quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:37 schreef muzas het volgende:
Pubers![]()
Maar goed. Er zit nu dus opgedroogde chilisaus op mn motorkap (en veel ook). Heb 'm al 2 keer door de wasstraat gereden, maar die zooi wil er NIET af...
Iemand tips?
Water + zeep werkt niet.. die zooi is ingedroogd en vettig...quote:Op maandag 23 mei 2011 16:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[ afbeelding ]
En dat kon je niet zelf bedenken?
Een hele smerige substantie,.. goeie lijm kan ik je vertellenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:28 schreef Naamah het volgende:
Geen idee wat voor substantie ingedroogde chilisaus wordt, maar nat keukenpapier erop leggen zodat het losweekt?
http://goo.gl/maps/kSK0quote:Op maandag 23 mei 2011 16:37 schreef muzas het volgende:
Pubers![]()
Maar goed. Er zit nu dus opgedroogde chilisaus op mn motorkap (en veel ook). Heb 'm al 2 keer door de wasstraat gereden, maar die zooi wil er NIET af...
Iemand tips?
Laatste waarschuwing; 'grappig' doen mag in de desbetreffende subfora.quote:
Ow.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:03 schreef PeeJay1980 het volgende:
Commandant is wel heel erg oldskool. Zijn tegenwoordig betere (polijst)middelen op de markt dan dat.
Jij hoeft mijn auto nooit te wassen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:18 schreef Ivotje het volgende:
kokend water werkt altijd!! Anders een schuurspons en schuurmiddel is het er zo af
Jij gaat borden met auto's vergelijken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:20 schreef Ivotje het volgende:
Dat is hetzelfde als het op je bord zit aangekooked, gewoon zorgen dat het gloeiend heet wordt en weer vloeibaar is het er zo weer af.
Vraag me wel af hoe die saus op je auto komt trouwens!!
Ik ook. Heb wel een vermoeden, Het was in het weekend gebeurd, dus er zullen er wel een paar in een dronken bui het over mn auto gegoten hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:20 schreef Ivotje het volgende:
Vraag me wel af hoe die saus op je auto komt trouwens!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |