quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
de linker heeft een scheet gelaten en de rechter ruikt hemquote:
Hij zal niet gelopen hebben, want hij was van keramiekquote:Op zondag 22 mei 2011 22:15 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Lijkt me dat ie gewoon van een wagen is gevallen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:14 schreef donald_dick het volgende:
zouden de tietjes van Peter ook een snor hebben?
keramieke uiers!quote:
wil jij niet plaatjes posten van me moeder!quote:
Ze hadden een leuke aflevering bijde keuringdienst van waarde over de biologische tomaten van die kutreclameboerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Dat ze het met leonardo dicaprio heeft gedaan zegt mij al dat ze niet veel inhoud heeftquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef WcPot het volgende:
Jij geile donder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WcPot is my bottom bitch!
naise!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
HolySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echt de naarste reclames inderdaad...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef tralalala het volgende:
Kijken er alleen maar huisvrouwen naar Peter?
Gezien de soort reclames
maar er is reclamequote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees ontopic. We praten over een tv programma/tvprogramma's,
Waar mijn plaatje al niet goed voor is! Shit man ik had m moeten watermerken!quote:
Prachtvrouw is hetquote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef missU het volgende:
[..]
Dat ze het met leonardo dicaprio heeft gedaan zegt mij al dat ze niet veel inhoud heeft
Ik moet slapenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie gaan er meekijken naar sexverslaafden
geen tijd voor, ik moet slapenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie gaan er meekijken naar sexverslaafden
Of ze doet het omdat ze zelf medeplichtig is?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zou ik ook doen als mijn partner moordverdachte is
omdat er 1 een moord pleegtquote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef carboni het volgende:
Als die reconstructie waar is, dan is het weer een bevestiging van mijn vooroordeel dat stadswachten/parkeerwachten het meest domme tuig van de richel is.
Ligt eraan wie hij dan vermoord zou hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zou ik ook doen als mijn partner moordverdachte is
Hahaquote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef carboni het volgende:
Als die reconstructie waar is, dan is het weer een bevestiging van mijn vooroordeel dat stadswachten/parkeerwachten het meest domme tuig van de richel is.
Misschien is hij ook zwakbegaafd?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef carboni het volgende:
En dan laat je de auto staan in de garage waar je werkt
hangouderen op de tennisbaanquote:
met 1 handje maar?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Loman is toch een rare vent, dus die kunnen ze makkelijk verdacht maken.
met tape alle sporen wegwerken, dat heb ik nog nooit van gehoordquote:Op zondag 22 mei 2011 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jahoooor, hij is fucking dom
Ze valt op foute mannen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WAAROM DOEN ZE DIT
IS INGRID ECHT ZO DOM?
ingrid is het meesterbrein, iemand anders de schuld in de schoenen schuiven en dan je partner de schuld geven, en zelf fluitend weglopenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WAAROM DOEN ZE DIT
IS INGRID ECHT ZO DOM?
Wie weet nu onderdeel van een human centipedequote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
in de kelder van de parkeergarage, in beton gegoten
metselmoordquote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
in de kelder van de parkeergarage, in beton gegoten
was dan ook een achterlijk slecht planquote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef carboni het volgende:
Die nepagent acties en de telefoontjes hebben alleen maar een averechts effect gehad.
hij dealde, dus hij zwom in het geldquote:Op zondag 22 mei 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Die Henk had toch geen geld? Alleen die camera, maar zoveel krijg je daar ook niet voor.
motief miest inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Die Henk had toch geen geld? Alleen die camera, maar zoveel krijg je daar ook niet voor.
Nou ja dealen, jij bracht wat rond. Zou hij daar zoveel geld voor hebben gekregen?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij dealde, dus hij zwom in het geld
dag vriendjes, dag vriendinnetjesquote:
Buttfuck in de kofferbak?quote:
niet gevonden!quote:
gelukkig niet tegelijkquote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef carboni het volgende:
Arme Ruud, je pinpas misbruikt en je moeder opgegraven.
hopen dat ie niet verdwijntquote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef ouderejongere het volgende:
ik heb in mijn auto ook bloedsporen die niet van mezelf zijn, ik heb ooit eens mijn buurman zelf naar het ziekenhuis gebracht toen hij van de trap was gepleurd
toen ging hij dood en werd jij gepakt?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef ouderejongere het volgende:
ik heb in mijn auto ook bloedsporen die niet van mezelf zijn, ik heb ooit eens mijn buurman zelf naar het ziekenhuis gebracht toen hij van de trap was gepleurd
ouderejongere mag dan aan de tietjes van Peter zitten bij de confrontatiequote:
er stak een stuk bot uit zijn hand, maar ze vonden het niet erg genoeg voor een ambulance, toen heb ik hem gebracht met een zak over zijn hand maar er lekte toch wat bloedquote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
toen ging hij dood en werd jij gepakt?
Geilquote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ouderejongere mag dan aan de tietjes van Peter zitten bij de confrontatie
Dat weet bijna niemand.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef YazooW het volgende:
Werkt die kerel nou in een parkeergarage of is hij een parkeerwacht
EFEBOFIELquote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Oh hij wilde zogenaamd eigen rechter spelen door een pedo te vermoorden.
Allebei. De parkeergarage was zijn thuisbasis.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef YazooW het volgende:
Werkt die kerel nou in een parkeergarage of is hij een parkeerwacht
FEBO-FIEL? iemand ide van FEBO houdt?quote:
Op zich begrijpelijk maar ja dat mag niet in Nederlandquote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Feboquote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
FEBO-FIEL? iemand ide van FEBO houdt?
Zou dan toch voor castratie gaanquote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef ouderejongere het volgende:
ontucht is een goede reden voor moord, aldus 99,9% van Fok!
als iemand aan mijn kind zou zitten, dan zou ik het wel weten...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef ouderejongere het volgende:
inderdaad, maar dan vaak nog martelingen waar guantanomo bay niks bij is. Voor onveroordeelde pedofielen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef ouderejongere het volgende:
PANG PANG met zijn pipaatje!quote:
Dexter wannabequote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
neeequote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dus deze zaak is gewoon opgelost?
no body, no casequote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt er wel op, behalve dan dat er geen lijk is.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is dan ook voor het eerstquote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
begraven, zei die netquote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, behalve dan dat er geen lijk is.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef WcPot het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten. tot de volgende keer maar weer.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef WcPot het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten. tot de volgende keer maar weer.
ga jij maar het lijk zoekenquote:
Verder heeft ie ook niks 'interessants' te meldenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'in mijn carriere als misdaadverslaggever'
hoevaak zegtie dat wel
no shitquote:
jij vond dat het lijk toch begraven wasquote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vind ik zo gek niet... er is geen bewijs voor moord of dat hij dood is
Volgens mij ook niet nee.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Moord zonder lijk.
Wat was nou eigenlijk het punt van de uitzending? Volgens mij heeft Peter niets nieuws ontdekt over deze zaak.
justitie bashen net als vorige weekquote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Moord zonder lijk.
Wat was nou eigenlijk het punt van de uitzending? Volgens mij heeft Peter niets nieuws ontdekt over deze zaak.
en en hij faalde met eitje ook nog eensquote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Moord zonder lijk.
maar waar!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij vond dat het lijk toch begraven was
efebofiel.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef ouderejongere het volgende:
Stel nou dat die pedo NIET dood is en weer ergens opduikt, wordt hij dan alsnog veroordeeld voor ontucht?
hij was al veroordeeld voor ontuchtquote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef ouderejongere het volgende:
Stel nou dat die pedo NIET dood is en weer ergens opduikt, wordt hij dan alsnog veroordeeld voor ontucht?
Was hij toch al voor gestraft dacht ik? Ben het al weer vergeten.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef ouderejongere het volgende:
FEBOfielquote:
een bon van een moordenaar!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef carboni het volgende:
Maar werkt die Frans nog als parkeerwachter?
voor hetzelfde geld is ie samen met socios treinen spotten in het buitenlandquote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef missU het volgende:
Voor hetzelfde geld is ie ergens in het buitenland foto's aan het maken met een nieuwe camera
ik ookquote:
T kan allemaalquote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld is ie samen met socios treinen spotten in het buitenland
das een ander programmaquote:
FEBOfielquote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat koekelde hij nog meer peter?
Kan ie ook weer es vingerenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe erg voegt dit scherm niks toe
Mietje!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef ouderejongere het volgende:
echt waardeloos, dit, ik denk dat ik niet meer ga kijken volgende week
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef ouderejongere het volgende:
echt waardeloos, dit, ik denk dat ik niet meer ga kijken volgende week
beter dan over het DNA van een beukenbladprocessierupseikel!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was een betere aflevering sinds tijden
eerder als Plus-supermarktenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er is meer, veel meer!
klinkt als tellsell
terecht, want kutproductquote:
je mist dan wel dat dikke varken wat danstquote:
naise!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef tralalala het volgende:
Zou leuk zijn als peter per ongeluk een prive-video opent van hem en Beth
Peter R.\mijn documenten\sekstape.docquote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef tralalala het volgende:
Zou leuk zijn als peter per ongeluk een prive-video opent van hem en Beth
dat serieus hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
Hier heeft hij vast heeeel lang op moeten oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |