6.5, dus dat valt best mee vergelijken met wat ik hier lees. Ik druk gewoon heel hard met mijn pen op het papier, dus vandaar dat het zo rood is.quote:
nachecken is een contiminatie dus geen correct nederlandsquote:Op maandag 23 mei 2011 12:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoezo? Nooit gehoord dat iemand zegt ''dat check ik even na hoor''.
Enz. enz.
Jawel, vorige was 13.quote:
Ja, maar je zit hier bij geschiedenis.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:21 schreef lolhaha het volgende:
[..]
nachecken is een contiminatie dus geen correct nederlands
quote:
idd heb je gelijk inquote:Op maandag 23 mei 2011 12:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, maar je zit hier bij geschiedenis.
Hoe ging het?quote:
Denk niet dat er veel zijn met mijn aantal (14, ben er trots op, vorig record van meer dan 2 jaar geleden verbroken met 1 kantjequote:Op maandag 23 mei 2011 12:24 schreef lolhaha het volgende:
ik had 4.5 kantjes, vond zelf wel dat ik veel had opgeschreven maar nu ik die reacties hoor denk ik anders....
blij om dat te horenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel zijn met mijn aantal (14, ben er trots op, vorig record van meer dan 2 jaar geleden verbroken met 1 kantje) hoor.
Rond de 4 - 7 kantjes zal wel gemiddeld zijn.
Goed hequote:
dit dusquote:Op maandag 23 mei 2011 12:26 schreef Ezell het volgende:
Oja, nog even een buiging voor de idioten die het examen vorige week al hadden geopend. Ik wist vraag 1 toch niet.
die eerste vraag had ik denk ook niet goed, maar die tweede vraag was chronologie opdracht en dat is meestal wel makkelijk, had toch weer 2 punten geweest zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 12:26 schreef Ezell het volgende:
Oja, nog even een buiging voor de idioten die het examen vorige week al hadden geopend. Ik wist vraag 1 toch niet.
Was dat niet omdat de Hanzesteden van oorsprong de handel dreven met het Oostzeegebied en dat de Republiek hier later bij kwam waardoor er een oorlog ontstond met die Duutsers? ( in 't kortquote:Op maandag 23 mei 2011 12:26 schreef Ezell het volgende:
nee normering word aangepastquote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef Excuseme het volgende:
Ik wist 1 en 2 allebei, bedankt voor het mislopen van de 3 punten. Grr teringleijers. Neem aan dat we die punten niet cadeau krijgen?
Dat duutsers kan je weglaten, Hanze zat ook in NL.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef Internepper het volgende:
[..]
Was dat niet omdat de Hanzesteden van oorsprong de handel dreven met het Oostzeegebied en dat de Republiek hier later bij kwam waardoor er een oorlog ontstond met die Duutsers? ( in 't kort)
Relax, hoe ging het?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik ben de enige van een school die het pilot-examen (nieuwe vorm) deed over de 10 tijdvakken in plaats van 2 thema's heel uitgebreid?
Ik dacht dat het te maken had met dat de moedernegotie botste met de Hanzesteden ofzo. Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef Internepper het volgende:
[..]
Was dat niet omdat de Hanzesteden van oorsprong de handel dreven met het Oostzeegebied en dat de Republiek hier later bij kwam waardoor er een oorlog ontstond met die Duutsers? ( in 't kort)
Weet ik maar in de vraag stond dat ze ruzie kregen met de Duutse Hanzestedenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:29 schreef Excuseme het volgende:
[..]
Dat duutsers kan je weglaten, Hanze zat ook in NL.
staat me wel iets van bij jaquote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef Internepper het volgende:
[..]
Het ging over de Noord-Duitse Hanzesteden.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:29 schreef Excuseme het volgende:
[..]
Dat duutsers kan je weglaten, Hanze zat ook in NL.
voordat ik het typte wist ik al dat ik fout zat. Ik ben gewoon een beetje hyperactiefquote:Op maandag 23 mei 2011 12:16 schreef lolhaha het volgende:
[..]
nachecken? bedoel je niet nakijken of checken?
ok sorry, bij ons werd voor de tijd al gezegd dat we die niet hoefden te maken dus had ik meteen maar geskipt. Wel even snel gelezen natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het ging over de Noord-Duitse Hanzesteden.
73 en 3 punten geschrapt dus 70 puntenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:33 schreef Ezell het volgende:
Weet iemand hier hoeveel punten we voor ons examen kunnen halen? Ik dacht dat het 75 was, maar ik weet het niet zeker.
73-3 dus 70 punten. 76 was voor die pilot gebeuren.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:33 schreef Ezell het volgende:
Weet iemand hier hoeveel punten we voor ons examen kunnen halen? Ik dacht dat het 75 was, maar ik weet het niet zeker.
73quote:Op maandag 23 mei 2011 12:33 schreef Ezell het volgende:
-3quote:
Mwa, ik denk rond de 0.5/0.7.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:34 schreef lolhaha het volgende:
wat zal de n normering zijn voor deze toets?
denk niet al te soepele normering maar ook geen strenge dus rond de 1?
Klopt!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:37 schreef thewvll het volgende:
Je krijgt voor vraag 1 en 2 de volle punten toegerekend zie site laks
Nee, was wel na anderhalf uur klaar maar ik zocht niet meerquote:Op maandag 23 mei 2011 12:40 schreef AchmedJan het volgende:
iemand antwoorden opgeschreven? post ze hier
Nee, dat vond ik te veel moeite.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:40 schreef AchmedJan het volgende:
iemand antwoorden opgeschreven? post ze hier
Chinese communisme was feller tegen de VS dan het communisme van de Sovjet Unie.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:42 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Reden van Vietnam om communisme van China te nemen:
China kwam op voor de boeren en SU voor de arbeidersIn Vietnam had je veel boeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |