Klopt. Maar ik twijfel aan die mensen. Niet alleen bij geschiedenis maar bij elk vak heb ik het gevoel dat die tweede corrector maar weinig doet. Correct me if I'm wrong. Die kijkt het vast wel na, maar denk je dat die gast zin heeft om moeite te doen voor een of ander leerling uit Amsterdam die hij niet eens kent? Die heeft denk ik geen zin om een hele discussie te beginnen met een ander onbekend leraar voor elk antwoord waar hij het niet mee eens is. En dan ook nog eens aan de telefoon. En is het maar de vraag of hij wel in een goeie bui is of niet. Voor zijn eigen leerlingen is het natuurlijk een ander verhaal.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Daar heb je de 2e corrector voor.
Helemaal met je eens, mijn lerares nederlands gaat mij ook naaien en geen 2e conrector die er wat aan gaat doen....quote:Op maandag 23 mei 2011 16:41 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik twijfel aan die mensen. Niet alleen bij geschiedenis maar bij elk vak heb ik het gevoel dat die tweede corrector maar weinig doet. Correct me if I'm wrong. Die kijkt het vast wel na, maar denk je dat die gast zin heeft om moeite te doen voor een of ander leerling uit Amsterdam die hij niet eens kent? Die heeft denk ik geen zin om een hele discussie te beginnen met een ander onbekend leraar voor elk antwoord waar hij het niet mee eens is. En dan ook nog eens aan de telefoon. En is het maar de vraag of hij wel in een goeie bui is of niet. Voor zijn eigen leerlingen is het natuurlijk een ander verhaal.
Gvd ik ben aan het stressen om niks.
Bij ons maakt het niet uit hoe je ze behandeld. Er is van bijna ieder vak een schoolexamen uitgelekt. En nu denkt de schoolleiding dat iedere havo leerling deze heeft gezien. Leraren boos omdat ze nu alle schoolexamens moeten vernieuwen. Hierdoor kregen we voor de andere schoolexamens allemaal lagere punten, mondeling nederlands een klein 5je.... terwijl de lievelingetjes van de juf toch nog een mooie 7 kregen terwijl de rest samen met mij die 5 kregen....quote:Op maandag 23 mei 2011 16:45 schreef Tetouanie het volgende:
Klote leraren. Als ik dit vanaf het begin had geweten had ik ze wel anders behandeld.
Ik ookquote:Op maandag 23 mei 2011 16:39 schreef Precizionist het volgende:
Heb hem ook gehad vandaag, ging voor geen meter, cijfer tussen de 2.8-3.8, nu ben ik dus gezakt kan ik wel zeggen... stond een 6,3.
Mee eens. Echte bazen gebruiken de psychologie vorm waar bij ze de patiënt kapot maken met hun bizarre theorieën en denkwijze, waardoor de patiënt de druk niet meer aan kan en zelfmoord nijgingen krijgt en denkt dat hij of zij gebukt gaat onder een zware mishandeling. Je kunt hier b.v. dingen toepassen als de patiënt opsluiten in een donkere ruimte van 1 bij 0.5 meter en 24/7 één lied steeds maar herhalen. Of een zeer vrolijk lied met tussendoor lachende kindertjes of een lied waarbij er in wordt gegaan op het ''donkere en onbekende''.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:07 schreef MetBas het volgende:
[..]
Toegepaste psychologie is echt een faalhazenstudie.Echt weer zo'n moderne hippe studie zonder enig perspectief.
Klinkt in mijn optiek beter dan op een skippybal door een hal te gaan waar voorwerpen van je jeugd staan, ter bevordering van het creatief expressionistisch vermogen (lees: tekenend voorbeeld van de strekking van toegepaste psychologie).quote:Op maandag 23 mei 2011 18:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mee eens. Echte bazen gebruiken de psychologie vorm waar bij ze de patiënt kapot maken met hun bizarre theorieën en denkwijze, waardoor de patiënt de druk niet meer aan kan en zelfmoord nijgingen krijgt en denkt dat hij of zij gebukt gaat onder een zware mishandeling. Je kunt hier b.v. dingen toepassen als de patiënt opsluiten in een donkere ruimte van 1 bij 0.5 meter en 24/7 één lied steeds maar herhalen. Of een zeer vrolijk lied met tussendoor lachende kindertjes of een lied waarbij er in wordt gegaan op het ''donkere en onbekende''.
Geef even een linkje dan maak ik die centraal en sluit ik deze. Er waren iets teveel dubbele topicsquote:Op maandag 23 mei 2011 18:09 schreef computerprobleem het volgende:
Idd, kon je de vorige beter als centraal nemen.
Dat zou nog eens best tegen kunnen vallenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:18 schreef handboek het volgende:
Lolz, mijn topic heeft uit het niets overwonnen, ik dacht dat mijn topic verloren was, net zoals zuid-vietnam dacht dat ze het tet-offensief verloren hadden. Maar toen uit het niet kwamen er de amerikanen/modjes en die redde mijn topic.
ik denk klein ja, ik denk rond de 0.5/0.6quote:Op maandag 23 mei 2011 18:23 schreef examen11 het volgende:
Echt om te janken, heb vanalles verkeerd ingevuld, allemaal dingen door elkaar gehaald enzo![]()
zit tussen de 4,2 en 6,2 en moest een 5,2 voor een voldoende.
Kan iemand mij zeggen hoe groot de kans is dat de normering 1 wordt?
Ik denk aardig klein he..
Weet het niet hoor, veel mensen die rond de 30 - 40 punten scoren, zijn er zelfs bij met onder de 20!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:23 schreef examen11 het volgende:
Echt om te janken, heb vanalles verkeerd ingevuld, allemaal dingen door elkaar gehaald enzo![]()
zit tussen de 4,2 en 6,2 en moest een 5,2 voor een voldoende.
Kan iemand mij zeggen hoe groot de kans is dat de normering 1 wordt?
Ik denk aardig klein he..
Heb je bij die 37 ook de 3 punten van vraag 1 en 2 meegerekend?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:29 schreef AchmedJan het volgende:
Pff, 37 punten.![]()
Moet een 5.6 hebben.
Ik kan trouwens echt niet nakijken, ik heb tussen de 37 en 60 punten
Ik post vanavond wel wat antwoorden van mij, dan kunnen jullie mij helpen
omgomgomg o jaaaaaaa!!! Thanks maaaanquote:Op maandag 23 mei 2011 18:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb je bij die 37 ook de 3 punten van vraag 1 en 2 meegerekend?
Graag gedaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:33 schreef coban het volgende:
[..]
omgomgomg o jaaaaaaa!!! Thanks maaaannu heb ik minstens 41
ohyeaaah ohyeaaah im the beeeeest
Als er nog een 7 komt en dit topic niet afsterft.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef handboek het volgende:
Ok duidelijke afspraak om het topic te openen: De last poster opent het nieuwe topic, uitzondering is geschiedenis #7, deze mag het zielige kindje openen waarvan het #6 topic vroegtijdig werd afgebroken.
Moira is heul niet zielugg! Moira is cool!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef handboek het volgende:
Ok duidelijke afspraak om het topic te openen: De last poster opent het nieuwe topic, uitzondering is geschiedenis #7, deze mag het zielige kindje openen waarvan het #6 topic vroegtijdig werd afgebroken.
quote:Maandagmorgen waagden meer dan 38.000 leerlingen zich aan het havo-examen Geschiedenis. Aangekomen bij de laatste vraag (vraag 29) gingen helaas veel kandidaten de mist in. Deze vraag ging over het zogenaamde Vietnamsyndroom. Toen de eerste telefoontjes bij het LAKS binnenkwamen met klachten over deze vraag, gingen er gelijk belletjes rinkelen: was dit vorig jaar niet ook al een probleem?
In veel geschiedenisboeken, publicaties en examenbundels wordt onderscheid gemaakt tussen het Vietnamsyndroom en het post-Vietnamsyndroom. Het eerste syndroom betreft een geo-politieke kwestie die veel Amerikanen in hun zelfbeeld geraakt heeft terwijl met het post-Vietnamsyndroom de psychosociale en fysieke klachten die bijvoorbeeld militairen overgehouden hebben aan de Vietnamoorlog bedoeld wordt. Dit is dus een wezenlijk verschil.
Vorig jaar kwam een vergelijkbare vraag voor in het vwo-examen geschiedenis. Toen zorgde dat binnen twee uur voor zo'n 2.000 klachten. Kandidaten hoeven volgens de syllabus (waarin staat wat je voor je examen moet weten) het verschil tussen deze twee syndromen niet te kennen. Toch waren veel kandidaten op de hoogte van dit verschil en beantwoordden deze vraag foutief. Het examen gebruikte namelijk de term 'Vietnamsyndroom' terwijl eigenlijk op het post-Vietnamsyndroom gedoeld werd. De leerling die goed gestudeerd had en zelfs meer wist dan zou hoeven werd hierdoor onnodig om de tuin geleid.
Hoewel de examenmakers de terminologie van de syllabus wellicht wel consequent gebruiken, vindt het LAKS het zeer misleidend dat de examenmakers wederom een zo dubbelzinnige vraag hebben opgenomen in een examen. Er was te verwachten dat hierdoor mensen onterecht de fout in zouden gaan. Het LAKS heeft dit probleem daarom nogmaals doorgegeven aan het College voor Examens. Daarnaast roepen wij de vakdocenten Geschiedenis op om antwoorden die het Vietnamsyndroom (i.p.v. het post-Vietnamsyndroom) beschrijven goed te rekenen omdat deze antwoorden vakinhoudelijk juist zijn.
jaquote:Op maandag 23 mei 2011 18:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb je bij die 37 ook de 3 punten van vraag 1 en 2 meegerekend?
Ik vind dit zo onlogisch. Je boek zegt toch niet voor niets het volgende:quote:
ik denk dat je een link had moeten maken tussen het zout en de haringquote:Op maandag 23 mei 2011 19:20 schreef AchmedJan het volgende:
6 (de zoutziederijen) past bij 1560, want zout vormt een onderdeel van
de handel met het Oostzeegebied / is onmisbaar in de haringpakkerij,
waar Jan zijn loopbaan begint.
Ik had hier, 6 (de zoutziederijen) past bij 1560, want er werd veel winst gemaakt met de haringhandel, het was een gewild product.
Is dat goed denken jullie?
Je gaat ook niet meer voor een herkansing?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:24 schreef Gafietsen het volgende:
Wat is er met andere Topic gebeurt?
Naja ik ben dus Officieel gezakt mensen
Ik ga ook niet meer leren voor Economie & Wiskunde A, tijdsverspilling
Geen gejank van : niet zo zeuren hard leren, lukt nog.
Niet dus, ben echt echt gezakt:P
Heb tussen een 2,7 en 3,7 voor geschiedenis, en had een 5,8 nodig...
als je van plan bent vavo hierna te gaan doen kun je beter wel leren en nog een vak herkansen, dan hoef je minder vakken op het vavo in te halenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:24 schreef Gafietsen het volgende:
Wat is er met andere Topic gebeurt?
Naja ik ben dus Officieel gezakt mensen
Ik ga ook niet meer leren voor Economie & Wiskunde A, tijdsverspilling
Geen gejank van : niet zo zeuren hard leren, lukt nog.
Niet dus, ben echt echt gezakt:P
Heb tussen een 2,7 en 3,7 voor geschiedenis, en had een 5,8 nodig...
Nope, mag niet van ons mam, en vind het zelf ook geen strak plan, blijf gewoon lekker op huidige school.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:26 schreef coban het volgende:
[..]
als je van plan bent vavo hierna te gaan doen kun je beter wel leren en nog een vak herkansen, dan hoef je minder vakken op het vavo in te halen
Sta nou 4 onvoldoendes ( 4 5'en ) met 1 compensatiequote:Op maandag 23 mei 2011 19:25 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Je gaat ook niet meer voor een herkansing?
Zou wel heel dom zijn als je daar niet voor gaat. Geef het niet op tot het aller laatste moment!!!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:25 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Je gaat ook niet meer voor een herkansing?
JE KRIJGT ER GEWOON GRATIS EN VOOR NIETS 3 PUNTEN VOOR. MAAKT GEEN REET UIT WAT JE ANTWOORD WAS. Lief he?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef EdNoolk het volgende:
Het zal waarschijnlijk al meerdere malen gevraagd zijn, maar tellen die vraag 1 en 2 nou wel mee als in je krijgt automatisch alle punten ervoor en niemand kan dus meer een 1 halen? Heb namelijk geen zin het hele topic door te lezen
OF: De vragen tellen niet mee, de norm veranderd en de maximale score is 70.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef EdNoolk het volgende:
Het zal waarschijnlijk al meerdere malen gevraagd zijn, maar tellen die vraag 1 en 2 nou wel mee als in je krijgt automatisch alle punten ervoor en niemand kan dus meer een 1 halen? Heb namelijk geen zin het hele topic door te lezen
jeppquote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef EdNoolk het volgende:
0 punten dus?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
ik denk dat je een link had moeten maken tussen het zout en de haring
Heb je morgen filo dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:59 schreef coban het volgende:
ik kan mij nergens op concentrerenik ga huilen
Nee nee, ik heb woensdag kunstgeschiedenis en wiskunde.. en dan is wiskunde het probleem niet mr fucking kunstgeschiedenis moet je echt niet onderschatten. Zat mensen die daarop zakkenquote:
Had je kunst niet op maandag danquote:Op maandag 23 mei 2011 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb woensdag kunstgeschiedenis en wiskunde.. en dan is wiskunde het probleem niet mr fucking kunstgeschiedenis moet je echt niet onderschatten. Zat mensen die daarop zakken2 x geschiedenis achter elkaar is me iets te veel van het goede.. pfff
nee dat was vwoquote:
Ja, ze tellen gewoon mee. Je krijgt dus 3 pnt. gratis.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef EdNoolk het volgende:
ik heb buiten fok niemand gehoord die ruim boven de 40 zat qua puntenaantal. Kan me echt niet voorstellen gewoon, dat de norm zo laag is.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Weet het niet hoor, veel mensen die rond de 30 - 40 punten scoren, zijn er zelfs bij met onder de 20!
En de normering is eerder 1.7 geweest (aantal jaren terug), dus ik hoop dat dat nu ook weer gebeurd. Een 1 zit er wel dik in, je moet niet uitgaan van Fok! hier zitten er een aantal geschiedenis freaks, zoals ik (66 punten) en een aantal anderen met rond de 50. En bij mij op school genoeg mensen die twijfelden en het best goed vonden gaan, tot dat ze de antwoorden zagen.
Stuk of 7 mensen die ik sprak hebben ook boven de 40 punten maar dat zal wel toeval zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Sabyo het volgende:
[..]
ik heb buiten fok niemand gehoord die ruim boven de 40 zat qua puntenaantal. Kan me echt niet voorstellen gewoon, dat de norm zo laag is.
Maar aan de andere kant toch ook weer wel.
Meisje uit me klas kwam rond de 60 punten uit. Stonden met een groepje na te kijken en de meesten kwamen inderdaad zo rond de 30/40 punten uit. (Ikzelf met streng nakijken 50 punten)quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Stuk of 7 mensen die ik sprak hebben ook boven de 40 punten maar dat zal wel toeval zijn
Ik wilde dat eerst ook gaan doenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:15 schreef coban het volgende:
Er is geen andere mogelijkheid om psychologie op universiteit te studeren, moet eerst via hbo, of anders vwo. Maar wss wordt het toch ibms ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Echt debiel dat de norm nou naar beneden gaat waardoor veel mensen op geschiedenis zullen zakken, of er iig op 1/10e er een onvoldoende aan over zullen houden. Alleen omdat er één school was die zo tering achterlijk was 'gewoon' het verkeerde boekje te pakken en verdomme ook nog uit te delen ook. Alleen omdat al die leerlingen zo achterlijk waren om het boekje godverdomme ook nog open te slaan terwijl er overduidelijk Geschiedenis op staat en je gelijk bij het uitdelen al kan zien dat het niet om een Engels tekstverklaren-examen gaat. Alleen al omdat er één teringlijertje bij zat dat het nodig vond zijn school en HEEL FUCKING HAVO NU te naaien door te 'klikken' bij het LAKS, die het doormeldde aan het CvE.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:30 schreef IvarHAVO het volgende:
[..]
OF: De vragen tellen niet mee, de norm veranderd en de maximale score is 70.
OF: Iedereen krijgt de volle 3 punten, de norm veranderd.
Beide gevallen = nadelig.
Het rampjaar op zichzelf is geen probleem, maar een opeenstapeling van problemen die o.a. hier beschreven worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:33 schreef bobbeukie het volgende:
Ik heb bij vraag 3 het 2e gedeelte het Rampjaar als argumentatie. Is dat ook goed?
Het volgende staat in het correctiemodel:
De Hollandse landbouw krijgt na 1670 te maken met problemen als
(twee van de volgende): 2
− de buitenlandse concurrentie (mercantilisme) leidt tot
prijsdaling/afzetproblemen.
− de relatief hoge lonen/belastingen in Holland zorgden voor
prijsstijgingen van Hollandse landbouwproducten.
− de uitbraak van veepestepidemieën.
− de aantasting van de dijken door de paalworm.
quote:
Nee, waar Markachu het over heeft is 'Kunst'. Dat had havo maandag. Dat is niet per se kunstgeschiedenis beeldend, maar ook dans en muziek enzo. Heel algemeen moet je van alle kunstdisciplines iets weten.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
nee dat was vwo![]()
ik denk dat ik ook mr ga slapen, ik voer toch niks uit
Het maakt niet per se uit of mensen hem goed of slecht gemaakt hebben. Het examen was gewoon vrij makkelijk. Er waren eigenlijk geen échte onduidelijke vraagstellingen - er was goed duidelijk wat er van je verwacht werd als antwoord - en alles was 'leerbaar'. De meeste die je fout hebt zijn 'oh ja!' en als je 'huh?' denkt dan heb je gewoon niet goed geleerdquote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Sabyo het volgende:
[..]
ik heb buiten fok niemand gehoord die ruim boven de 40 zat qua puntenaantal. Kan me echt niet voorstellen gewoon, dat de norm zo laag is.
Maar aan de andere kant toch ook weer wel.
Ik heb morgen ook kunst. Vandaag wordt bikkelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Nee, waar Markachu het over heeft is 'Kunst'. Dat had havo maandag. Dat is niet per se kunstgeschiedenis beeldend, maar ook dans en muziek enzo. Heel algemeen moet je van alle kunstdisciplines iets weten.
Wat Coban en ik woensdag hebben (en wat VWO maandag had) heet TeHaTex - Tekenen/Handbewerking/Textiele werkvorming.
Ik had daar serieus nog nooit van gehoord maar blijkbaar heeft onze school dat gekozen als examen voor tekenen/kunstgeschiedenis.
Vanaf de middeleeuwen moeten we alle kunststromingen kennen met nadruk op de stromingen waarin de natuur centraal staat. Het thema dit jaar is namelijk 'natuur'. Vorig jaar was het thema 'dynamiek en beweging'. Wat ik echt super kut vind, welke debiel verzint nou een examen met ieder jaar een ander 'thema' dat pas een paar maanden van te voren bekend wordt gemaakt? Ook heeft het vrij weinig zin om te oefenen met oude examens.
Wordt morgen leren leren leren dus
ohjaa economiee. mrdat is gelukkig wel vrijdag pas. Woensdag ben ik al klaar en ga ik me voorbereiden op mijn zomerslaapdie tot begin volgend schooljaar duurt (dit zei mn leraar he, gewoon serieus.. heeft vast wel wat te betekenenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik aan kunst en eco, nog erger ( in mijn geval ).
Iemand?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:51 schreef AchmedJan het volgende:
Vraag 5, Ik had:
Vrede, door de vrede had de nijverheid geen last van oorlogsbelemmeringen
Handel, de producten die voortkwamen uit de nijverheid konden goed verhandeld worden
Wijsheid, de ligging van de nijverheid was goed, leiden was dichtbij amsterdam en dicht bij de zee.
correctiemodel:
Voorbeeld van een juist antwoord is:
De bloei van de Leidse lakennijverheid zal worden bevorderd door:
de Handel, want de stad profiteert van gunstige handelsbetrekkingen
(zoals de grootste koopvaardijvloot van Europa) voor de afzet van haar
producten / de inkoop van grondstoffen voor de lakennijverheid 1
de Wijsheid, want in zijn wijsheid verleent het stadsbestuur faciliteiten
aan de lakenindustrie / want daardoor is in Leiden een goed
ondernemersklimaat / zijn immigranten verwelkomd als aanwinst voor
de stad 1
de Vrede, want vrede is gunstig voor de nijverheid / zorgt voor
welvarende burgers 1
Opmerking
Alleen voor een juiste combinatie van een factor die de schilder aangeeft
en een daarbij aansluitende verklaring, wordt 1 scorepunt toegekend.
--------------
Vraag 7 over de armenzorg had ik:
Ze wouden laten zien dat ze goed voor de armen zorgde. Hun doen was het aantal mensen in de volksklasse verminderen.
Correctiemodel:
maximumscore 2
Kern van een juist antwoord is:
De politieke boodschap die de regenten willen overbrengen is, dat zij
willen laten zien hoe zij armen/ouderen/vrouwen en kinderen helpen,
waardoor duidelijk wordt dat zij goede bestuurders zijn / er geen reden is
voor opstandigheid van de armen / sociale onrust.
--------------
Vraag 8, waarom de republiek in cultureel opzicht een bijzondere plaats in neemt had ik:
Er zijn geen verschillen in hoe men zich kleedde in de republiek, de raadspensionaris droeg bijvoorbeeld even eenvoudige kleding als andere afgevaardigde. Een hogere functie leidde niet tot cultuurverschillen met lagere functies.
Correctiemodel:
maximumscore 2
Voorbeeld van een juist antwoord is:
Uit de beschrijving blijkt dat in de Republiek een burgerlijke cultuur heerst,
zonder pronkzucht / dat het hof/de vorst/de adel geen belangrijke rol speelt
(zoals in de rest van Europa wel het geval is in die tijd).
Hoeveel punten denken jullie dat ik voor deze vragen krijg?
Voor die vrede zou ik je n punt geven; en voor die andere vraag ook 1 van de 2. (ben dr net mee bezig...quote:
Zou jij Ted-offensief goed of fout rekenen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:27 schreef Descendent het volgende:
[..]
Voor die vrede zou ik je n punt geven; en voor die andere vraag ook 1 van de 2. (ben dr net mee bezig...) (en nee; ik ga niet zeggen op welke school)
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat zelfs ik bepaalde vragen van 'Dynamiek' maar behoorlijk vaag vond. Die eerste vraag die jij hier aanstipt is daar een 'goed' voorbeeld van; ik stond verbaasd van wat er op t antwoordmodel stond zeg maar.
Ik zou het in ieder geval net zo goed rekenen als ik tetten-offensief goed zou rekenen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Zou jij Ted-offensief goed of fout rekenen?
Hoezo zouden ze het fout rekenen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Helaas niet. Bij een dyslect misschien. (maar dan nog is er grote kans op gezeik door de tweede corrector...- moet je ook rekening mee houden helaas...-quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Whaaaaa. Ik zie het. Ik ga er meteen een klacht over indienen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:51 schreef AchmedJan het volgende:
Cito probeert ons het echt lastig te maken, vraag 7 van het VWO geschiedenis kwam ook op het HAVO examen van dit jaar: http://www.havovwo.nl/vwo/vgs/bestanden/vgs11ivb.pdf
Er is toch niet voor niets een VWO en HAVO examen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |