quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
als ik klaarkom adem ik ook zwaarquote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hij raakt buiten adem, wat is dat nou weer voor onzin.
Ja alsof de politie dat zelf niet weetquote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef donald_dick het volgende:
gelukkig staat in het plaatje keigroot dat het het ORGINELE politiefoto is....
tijd dat Peter met pensioen gaatquote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hij raakt buiten adem, wat is dat nou weer voor onzin.
Als dat te vermoeiend voor hem is dan hoef ik hem niet.quote:
Hij sport toch zogenaamd zoveel.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
ingehaald door karina
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
ingehaald door karina
check z'n borstspieren dan!quote:
sjeksiequote:
Ja hij heeft tieten, maar kan ook veel cardio zijn toch.....quote:
Ja dat, is niet echt heel onvoorstelbaar als je in je eentje in een parkeergarage in zo een hokje zit.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:47 schreef donald_dick het volgende:
als parkeercontroleur zou ik ook een wapen willen
die kennis van mij is niet voor niets ex-parkeerwachterquote:Op zondag 22 mei 2011 22:47 schreef donald_dick het volgende:
als parkeercontroleur zou ik ook een wapen willen
Idd!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat, is niet echt heel onvoorstelbaar als je in je eentje in een parkeergarage in zo een hokje zit.
wordt ie voor betaaldquote:
die had geen wapenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:48 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
die kennis van mij is niet voor niets ex-parkeerwachter
gewoon een jorantje, niks zeggenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook niets zeggen als ik schuldig was.
ook niet als ik onschuldig was, kijk maar naar de Puttense Moordzaak en Schiedammer Parkmoord.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook niets zeggen als ik schuldig was.
Ja je moet HEEL goed opletten met wat je zegt.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
flink, ongetwijfelt, maar een rottaak
hij wil dat de fokkers zijn taken overnemen!quote:
ja precies.. lijkt me lastig om deze gast niet als obvious dader te zien.. maar het maakt in principe niet uit wat zijn persoonlijke mening isquote:Op zondag 22 mei 2011 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je moet HEEL goed opletten met wat je zegt.
Twitter je klacht naar Peter!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:50 schreef ouderejongere het volgende:
eindelijk afgelopen, wat een oersaaie aflevering weer
is ook belangrijk!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe erg promoot hij zijn twitter, hij post ook helemaal niet zo veel en 90% gaat over ajax
beau!quote:
ja over BUTTFUCK!!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef ouderejongere het volgende:
ah, gelukkig nog maar 1 keer. Ik wil Alberto terug, die heeft tenminste leuke onderwerpen
Als een stel zotjes achter een bal aan rennen is niet echt heel erg boeiend.quote:
Nu pasquote:Op zondag 22 mei 2011 22:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja over BUTTFUCK!!
ik word moe van mezelf...
ik ben onttwitterd, sinds het een verlengstuk is geworden van Justitie. Stelletje helden, die lieve Charlotte Bouwman oppakken na een grapjequote:Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe erg promoot hij zijn twitter, hij post ook helemaal niet zo veel en 90% gaat over ajax
over een half uurquote:
Genoeg schimmol in de badkamersquote:Op zondag 22 mei 2011 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rob Geus zit in Turkije voor de opnames voor Red mijn vakantie!\
Hoop ik dan
Eens, en graafmachines.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:55 schreef donald_dick het volgende:
zoiezo moeten ze traktoren verbieden op de openbare weg
ik niet, kan die man niet aanzien. ik ga Rookie Blue kijkenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beau? naja dan gaan we dat maar kijken de komende weken
Lolquote:Op zondag 22 mei 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
trouwns peter parkeert ook niet altijd goed, toen hij naughty ging confronteren kreeg hij ook nog een bon
kijken in griekenland als het eten warm isquote:Op zondag 22 mei 2011 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rob Geus zit in Turkije voor de opnames voor Red mijn vakantie!\
Hoop ik dan
quote:Beau van Erven Dorens werkt in diepste geheim aan nieuw programma
Beau van Erven Dorens gaat dit najaar op zoek naar de bijzondere belevenis in onbekende werelden. In het nieuwe programma De Wereld van Beau reist de flamboyante presentator de hele aardbol af om mensen te ontmoeten met opvallende en niet alledaagse levensdoelen. Binnen elke wereld stelt Beau zichzelf een persoonlijk doel en beleeft hij actief de complete ervaring. De Wereld van Beau is binnenkort te zien bij SBS 6.
Tussen de miljarden mensen op onze planeet zijn er enkelen die er een opmerkelijk doel in het leven op na houden, dat niet of nauwelijks bekend is bij het grote publiek. Nieuwsgierig als hij is, probeert Beau van Erven Dorens te achterhalen wie deze mensen zijn, wat hun drijfveer is en hoe hun wereld in elkaar steekt.
Voor de echte beleving van het grote onbekende, zorgt Beau ervoor dat hij in iedere aflevering een persoonlijke uitdaging heeft. Hij verdiept zich volledig in de nieuwe wereld om zo de ultieme doelstelling voor zichzelf te bepalen, die zowel fysiek als mentaal voor een uitputtingsslag zorgt. Beau zou echter Beau niet zijn als hij niet tot het uiterste gaat om zijn missie met succes te volbrengen.
Momenteel legt Beau in het diepste geheim de laatste hand aan zijn nieuwe programma. Wat hij precies aan het doen is, blijft nog even een mysterie.
En dan afdruipen als het op een confrontatie aan komtquote:Op zondag 22 mei 2011 22:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kijken in griekenland als het eten warm is
Wil wel, maar lig danin m'n bedje...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand hier nog die sexverslaafden wil kijken?
gij zult niet tot peter praten, peter praat tot u!quote:
Denk het wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand hier nog die sexverslaafden wil kijken?
met zijn engels wel ja!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef missU het volgende:
[..]
En dan afdruipen als het op een confrontatie aan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |