Dikke, vette, vieze troll.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef 7754 het volgende:
Verkrachting binnen het huwelijk bestaat niet. Verzonnen term.
Dus? Dan is het verder oke en begrijpelijk dat hij haar tegen haar zin neukt?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:38 schreef 7754 het volgende:
Je zou hem eens kunnen vragen naar zijn seksuele voorkeur. Misschien houd hij wel van dominante seks.
Holy shit man XDquote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef 7754 het volgende:
Dan verbreek je de belofte. En als je echt niet wil, dan kun je scheiden.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leg uit. Je mag seks niet weigeren binnen het huwelijk volgens jou?
Wat deze man zegt.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:32 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Dit ja. Ookal vind ik het onacceptabel wat die teringlijer doet en heel rot voor je, verkrachting is een groot woord. Je kan niet zo maar iemand van verkrachting beschuldigen.
Je hebt belooft bij het huwelijk dat je nooit seks weigert?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef 7754 het volgende:
[..]
Dan verbreek je de belofte. En als je echt niet wil, dan kun je scheiden.
Doe niet zo gek me je aangifte. De rest van zijn leven is hij dan naar de klote. Een goed gesprek is wat er nodig is.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
Uitmaken, aangifte doen. Heel simpel.
Ik ben aan het zoeken naar een heel mooi verhaal hierover. Maar kan hem niet meer vinden. Hold on.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt belooft bij het huwelijk dat je nooit seks weigert?
lol? waar kom jij vandaan dan?
Anno 1800 was dat nog zo, vandaag de dag niet meer.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef 7754 het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak verkrachte meisjes zich zelf schuldig voelen en allerlei andere misplaatste gevoelens.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef IndianRose87 het volgende:
Nou ze zijn niet getrouwd, dus dat terzijde.
Als ze het echt zo erg vond, zou er niet over twijfelen om het uit te maken.
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef 7754 het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken naar een heel mooi verhaal hierover. Maar kan hem niet meer vinden. Hold on.
De bijbel?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef 7754 het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken naar een heel mooi verhaal hierover. Maar kan hem niet meer vinden. Hold on.
Dat is wel heel achterhaald. Niet iedereen belooft hetzelfde binnen het huwelijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef 7754 het volgende:
[..]
Trololol. Pleur een eind op naar je eiland als je niets nuttigs te vermelden hebt.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef 7754 het volgende:
[..]
ik zou van schuldig, onzeker maken denk?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak verkrachte meisjes zich zelf schuldig voelen en allerlei andere misplaatste gevoelens.
Volgens de sharia?! Asjeblieft, zeg.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef 7754 het volgende:
Dit is hem niet.
http://www.independent.co(...)-cleric-2106161.html
Maar komt in de buurt.
Ik zoek nog even verder.
Wat een bullshit. Met je moslim verhaaltje. Ga weg, je bent irritant.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef 7754 het volgende:
Dit is hem niet.
http://www.independent.co(...)-cleric-2106161.html
Maar komt in de buurt.
Ik zoek nog even verder.
Die reacties van jou zijn soms echt achterlijk, zeg.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:50 schreef dandybleu het volgende:
babies hebben ook soms de neiging om iemand te slaan ( een andere babie bijv )
dan hebben ze geen besef wat pijn is....dat besef komt meestal pas als ze zelf pijn hebben gehad....
zo kan je vriend bijv ook een bepaalde leerachterstand hebben op psychisch gebied en is iig therapie heel nuttig voor hem....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |