Dikke, vette, vieze troll.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef 7754 het volgende:
Verkrachting binnen het huwelijk bestaat niet. Verzonnen term.
Dus? Dan is het verder oke en begrijpelijk dat hij haar tegen haar zin neukt?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:38 schreef 7754 het volgende:
Je zou hem eens kunnen vragen naar zijn seksuele voorkeur. Misschien houd hij wel van dominante seks.
Holy shit man XDquote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef 7754 het volgende:
Dan verbreek je de belofte. En als je echt niet wil, dan kun je scheiden.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leg uit. Je mag seks niet weigeren binnen het huwelijk volgens jou?
Wat deze man zegt.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:32 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Dit ja. Ookal vind ik het onacceptabel wat die teringlijer doet en heel rot voor je, verkrachting is een groot woord. Je kan niet zo maar iemand van verkrachting beschuldigen.
Je hebt belooft bij het huwelijk dat je nooit seks weigert?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef 7754 het volgende:
[..]
Dan verbreek je de belofte. En als je echt niet wil, dan kun je scheiden.
Doe niet zo gek me je aangifte. De rest van zijn leven is hij dan naar de klote. Een goed gesprek is wat er nodig is.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
Uitmaken, aangifte doen. Heel simpel.
Ik ben aan het zoeken naar een heel mooi verhaal hierover. Maar kan hem niet meer vinden. Hold on.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt belooft bij het huwelijk dat je nooit seks weigert?
lol? waar kom jij vandaan dan?
Anno 1800 was dat nog zo, vandaag de dag niet meer.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef 7754 het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak verkrachte meisjes zich zelf schuldig voelen en allerlei andere misplaatste gevoelens.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef IndianRose87 het volgende:
Nou ze zijn niet getrouwd, dus dat terzijde.
Als ze het echt zo erg vond, zou er niet over twijfelen om het uit te maken.
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef 7754 het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken naar een heel mooi verhaal hierover. Maar kan hem niet meer vinden. Hold on.
De bijbel?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef 7754 het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken naar een heel mooi verhaal hierover. Maar kan hem niet meer vinden. Hold on.
Dat is wel heel achterhaald. Niet iedereen belooft hetzelfde binnen het huwelijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef 7754 het volgende:
[..]
Trololol. Pleur een eind op naar je eiland als je niets nuttigs te vermelden hebt.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef 7754 het volgende:
[..]
ik zou van schuldig, onzeker maken denk?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak verkrachte meisjes zich zelf schuldig voelen en allerlei andere misplaatste gevoelens.
Volgens de sharia?! Asjeblieft, zeg.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef 7754 het volgende:
Dit is hem niet.
http://www.independent.co(...)-cleric-2106161.html
Maar komt in de buurt.
Ik zoek nog even verder.
Wat een bullshit. Met je moslim verhaaltje. Ga weg, je bent irritant.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef 7754 het volgende:
Dit is hem niet.
http://www.independent.co(...)-cleric-2106161.html
Maar komt in de buurt.
Ik zoek nog even verder.
Die reacties van jou zijn soms echt achterlijk, zeg.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:50 schreef dandybleu het volgende:
babies hebben ook soms de neiging om iemand te slaan ( een andere babie bijv )
dan hebben ze geen besef wat pijn is....dat besef komt meestal pas als ze zelf pijn hebben gehad....
zo kan je vriend bijv ook een bepaalde leerachterstand hebben op psychisch gebied en is iig therapie heel nuttig voor hem....
Blijf een beetje lief voor die jonge svp.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die reacties van jou zijn soms echt achterlijk, zeg.
nou neequote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Goed gesprek voeren zei ik toch al.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wehe, nee hij draait de boel gewoon om, en jij hebt dat niet door.. niks een punt, het is heel makkelijk, iemand die getrouwd is heeft niet altijd in zin, en als hij/zij dus seks heeft terwijl hij/zij niet wilt, is het verkrachting. klaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:53 schreef 7754 het volgende:
Kan het helaas niet meer vinden in alle informatie op het internet. Ik stop met zoeken. Maar de persoon die het artikel geschreven heeft had wel degelijk een punt. Mischien kom ik het nog eens tegen.
Tja er zijn ook zat vrouwen (en mannen trouwens ook) die na fysieke mishandeling niet weggaan bij de partner. Dat maakt het niet minder mishandeling. Dat zelfde geldt voor seksueel geweld vind ik. Het is zo makkelijk als buitenstaander te zeggen nou ik zou meteen vertrekken. Maar als het je overkomt, kan het veel moeilijker zijn. Daar kun je denk ik beter niet zo makkelijk over oordelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:37 schreef WaywardOne het volgende:
Nou ik vind het allemaal een beetje dubbel op. ''Verkracht'' zijn en het dan niet uitmaken, ook niet na aanraden van vriendinnen en wel seksuele handelingen met hem blijven uitvoeren. Ik keur absoluut niet goed wat die debiel doet maar ja..
Zo zwart wit stond het er niet in volgens mij.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wehe, nee hij draait de boel gewoon om, en jij hebt dat niet door.. niks een punt, het is heel makkelijk, iemand die getrouwd is heeft niet altijd in zin, en als hij/zij dus seks heeft terwijl hij/zij niet wilt, is het verkrachting. klaar.
Begrijp jij dan ook dat er vrijwel niemand meer is hedendaags die onder die huwelijkse voorwaarden trouwt? En dat het daarom totaal niet opgaat?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:53 schreef 7754 het volgende:
Kan het helaas niet meer vinden in alle informatie op het internet. Ik stop met zoeken. Maar de persoon die het artikel geschreven heeft had wel degelijk een punt. Mischien kom ik het nog eens tegen.
LOL wat een ongelofelijke onzin!!!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Begrijp jij dan ook dat er vrijwel niemand meer is hedendaags die onder die huwelijkse voorwaarden trouwt? En dat het daarom totaal niet opgaat?
Ja, dat is inderdaad een ander verhaal.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begrijp jij dan ook dat er vrijwel niemand meer is hedendaags die onder die huwelijkse voorwaarden trouwt? En dat het daarom totaal niet opgaat?
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Tja er zijn ook zat vrouwen (en mannen trouwens ook) die na fysieke mishandeling niet weggaan bij de partner. Dat maakt het niet minder mishandeling. Dat zelfde geldt voor seksueel geweld vind ik. Het is zo makkelijk als buitenstaander te zeggen nou ik zou meteen vertrekken. Maar als het je overkomt, kan het veel moeilijker zijn. Daar kun je denk ik beter niet zo makkelijk over oordelen.
Ik ben wel met je eens (tenminste ik denk dat je dat bedoelt) dat als je het zélf dus ook erkent als zijnde verkrachting dat je dan eigenlijk daar ook al de consequentie van weggaan aan zou moeten verbinden. Temeer vanwege zijn reactie achteraf. Was hij zich rotgeschrokken en nu heel lief en bezorgd en kon je er over praten met hem, dan zou je er nog over na kunnen denken. Maar als hij steeds uit zn vel springt als je er over begint, dan snapt ie blijkbaar nog steeds niet dat dat geen manier is van met je vriendin omgaan. Erkent hij niet hoe fout het is.
zou dat niet al te hard roepen. Er zijn mensen die er echt zo over denken. De moeder van een vriendin zei doodleuk tegen haar toen ze vertelde verkracht te zijn door haar ex dat ze niet geloofde in verkrachting tijdens een relatie...quote:
de volgende keer dat je je zaakjes niet op orde hebt? met een bewijs? dan gooi ik je eruitquote:Op maandag 23 mei 2011 17:57 schreef 7754 het volgende:
Maar laten we er maar over ophouden, kan het artikel niet meer herinneren en ook niet meer vinden, dus er valt weinig te onderbouwen.
Volgende keer beter niet zo stellig dat soort flauwekul roepen, dan maar.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:57 schreef 7754 het volgende:
Maar laten we er maar over ophouden, kan het artikel niet meer herinneren en ook niet meer vinden, dus er valt weinig te onderbouwen.
Dit dus.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:15 schreef Tamashii het volgende:
Ja serieuze reactie. Uitmaken die handel natuurlijk, hij heeft duidelijk geen respect voor je. Hij word boos als je er over begint, hij duwt gewoon door als je niet wilt en toont nergens fucking begrip voor.
Doe toch normaal. Het is wat je zelf wilt, maar door de OP heb ik al het idee dat je iets wilt als: 'een goed gesprek' wat je nooit gaat krijgen met die gozer want dat heb je al geprobeerd, dus klaar ermee.
Hmmm. Inderdaad. Beter nog had TS er geen topic over geopend. Of zich in ieder geval iets minder stellig uitgedrukt.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:03 schreef Strani het volgende:
Overigens concluderen we met z'n allen wel heel snel heel veel zonder beide kanten van het verhaal gehoord te hebben. Als iemand van iets ernstigs als verkrachting beschuldigd wordt zou terughoudendheid ons sieren.
Dat kan je in elk topic wel zeggen, maar je moet gewoon posten afgaande op de OP.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:03 schreef Strani het volgende:
Overigens concluderen we met z'n allen wel heel snel heel veel zonder beide kanten van het verhaal gehoord te hebben. Als iemand van iets ernstigs als verkrachting beschuldigd wordt zou terughoudendheid ons sieren.
Waarom? We zijn toch geen rechters.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:03 schreef Strani het volgende:
Waarom? Dit is anoniem? De hork in kwestie wordt niet geschaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:03 schreef Strani het volgende:
nou ja ts is in staat van verwarring......en ja ik open ook wel eens topics met een probleem erin....zitten soms wel goede antwoorden tussenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar we geven TS wel advies zonder het hele verhaal te kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |