JE KRIJGT ER GEWOON GRATIS EN VOOR NIETS 3 PUNTEN VOOR. MAAKT GEEN REET UIT WAT JE ANTWOORD WAS. Lief he?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef EdNoolk het volgende:
Het zal waarschijnlijk al meerdere malen gevraagd zijn, maar tellen die vraag 1 en 2 nou wel mee als in je krijgt automatisch alle punten ervoor en niemand kan dus meer een 1 halen? Heb namelijk geen zin het hele topic door te lezen
OF: De vragen tellen niet mee, de norm veranderd en de maximale score is 70.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef EdNoolk het volgende:
Het zal waarschijnlijk al meerdere malen gevraagd zijn, maar tellen die vraag 1 en 2 nou wel mee als in je krijgt automatisch alle punten ervoor en niemand kan dus meer een 1 halen? Heb namelijk geen zin het hele topic door te lezen
jeppquote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef EdNoolk het volgende:
0 punten dus?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
ik denk dat je een link had moeten maken tussen het zout en de haring
Heb je morgen filo dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:59 schreef coban het volgende:
ik kan mij nergens op concentrerenik ga huilen
Nee nee, ik heb woensdag kunstgeschiedenis en wiskunde.. en dan is wiskunde het probleem niet mr fucking kunstgeschiedenis moet je echt niet onderschatten. Zat mensen die daarop zakkenquote:
Had je kunst niet op maandag danquote:Op maandag 23 mei 2011 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb woensdag kunstgeschiedenis en wiskunde.. en dan is wiskunde het probleem niet mr fucking kunstgeschiedenis moet je echt niet onderschatten. Zat mensen die daarop zakken2 x geschiedenis achter elkaar is me iets te veel van het goede.. pfff
nee dat was vwoquote:
Ja, ze tellen gewoon mee. Je krijgt dus 3 pnt. gratis.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef EdNoolk het volgende:
ik heb buiten fok niemand gehoord die ruim boven de 40 zat qua puntenaantal. Kan me echt niet voorstellen gewoon, dat de norm zo laag is.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Weet het niet hoor, veel mensen die rond de 30 - 40 punten scoren, zijn er zelfs bij met onder de 20!
En de normering is eerder 1.7 geweest (aantal jaren terug), dus ik hoop dat dat nu ook weer gebeurd. Een 1 zit er wel dik in, je moet niet uitgaan van Fok! hier zitten er een aantal geschiedenis freaks, zoals ik (66 punten) en een aantal anderen met rond de 50. En bij mij op school genoeg mensen die twijfelden en het best goed vonden gaan, tot dat ze de antwoorden zagen.
Stuk of 7 mensen die ik sprak hebben ook boven de 40 punten maar dat zal wel toeval zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Sabyo het volgende:
[..]
ik heb buiten fok niemand gehoord die ruim boven de 40 zat qua puntenaantal. Kan me echt niet voorstellen gewoon, dat de norm zo laag is.
Maar aan de andere kant toch ook weer wel.
Meisje uit me klas kwam rond de 60 punten uit. Stonden met een groepje na te kijken en de meesten kwamen inderdaad zo rond de 30/40 punten uit. (Ikzelf met streng nakijken 50 punten)quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Stuk of 7 mensen die ik sprak hebben ook boven de 40 punten maar dat zal wel toeval zijn
Ik wilde dat eerst ook gaan doenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:15 schreef coban het volgende:
Er is geen andere mogelijkheid om psychologie op universiteit te studeren, moet eerst via hbo, of anders vwo. Maar wss wordt het toch ibms ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Echt debiel dat de norm nou naar beneden gaat waardoor veel mensen op geschiedenis zullen zakken, of er iig op 1/10e er een onvoldoende aan over zullen houden. Alleen omdat er één school was die zo tering achterlijk was 'gewoon' het verkeerde boekje te pakken en verdomme ook nog uit te delen ook. Alleen omdat al die leerlingen zo achterlijk waren om het boekje godverdomme ook nog open te slaan terwijl er overduidelijk Geschiedenis op staat en je gelijk bij het uitdelen al kan zien dat het niet om een Engels tekstverklaren-examen gaat. Alleen al omdat er één teringlijertje bij zat dat het nodig vond zijn school en HEEL FUCKING HAVO NU te naaien door te 'klikken' bij het LAKS, die het doormeldde aan het CvE.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:30 schreef IvarHAVO het volgende:
[..]
OF: De vragen tellen niet mee, de norm veranderd en de maximale score is 70.
OF: Iedereen krijgt de volle 3 punten, de norm veranderd.
Beide gevallen = nadelig.
Het rampjaar op zichzelf is geen probleem, maar een opeenstapeling van problemen die o.a. hier beschreven worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:33 schreef bobbeukie het volgende:
Ik heb bij vraag 3 het 2e gedeelte het Rampjaar als argumentatie. Is dat ook goed?
Het volgende staat in het correctiemodel:
De Hollandse landbouw krijgt na 1670 te maken met problemen als
(twee van de volgende): 2
− de buitenlandse concurrentie (mercantilisme) leidt tot
prijsdaling/afzetproblemen.
− de relatief hoge lonen/belastingen in Holland zorgden voor
prijsstijgingen van Hollandse landbouwproducten.
− de uitbraak van veepestepidemieën.
− de aantasting van de dijken door de paalworm.
quote:
Nee, waar Markachu het over heeft is 'Kunst'. Dat had havo maandag. Dat is niet per se kunstgeschiedenis beeldend, maar ook dans en muziek enzo. Heel algemeen moet je van alle kunstdisciplines iets weten.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
nee dat was vwo![]()
ik denk dat ik ook mr ga slapen, ik voer toch niks uit
Het maakt niet per se uit of mensen hem goed of slecht gemaakt hebben. Het examen was gewoon vrij makkelijk. Er waren eigenlijk geen échte onduidelijke vraagstellingen - er was goed duidelijk wat er van je verwacht werd als antwoord - en alles was 'leerbaar'. De meeste die je fout hebt zijn 'oh ja!' en als je 'huh?' denkt dan heb je gewoon niet goed geleerdquote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Sabyo het volgende:
[..]
ik heb buiten fok niemand gehoord die ruim boven de 40 zat qua puntenaantal. Kan me echt niet voorstellen gewoon, dat de norm zo laag is.
Maar aan de andere kant toch ook weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |