreef J2T het volgende:
City is wel de volksclub van Manchester @ Smoofie.
Zo doen alle clubs dat tegenwoordig, Barca, Real, City, Chelsea, Arsenal (alleen dan op een nog naaierende manier). Als je zo gaat redeneren snap ik ook niet waarom mensen fan zijn van Arsenal. Wat zij doen ligt toch het dichtst bij diefstal van allemaalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
20+ zou opzich wel acceptabel zijn, maar ik hoop gewoon dat ie niet bij zo'n zielloze schijtclub wil spelen, zelfde als Real Madrid. Kopen, kopen, kopen, janken dat het allemaal zo oneerlijk is dat ze nog niets winnen
.
Chelsea ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zo doen alle clubs dat tegenwoordig, Barca, Real, City, Chelsea, Arsenal (alleen dan op een nog naaierende manier). Als je zo gaat redeneren snap ik ook niet waarom mensen fan zijn van Arsenal. Wat zij doen ligt toch het dichtst bij diefstal van allemaal.
verschil is dat city eerst een leuke club was, gewoon idd een volksclub. Nu is het een speeltje van een verveelde miljardair die het allemaal geen fuck boeit, hij wil gewoon lekker patsen voor zijn mattiesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zo doen alle clubs dat tegenwoordig, Barca, Real, City, Chelsea, Arsenal (alleen dan op een nog naaierende manier). Als je zo gaat redeneren snap ik ook niet waarom mensen fan zijn van Arsenal. Wat zij doen ligt toch het dichtst bij diefstal van allemaal.
Dat snap ik, maar jij vergeleek ze met Real, die vergelijking klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verschil is dat city eerst een leuke club was, gewoon idd een volksclub. Nu is het een speeltje van een verveelde miljardair die het allemaal geen fuck boeit, hij wil gewoon lekker patsen voor zijn matties.
Hetzelfde met Vitesse, nooit iets mee of tegen gehad, als die nu keihard zouden degraderen is het een feestdag.
In Engeland betalen ze sowieso al meer voor spelers die daar vandaan komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Caroll voor 40 miljoen![]()
. Suarez is 2 klassen beter had dus minimaal 35 op moeten leveren. Als City serieus is dan moet Ajax gewoon voor 20+ gaan, doen ze ongetwijfeld.
klopt, al is Real dan idd meer PSV zeg maar, ook geen ziel, maar wel geld (PSV in het verleden danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar jij vergeleek ze met Real, die vergelijking klopt niet helemaal
Ik vind Arsenal nog een grotere schijtclub, ze doen misschien niet mee met astronomische bedragen uitgeven voor spelers. Maar die lui kopen alles wat los en vast zit in de leeftijdscategorie van 8 tot 24.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Geldschieters vind ik niet erg, maar gewoon alles kopen wat er is , is echt ongelofelijk @ city. Real, barca, liverpool en United zijn ook kut omdat ze én alles kopen én ze zitten diep in de schulden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
klopt, al is Real dan idd meer PSV zeg maar, ook geen ziel, maar wel geld (PSV in het verleden dan).
Real is toch een farce....
Met een beetje beleid en serieuze aankopen is City binnen nu en 2 jaar wereldtop.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geldschieters vind ik niet erg, maar gewoon alles kopen wat er is , is echt ongelofelijk @ city. Real, barca, liverpool en United zijn ook kut omdat ze én alles kopen én ze zitten diep in de schulden.
Valt ook wel mee hoor... Niet erger dan de andere engelse clubsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal nog een grotere schijtclub, ze doen misschien niet mee met astronomische bedragen uitgeven voor spelers. Maar die lui kopen alles wat los en vast zit in de leeftijdscategorie van 8 tot 24.
Mwah, bij Barca valt dat redelijk mee. Die hebben ook vrij veel eigen jeugd op het veld staan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geldschieters vind ik niet erg, maar gewoon alles kopen wat er is , is echt ongelofelijk @ city. Real, barca, liverpool en United zijn ook kut omdat ze én alles kopen én ze zitten diep in de schulden.
Zeker weten? Het blijkt bij veel clubs die het proberen dat het toch niet werkt. Dan ben je wel top maar prijzen winnen doe je niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met een beetje beleid en serieuze aankopen is City binnen nu en 2 jaar wereldtop.
Wie zou City nog meer moeten halen dan, dat elftal stroomt over van de kwaliteit? Ze moeten gewoon een trainer halen die aanvallend speelt, Pellegrini bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met een beetje beleid en serieuze aankopen is City binnen nu en 2 jaar wereldtop.
Nee over het algemeen bedoel ik, Dzeko was bijvoorbeeld onnodig. Ze hadden vanaf het begin toen die rijke lui binnen kwamen gewoon een goed plan moeten opstellen. En inderdaad een fatsoenlijke trainer aanstellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wie zou City nog meer moeten halen dan, dat elftal stroomt over van de kwaliteit? Ze moeten gewoon een trainer halen die aanvallend speelt, Pellegrini bijvoorbeeld
Chelsea heeft het uiteindelijk het kampioenschap opgeleverd en een aantal keren dicht bij de CL titel. City is gewoon in staat om zich bij Barcelona, United, Real, Chelsea te voegen met goed beleid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker weten? Het blijkt bij veel clubs die het proberen dat het toch niet werkt. Dan ben je wel top maar prijzen winnen doe je niet.
Wat iedereen vergeet is dat die rijke arabier het uitendelijk zat is of dood gaat. Dan stort City inquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee over het algemeen bedoel ik, Dzeko was bijvoorbeeld onnodig. Ze hadden vanaf het begin toen die rijke lui binnen kwamen gewoon een goed plan moeten opstellen. En inderdaad een fatsoenlijke trainer aanstellen.
[..]
Chelsea heeft het uiteindelijk het kampioenschap opgeleverd en een aantal keren dicht bij de CL titel. City is gewoon in staat om zich bij Barcelona, United, Real, Chelsea te voegen met goed beleid.
hehehe begint het nu al?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef Adames het volgende:
De Boer: "Wil Janssen niet zien roken"
24 mei 2011
Dat Theo Janssen zo nu en dan een sigaretje opsteekt is geen publiek geheim. Maar nu de middenvelder Ajacied is, wil Ajax-coach Frank de Boer dat Janssen op zijn tellen past. “We hebben een voorbeeldfunctie. Dus het is heel simpel. Ik wil hem niet in het openbaar zien roken. Wat hij in zijn vrije tijd doet, moet-ie zelf weten”, zei De Boer dinsdag tegen AT5 over zijn nieuwste aanwinst.
Janssen verruilde FC Twente eerder deze week voor landskampioen Ajax. De Boer toont zich diktevreden met het handelen van zijn werkgever. “Ik ben heel blij met de komst van Theo, want hij is één van de betere middenvelders in de Eredivisie. Hij maakt Ajax sterker. En het is lekker om snel duidelijkheid te hebben over je selectie.”
Wel logisch, op zich.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef Adames het volgende:
24 mei 2011
Dat Theo Janssen zo nu en dan een sigaretje opsteekt is geen publiek geheim. Maar nu de middenvelder Ajacied is, wil Ajax-coach Frank de Boer dat Janssen op zijn tellen past. “We hebben een voorbeeldfunctie. Dus het is heel simpel. Ik wil hem niet in het openbaar zien roken. Wat hij in zijn vrije tijd doet, moet-ie zelf weten”, zei De Boer dinsdag tegen AT5 over zijn nieuwste aanwinst.
Janssen verruilde FC Twente eerder deze week voor landskampioen Ajax. De Boer toont zich diktevreden met het handelen van zijn werkgever. “Ik ben heel blij met de komst van Theo, want hij is één van de betere middenvelders in de Eredivisie. Hij maakt Ajax sterker. En het is lekker om snel duidelijkheid te hebben over je selectie.”
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef Adames het volgende:
24 mei 2011
quote:'Manchester United heeft doelman De Gea al binnen'
AMSTERDAM - Edwin van der Sar wordt bij Manchester United opgevolgd door David de Gea. Volgens diverse Spaanse media is er al enige tijd een akkoord tussen Atletico Madrid en United over een transfersom van ruim twintig miljoen euro.
De Champions League-finalist wil de overgang echter pas bekend maken na de eindstrijd tegen FC Barcelona dit weekeinde.
De pas twintigjarige De Gea brak vorig seizoen door bij Atletico en geldt als een enorm talent. United geeft aan hem de voorkeur boven Ajax-keeper Maarten Stekelenburg, die ook hoog op het lijstje stond.
Stekelenburg wordt nu op zijn beurt genoemd als mogelijke vervanger van De Gea bij Atletico. Het contract van Stekelenburg bij Ajax loopt nog één seizoen door. Tegenover NUsport gaf hij afgelopen week aan dat verlengen een serieuze optie is als de gewenste club niet voor hem komt.
Behalve De Gea gaat United ook de Franse verdediger Raphael Varane van RC Lens en Aston Villa-middenvelder Ashley Young op korte termijn binnen proberen te halen.
Denk niet dat Steek naar Atletico wil. Voel je je ook zo tweede keusquote:
Valencia zou ik nog wel doen, Atletico heeft helemaal geen zin.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso, naar de spaanse competitie als je niet naar Real of Barca gaat is niet zo handig. Kan je veel beter naar een tottenham of zo in de PL gaan. Kom je veel meer in de aandacht ook.
Moet gewoon een club zijn die hij leuk vindt denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef msnk het volgende:
Wordt nog spannendMaarten zei na Twente dat de absolute top niet per se hoeft (i.t.t wat Jan wil dus). Maar die gesprekken geven wel hoop
Nou ja spannend. Markt is net pas open
Nou hij zal Ajax wel leuk vinden toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Moet gewoon een club zijn die hij leuk vindt denk ik
quote:
Alleen met meer geld. Steek zal natuurlijk willen wachten tot er meer clubs melden, maar als Man Utd en Bayern hun keepers alweer gereed hebben dan wordt het moeilijk. Barcelona, Chelsea, Real Madrid hebben hun keepers al, Italiaanse clubs willen geloof ik alleen maar Italiaanse keepers en sowieso hebben AC Milan en Inter al prima keepers.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gast, ik kwam er vandaag achter dat jouw oom bij mij in de straat heeft gewoond, kek.
wthquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als je hoort dat Blackpool aan alleen al tv geld en dergelijke 44 miljoen binnen haalt terwijl ze degraderen... Is toch niet normaal! Dat is nog exclusief kaartverkoop en merchandise en zo
quote:Although the Premier League have never confirmed the overall value of the overseas TV rights, it can now be calculated that they have doubled from £625million during 2007-10 to around £1.2billion over the next three seasons.
That sum is about 10 times the amount Germany's Bundesliga receives for foreign TV rights, five times what Italy receives and three times the amount Spain's La Liga earns.
De vraag is hoeveel mensen dat ook daadwerkelijk gaan betalen natuurlijk....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef Smoofie het volgende:
Als een Ajax in de PL zou spelen zou de omzet al zo'n 150 miljoen euro zijn. Als Ajax de tv-rechten zelf zou exploiteren m bijv een Ajax ab. Alle wedstrijden van Ajax. 2 euro per maand. Als 1 miljoen mensen dat doen heb je in een jaar 6 x zoveel als wat we nu krijgen als heel simpel vb. Echt ongelofelijk hoe EL dat doet. Commercieel maken aub.
We kunnen dus nog wat extra geld bijschrijven. Geen van die 4 gaan ze natuurlijk winnen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Over CL TV gelden gesproken. FCT moet, als ze door de 2e ronde komen tegen Arsenal, Olympique Lyon, Bayern Munchen of Valencia
er zijn wel 1 miljoen ajax supporters die er 2 euro voor over hebben denk ik. Anders maar gewoon commercieel maken toch? Al gaat het naar SBS of RTL. Als ze 10x zoveel betalen vind ik het oke.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
De vraag is hoeveel mensen dat ook daadwerkelijk gaan betalen natuurlijk....
Ja, maar veel mensen van onze generatie denken daar niet meer zo over.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef msnk het volgende:
Nederlanders zijn te nuchter, waardoor Ajax gewoon de sjaak is. "Het is maar een spelletje". "Het is maar voetbal". "Schaatsen is een volksport en dus belangrijker".
SCHAATSEN))!!!!!
Iesh koeltoer.
Die gaan of allemaal samen bij één iemand thuis kijken of ergens anders. Heb je alsnog weinig verkochtquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar veel mensen van onze generatie denken daar niet meer zo over.
Hoe erg het ook is, met wat succes van Ajax komen de successupporters die wel ab. nemen. De hilversum, Naarden paupertjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Die gaan of allemaal samen bij één iemand thuis kijken of ergens anders. Heb je alsnog weinig verkocht
Als ze überhaupt voetbal live willen zien.
Dat probeer ik hem ook al weken te leren, maar hij luistert niet!quote:
Je hebt toch niks beters te doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:30 schreef msnk het volgende:
Mensen die verwachten dat ik helemaal naar dreft ga
Jwael, turkse pizzas maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je hebt toch niks beters te doen.
En bezorgen. Dat is belangrijker, anders zijn we nog nergens.quote:
Ik woon in Amsterdam. Aan mij bezorgt hij wel. En Klompie 450 euro SCC, kopuh?>quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En bezorgen. Dat is belangrijker, anders zijn we nog nergens.
Jij neemt die van 450, waarom niet die van 212 of 250 als je toch voorrang krijgt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam. Aan mij bezorgt hij wel. En Klompie 450 euro SCC, kopuh?>
Omdat je dan kut zit. Lange zijde voorraan 2e ring man.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij neemt die van 450, waarom niet die van 212 of 250 als je toch voorrang krijgt?
Jahaa, maar die zijn wel rete duur! Kan je niet via je oom 1e ring dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat je dan kut zit. Lange zijde voorraan 2e ring man.
Die zijn 600 euro :p En waar hij zit kun je geen SCC halen. En vakken als 113, waar ik al een paar ik heb gezeten zuigen als de ****quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jahaa, maar die zijn wel rete duur! Kan je niet via je oom 1e ring dan?
Trouwens, kunnen selectie spelers zoals Vertonghen een hoop gratis kaartjes regelen voor vrienden en familie of zo, of kopen ze echt altijd 50 kaarten voor hun vrienden a 2000 euro?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die zijn 600 euro :p En waar hij zit kun je geen SCC halen.
Ze kopen. Behalve als ze zitten in de Skybox of famillievak(spelers vrouwen etc).*hoofdtribune.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Trouwens, kunnen selectie spelers zoals Vertonghen een hoop gratis kaartjes regelen voor vrienden en familie of zo, of kopen ze echt altijd 50 kaarten voor hun vrienden a 2000 euro?
Net als die familie vakken waar je met CC altijd word geplaatst.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die zijn 600 euro :p En waar hij zit kun je geen SCC halen. En vakken als 113, waar ik al een paar ik heb gezeten zuigen als de ****
CC is altijd standaard 112,113 of 114. En vaak kun je lange zijdes kopen bij mindere wedstrijden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net als die familie vakken waar je met CC altijd word geplaatst.
Of 402/401 en zo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
CC is altijd standaard 112,113 of 114. En vaak kun je lange zijdes kopen bij mindere wedstrijden.
Wat een malloot ben je ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan iemand niet een SCC sponseren voor mijDan kan ik die weggeven
En nee, mn pa wil niet met jou mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een malloot ben je ook. Ik zou eigenlijk met m'n pa gaan, maar ik heb geen geld meer
Kan je pa niet voorschieten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En nee, mn pa wil niet met jou mee.
Wtf. Dus je vader, schiet niet eens voor , voor zijn eigen zoon. Samen met zijn eigen zoon naar elke thuis wedstrijd, toch onbetaalbaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan had ik al een SCC gehad.
Het is geen mastercard reclame héquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf. Dus je vader, schiet niet eens voor , voor zijn eigen zoon. Samen met zijn eigen zoon naar elke thuis wedstrijd, toch onbetaalbaar.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is geen mastercard reclame hé.
Je vergeet nu de kosten dat het met zich mee brengt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef Smoofie het volgende:
Als een Ajax in de PL zou spelen zou de omzet al zo'n 150 miljoen euro zijn. Als Ajax de tv-rechten zelf zou exploiteren m bijv een Ajax ab. Alle wedstrijden van Ajax. 2 euro per maand. Als 1 miljoen mensen dat doen heb je in een jaar 6 x zoveel als wat we nu krijgen als heel simpel vb. Echt ongelofelijk hoe EL dat doet. Commercieel maken aub.
IK vind het prima. We vangen er mooi wat geld voor, en idd zou hij genoegen moeten nemen met een plek op de reservebank komend seizoen ben ik bang. Dus dan is dit mooi voor beide partijen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:03 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_met_De_Zeeuw__.html
Je vergeet de jong. Is eigenlijk ook een middenvelder.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Het zou prima zijn als de Zeeuw weggaat, maar met Enoh, Anita en Eriksen heb je een middenveld wat compleet wordt weggeblazen in de Europese wedstrijden. Klein en fysiek niet best. Janssen is natuurlijk een goede optie dan, maar die kan natuurlijk best eens geblesseerd wezen. Ajax mag echt wel een vervanger voor De Zeeuw ophalen.
Sereroquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je vergeet de jong. Is eigenlijk ook een middenvelder.
Ik zie hem daar ook niet gedijen, maar waarschijnlijk wil hij nu een paar jaar cashen. De kans dat hij in beeld blijft voor Oranje is ook erg klein in Moskou.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:52 schreef Schanulleke het volgende:
De Zeeuw mag van mij blijven. Zou hij Moskou echt zien zitten? Hij lijkt me meer iemand voor een zacht klimaat.
Zou prima zijn. Je vangt er een leuk bedrag voor en je mist weer een behoorlijke salarispost. Bovendien hebben we al een overvol middenveld met Janssen en Serero erbij (en De Jong die er ook nog uit de voeten kan).quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:03 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_met_De_Zeeuw__.html
En dan? Hoeveel spitsen hebben we dan rondlopen als El Ham weggaat? Wat niet unlikely is..quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:07 schreef Catch22- het volgende:
Mja, voor dat geld kan je wel rond gaan kijken voor een bikkelmiddenvelder. Zo groot is de Zeeuw ook weer niet.
Maar als Siem op het middenveld gaat spelen en ze hem gewoon ff het krachthonk in sturen, komt dat ook wel goed.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138312quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:22 schreef Denninho het volgende:
Als je het goed wilt doen in zowel de Champions League en in de competitie (en de beker) heb je sowieso meer nodig dan alleen 11 goeie jongens op het veld. Een sterke reservebank is verplicht in het wapenarsenaal als je het echt ver wilt schoppen in meerdere competities tegelijk.
De Zeeuw gewoon houden dus. Bovendien lijkt Moskou me ook helemaal niks voor hem.
Sinds wanneer heeft De Zeeuw een keuze gemaakt? Ze hebben interesse.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zou prima zijn. Je vangt er een leuk bedrag voor en je mist weer een behoorlijke salarispost. Bovendien hebben we al een overvol middenveld met Janssen en Serero erbij (en De Jong die er ook nog uit de voeten kan).
Ik snap alleen zijn eigen keuze voor Spartak Moskou niet zo goed, zeker met het oog op het EK.
Klopt, maar De Zeeuw ziet Ajax als opstapclub en wil nog een keer een grote financiële klapper maken. Ik zou er niet gek van op kijken als hij gewoon naar Rusland gaat hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef j95 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft De Zeeuw een keuze gemaakt? Ze hebben interesse.
Ik zou het gewoon door Anita en Van Der Heijden opvullen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:05 schreef Geo3kant het volgende:
De zeeuw zou ik wel weg doen als ik Ajax was.. mits, je er een nieuwe speler voor terug haalt. En dan niet 1 van 1.65 die alleen maar overtredingen kan maken omdat ze voetballend te kort komen. Dan een beetje langere jongen met talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |