typerend vietcong?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Wat hadden jullie bij dat laatste plaatje over dat hospital midden in het tropisch regenwoud waarom dat typerend is voor de Vietcong?
Toch gewoon, omdat het erg onopvallend is en zich overal aan aanpassen. Ook kun je hieruit de goede moraal van de Vietcong leiden, het maakt niet uit waar of hoe ze iets doen, als het moet dan gebeurt het!.
??
Haha ook echt hetzelfde type vraag over die Jan Poppens ofzo, met die kerel die uit Antwerpen naar Holland kwam op het 2010 examenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:21 schreef handboek het volgende:
Wat een makkelijk examen, zet dit examen en het examen van 2010 tijdvak 1 naast elkaar en je ziet bijna de verschillen niet....
Antwoord klopt welquote:Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Wat hadden jullie bij dat laatste plaatje over dat hospital midden in het tropisch regenwoud waarom dat typerend is voor de Vietcong?
Toch gewoon, omdat het erg onopvallend is en zich overal aan aanpassen. Ook kun je hieruit de goede moraal van de Vietcong leiden, het maakt niet uit waar of hoe ze iets doen, als het moet dan gebeurt het!.
??
Een succes van de Vietcong volgens mij?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:23 schreef Wabo het volgende:
[..]
typerend vietcong?, ik geloof dat ze iets anders vroege
Die vond ik eigenlijk wel wat makkelijker dan die van vandaag.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:21 schreef handboek het volgende:
Wat een makkelijk examen, zet dit examen en het examen van 2010 tijdvak 1 naast elkaar en je ziet bijna de verschillen niet....
Oh wat dann?? Toch wel in die richting..quote:Op maandag 23 mei 2011 13:23 schreef Wabo het volgende:
[..]
Klopt, het ging om het succes van de Vietcong.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:23 schreef Internepper het volgende:
[..]
Een succes van de Vietcong volgens mij?
Succes van Vietcong verklaren. ik had iets met eh, Noord-vietnamezen waren goed gemotiveerd ofzo, en deden er alles aan om te winnen, zelfs als ze operaties moesten uitvoeren in het moeras.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:23 schreef Wabo het volgende:
[..]
Idd.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:21 schreef handboek het volgende:
Daarom, ik ben blij dat we deze versie kregen en niet degene die op 2010 tijdvak 2 lijkt, dat was een kut examen zeg haha. Maar ik heb een 8 of een 9tje denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ook echt hetzelfde type vraag over die Jan Poppens ofzo, met die kerel die uit Antwerpen naar Holland kwam op het 2010 examen
Oke, dus het antwoord klopt wel ongeveerquote:Op maandag 23 mei 2011 13:24 schreef Wabo het volgende:
[..]
Succes van Vietcong verklaren. ik had iets met eh, Noord-vietnamezen waren goed gemotiveerd ofzo, en deden er alles aan om te winnen, zelfs als ze operaties moesten uitvoeren in het moeras.
2010 Tijdvak II was tering easyquote:Op maandag 23 mei 2011 13:24 schreef handboek het volgende:
[..]
Daarom, ik ben blij dat we deze versie kregen en niet degene die op 2010 tijdvak 2 lijkt, dat was een kut examen zeg haha. Maar ik heb een 8 of een 9tje denk ik.
De paragraaf van je 'werkstuk' gaat over het succes van de Vietcong. Dat plaatje moet dat dus geschikt illustreren.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:23 schreef Wabo het volgende:
[..]
Bang gemaakt? Maat, door mij heb jij de hele avond lekker film gekekenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:24 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Idd.
Bedankt dat je mij zo ontzettend bang heb gemaakt handboek was nergens voor nodig!
Ik weet niet meer precies wat ik had, maar ik had iets opgeschreven over dat Vietcong leefde in gebieden waar de Amerikanen niet kwamen. Ze waren onvindbaar. Ofzooooo.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:24 schreef Wabo het volgende:
[..]
Succes van Vietcong verklaren. ik had iets met eh, Noord-vietnamezen waren goed gemotiveerd ofzo, en deden er alles aan om te winnen, zelfs als ze operaties moesten uitvoeren in het moeras.
Hahah,quote:Op maandag 23 mei 2011 13:25 schreef handboek het volgende:
[..]
Bang gemaakt? Maat, door mij heb jij de hele avond lekker film gekeken
ik had dat ze de jungle goed gebruiken, deze manier zijn ze moeilijk te vinden door de amerikanen en kunnen ze ook goed toeslaan door middel van guerillatechnieken, zelfs een operatiekamer in de jungle was voor hun niet gek genoegquote:Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
??
Ik had iets in dezelfde trantquote:Op maandag 23 mei 2011 13:26 schreef lolhaha het volgende:
[..]
ik had dat ze de jungle goed gebruiken, deze manier zijn ze moeilijk te vinden door de amerikanen en kunnen ze ook goed toeslaan door middel van guerillatechnieken, zelfs een operatiekamer in de jungle was voor hun niet gek genoeg
Ohja over die vrouwen had ik ook nog iets kunnen vertellen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:29 schreef FaceTime het volgende:
Bij dat werkstuk had ik:
Dit zou goed kunnen worden gebruikt voor een werkstuk, omdat het laat zien dat de vietcong breed werd gedragen in de samenleving, zowel vrouwen als mannen helpen. Ook laat het zien dat de VC zich in ZV kon bewegen zonder dat de Amerikanen dat door hadden.
Wut.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:29 schreef FaceTime het volgende:
Bij dat werkstuk had ik:
Dit zou goed kunnen worden gebruikt voor een werkstuk, omdat het laat zien dat de vietcong breed werd gedragen in de samenleving, zowel vrouwen als mannen helpen. Ook laat het zien dat de VC zich in ZV kon bewegen zonder dat de Amerikanen dat door hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |