abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96960675
Hoi,
Ik ben eindelijk door alle topics heen. Wat een hoop ervaring en wat een heerlijke pizza's heb ik al voorbij zien komen. Ik bak inmiddels zelf zo'n jaar pizza, om heel eerlijk te zijn, zelfs twee keer per week (op verzoek van mijn jongste). Gebruik helaas nog steeds een roller om het deeg uit te rollen. Ik ga nu toch echt moed verzamelen om het op een andere manier te proberen. Dat moet met alle tips toch wel gaan lukken.
Hoop dat iemand nog aanvullende tips heeft of het ei van columbus voor het met je handen werken om van het deeg een pizza te vormen. IK zal binnenkort eens wat foto's plaatsen. Morgen weer pizzadag!!
pi_96961199
veel fokkers vinden me vies als ik zeg

"isabel allende schreef in een van haar boeken dat ze de meest lekker pizaa had gegeten....door een kok ...een mannelijke...die heel knap was.....en zijn zweet ( het is warm in zuidamerika ) gutste van zijn lichaam en kwam zo door het eten terecht....."

acht ja ik leer er mee leven

um veel succes met je pizeria experimenten

wat weinig bekend is met pizas? ...is dat je er ook noot in combinatie met vlees op kan gebruiken
pi_96961370
ps is een van mn lievelings kook boeken dus...door haar geschreven.....
pi_96961938
ja um dat verhaal met noot? door de piza? of overheen?

ze zeggen wel eens dat de piza orgineel vooral uitgevoerd werd in italie in het jaar 1800 met leftovers.........dus ja eigenlijk alles wat je nog in huis had kwa kruiden en ingredienten

zo maak ik ook de meest vreemde pizas thuis ha ha
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:40:09 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96963310
ik kan nooit recpepten lezen

geen geld voor lekkere ingredienten dus ja...eet altijd het allergeodkoopste

ga ik toch een recepten boek lezen?

dat is aleen maar pure marteling voor me ha ha
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:56:48 #7
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_96996762
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef dandybleu het volgende:
ik kan nooit recpepten lezen

geen geld voor lekkere ingredienten dus ja...eet altijd het allergeodkoopste

ga ik toch een recepten boek lezen?

dat is aleen maar pure marteling voor me ha ha
Zelf een pizza maken hoeft helemaal niet duur te zijn. Dan heb je gewoon nog wat in je voorraadkast voor de volgende keren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')