quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:03 schreef murp het volgende:
Jullie gaan gewoon lief tegen elkaar doen, niet lopen zeiken als oude wijven op een bridgeclub waar hun tena lady's aan het doorlekken zijn.
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:05 schreef murp het volgende:
En als je de SC niets meer aan vind, kom dan niet zo lopen zeiken maar blijf gewoon weg
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:06 schreef murp het volgende:
en als er users komen trollen gewoon niet op reageren maar gewoon naar ONZ- FB of maak een Topicreport
Ja, snap ik ook wel. Vind het alleen onredelijk, sommige reacties, omdat het gewoon een trollbui was, en er gelijk tot nu toe nog gehaat wordt op me erover.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry daarvoor dan ook. Ik was best geïrriteerd, kun je dat begrijpen ?
[..]
Nee, ik ben bang dat we echt het einde van de SC bereikt hebben als het zo langer doorgaat.
en TVP'squote:Op zondag 22 mei 2011 22:10 schreef murp het volgende:
en nutteloze posts zoals: gr kan gewoon wegblijven hoor
wrmquote:Op zondag 22 mei 2011 22:10 schreef murp het volgende:
Klaarquote:Op zondag 22 mei 2011 22:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook wel. Vind het alleen onredelijk, sommige reacties, omdat het gewoon een trollbui was, en er gelijk tot nu toe nog gehaat wordt op me erover.
Kijk 'm onder ctrl V staan dan
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:10 schreef murp het volgende:
Post maarquote:Op zondag 22 mei 2011 22:14 schreef Henkie94 het volgende:
Murp en ik hebben even een gesprekje gehad via DM.
Vertel wat erin stond.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:14 schreef Henkie94 het volgende:
Zequote:
ik ben nu nog aan het squirtenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:14 schreef Henkie94 het volgende:
Ahhh, oke oke. Ik vond je hoofddoekfoto's wel leuk trouwens.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef murp het volgende:
[..]
omdat het kan, dat is nou het mooie op een forum
Dank jequote:Op zondag 22 mei 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhh, oke oke. Ik vond je hoofddoekfoto's wel leuk trouwens.
Barça speelt beter, maar Van der Sar gun ik het ook wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Woensdag de Champions League finale omg omg![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef -tape- het volgende:
Nu de rust is wedergekeerd;Van dit plaatje raak ik niet opgewonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef -tape- het volgende:
Nu de rust is wedergekeerd;wat een lelijke knieënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Van dit plaatje raak ik niet opgewonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier dan? Doet het em voor mij![]()
![]()
Ik kijk verder dan de neppe lach en het lelijke pakje.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als jullie dat al een lelijke foto vinden...
Oh, vertel meer.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik kijk verder dan de neppe lach en het lelijke pakje.
Ja ?quote:
Je leert het al.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef -tape- het volgende:
Het plaatje moest gerelateerd zijn aan piraten.
Vrij goed, living the good life etcquote:Op zondag 22 mei 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed goed, en met jou schone deerne?
Jij hebt JanPiraat, ik ben jelly.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaloers, dat ben ik.
[..]
shit nog steeds niet gemaild fml
En terecht. Be jelly u scallywag.quote:
Mn zusje kwam net ook naar beneden boos stress allesquote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef Hatsekiedee het volgende:
OH NEE MORGEN GESCHIEDENIS STRESS STRESS AAAAAAAAAARGH
sorry dat moest er even uit
Na het falen morgen word je opleiding geschiedenis.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef Hatsekiedee het volgende:
OH NEE MORGEN GESCHIEDENIS STRESS STRESS AAAAAAAAAARGH
sorry dat moest er even uit
ik wil niet falenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na het falen morgen word je opleiding geschiedenis.
[ afbeelding ]
Blanke knul met lang haar en Band-shirts.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Da's ook iets in de vorm van een negert.
eet smakelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, dat ben ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Blanke knul met lang haar en Band-shirts.
Ik ben het nog. :3quote:Op zondag 22 mei 2011 22:35 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
hihi dat was ik ook, 2 jaar geleden
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef sharr het volgende:
En nu ga ik slapen trusten
sorry voor mijn gekanker vanmiddag
ik zal me voortaan gedragen
ik had een stomme trollbui
haat me niet
ik zal het nooit meer doen
liefde
doei
Dodgeballquote:
Trollbuien zijn nooit stom, alleen slechte trollbuien.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef sharr het volgende:
haat me niet
liefde
doei
slaap lekker,quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef sharr het volgende:
haat me niet
liefde
doei
gr trusten grquote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef sharr het volgende:
haat me niet
liefde
doei
Welterusten doei werkse morgen als je dat gaat doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef sharr het volgende:
haat me niet
liefde
doei
Nee morgen dagje vrij, dinsdag mag ik weerquote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welterusten doei werkse morgen als je dat gaat doen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, wtfik had niet gezien dat we al op pagina 3 zaten weer
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:50 schreef Gridlok het volgende:
Kleine samenvatting van de desbetreffende beef?
Sorryquote:
Okéquote:
quote:
ik ook nietquote:Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
Bah jongens, ik vind het niet leuk dat het weekend afgelopen is
Naar hequote:
quote:
Ik heb morgen, overmorgen en die dag erop stage.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Naar heik heb nog tentamen ook morgen
Ohjeej, succesquote:Op zondag 22 mei 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Sup?
[..]
Ik heb morgen, overmorgen en die dag erop stage.![]()
Of 7-Up.quote:
quote:
Ik ook, ik heb geen zin in natuurkunde morgenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
Bah jongens, ik vind het niet leuk dat het weekend afgelopen is
Ohja, examens alles! Succes!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:58 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb geen zin in natuurkunde morgen
gelukkig kan ik wel uitslapen en ben ik dinsdag en woensdag ook vrij (al moet ik dan leren voor bio)
Gaan wel goed komen hoop ikquote:
Doei.quote:
quote:
quote:
Mensen die links zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:27 schreef -tape- het volgende:
Wat is het nut van, dat als je op een DM klikt, dat hij naar de andere kant van je scherm springt?
? Watquote:Op zondag 22 mei 2011 23:30 schreef Omdatappel het volgende:
En doei mensen die mij haten en blij gaan doen op TC omdat ik daar wegga.
tinychatquote:
Ik zag hem naakt rondrennen in de buurtsuperquote:Op zondag 22 mei 2011 23:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb wat gemist![]()
![]()
Is Bobje al gesignaleerd?
Je rende wel snel. Ik had je bijna.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zag hem naakt rondrennen in de buurtsuper [ afbeelding ]
Geilquote:Op zondag 22 mei 2011 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zag hem naakt rondrennen in de buurtsuper [ afbeelding ]
Zonder kleding ben ik 2x zo snelquote:
Viel mee..teveel piemel en te weinig tietquote:
Ontmoetingsplaats voor vrijgezelle autisten.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:34 schreef -tape- het volgende:
Wat is tinychat nou weer voor iets lamlendigs
ik had ook mijn kleding uit moeten doen, had ik je bij kunnen houdenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zonder kleding ben ik 2x zo snel [ afbeelding ]
[..]
Viel mee..teveel piemel en te weinig tiet [ afbeelding ]
Hoe was je weekend dan? [ afbeelding ]
[..]
Ontmoetingsplaats voor vrijgezelle autisten.
Goed idee voor volgend weekend.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:37 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik had ook mijn kleding uit moeten doen, had ik je bij kunnen houden
Oh laat maar dan.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:36 schreef HappyBob het volgende:
Ontmoetingsplaats voor vrijgezelle autisten.
Dan moet je meer tiet kwekenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Viel mee..teveel piemel en te weinig tiet [ afbeelding ]
Hoe was je weekend dan? [ afbeelding ]
Mijn dag was wel leuk. Familiebezoek eerst. Toen community gekeken en veel gelachen. Toen niet community gekeken maar gelachen om de ruzie in ARG. Nu is het avond en ga ik straks slapen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haii Freezen![]()
Hoe was jouw dag? Die van mij staat een post boven je
Cosjequote:
Ja die lees ik nu terug. Maar goed dat ik daar niet bij was geweest.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mijn dag was wel leuk. Familiebezoek eerst. Toen community gekeken en veel gelachen. Toen niet community gekeken maar gelachen om de ruzie in ARG. Nu is het avond en ga ik straks slapen.
Hoe bedoel je wat mis?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cosje
[..]
Ja die lees ik nu terug. Maar goed dat ik daar niet bij was geweest.
Ja ik ga ook zo slapen, en even googlen wat er mis is met mn msn
Nou hij opent niet, en zeikt over een of ander .exe dat fout is en moet ik naar Toepassing gaan maar het menu Toepassing bestaat geloof ik niet dus ja.quote:
Was je gister te dronken om er nog iets van te kunnen herinneren?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet je meer tiet kweken
Nou euhm vandaag was ik vanaf 10 uur vanmorgen tot 5 uur vanmiddag in het huis van mn opa en oma die op vakantie zijn, aan het leren.
En gisteren geen idee, niets gedaan denk.
Dus ja niet iets noemenswaardigs en dat van jou?
start > configuratiescherm > een programma verwijderen > msn > opnieuw installeren?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou hij opent niet, en zeikt over een of ander .exe dat fout is en moet ik naar Toepassing gaan maar het menu Toepassing bestaat geloof ik niet dus ja.
Ja morgen begint de alles bepalende tentamenweek. Bloednerveusquote:Op zondag 22 mei 2011 23:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was je gister te dronken om er nog iets van te kunnen herinneren? [ afbeelding ] Maar serieus aan het leren dus..goed bezig.
Ik ben vrijdag uit eten geweest en daarna even een dansje gedaan in Utrecht..heerlijk los gegaan [ afbeelding ] Gister hele dag gesport op de xbox kinect, ongezond gegeten en lui geweest. En vandaag weer naar huis gegaan en verder gegaan met lui zijn [ afbeelding ]
Ja dat heb ik al keer eerder gedaan, was ie niet goed verwijderd ofzo, dus deed ie het nog niet, toen van alles gedaan en in ene was het goed, maar ja wat ik toen deed weet ik niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
start > configuratiescherm > een programma verwijderen > msn > opnieuw installeren?
Vraag het Henkie94. Hij snapt al die shit.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja morgen begint de alles bepalende tentamenweek. BloednerveusEn niet omdat ik niet goed geleerd hebt, maar fucking bang dat ik het niet haal
Lekker, naar wat voor soort restaurant?
Kinect is tof manKlinkt als een goed weekend dus
[..]
Ja dat heb ik al keer eerder gedaan, was ie niet goed verwijderd ofzo, dus deed ie het nog niet, toen van alles gedaan en in ene was het goed, maar ja wat ik toen deed weet ik niet.
Volgende keer maar in word zetten, op dropbox.
Voor die leventje!!quote:Op zondag 22 mei 2011 05:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mods met een leven. hoe kan dat. Noes. Stel je voor. Serieus, Hoe kan ONZ overleven als er even een paar uur geen mods zijn. Stel je voor. Seriously. Dat is gewoon totale chaos. Ik denk dat niet de wereld is vergaan vandaag, maar ONZ. Wat eigenlijk ookwel een beetje een wereld is. Voor sommige mensen. Ik noem geen namen, knetterkrankjorum. Maar mijn punt was. Mods met een leven.
Wattesquote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vraag het Henkie94. Hij snapt al die shit.
Beetje te fur welquote:Op zondag 22 mei 2011 23:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja ik zag. Maar waarschijnlijk niks met regedit. Ik denk eerder systeemherstel.
Tuurlijk ga je het wel halenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja morgen begint de alles bepalende tentamenweek. BloednerveusEn niet omdat ik niet goed geleerd hebt, maar fucking bang dat ik het niet haal
Lekker, naar wat voor soort restaurant?
Kinect is tof manKlinkt als een goed weekend dus
Hoe was het onder je steen?quote:
ditquote:Op zondag 22 mei 2011 23:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je het wel halenEn dan lekker naar Australië
Positieve energie flips.
Bij mijn msn programma duikt eens in de zoveel tijd de fout op dat de configuratie naast elkaar onjuist is.quote:
Hehe dankjequote:Op zondag 22 mei 2011 23:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je het wel halenEn dan lekker naar Australië
Positieve energie flips.
Was een steakhouse..aan de Oude Gracht. Kinect is inderdaad wel tof..maar ik heb elke keer weer spierpijnDe hele dag door die zware sporten..dat is echt pure topsport.
Naast elkaar?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mijn msn programma duikt eens in de zoveel tijd de fout op dat de configuratie naast elkaar onjuist is.
[..]
Hehe dankje![]()
Lekker![]()
Hahahaha, ach heb je een excuus om voorlopig niet te sporten. Dan kan je altijd zeggen Weet je wel niet wat ik vorige week zaterdag allemaal voor sporten heb gedaan!
Ik kan de oude voor je fixen. :3quote:Op maandag 23 mei 2011 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja walgelijk ding
[..]
EIFFELTOREN stomme italiaan
Probleem is, ik heb geen Windows meer.quote:
Ik dacht dat jij een hekel had aan gamesquote:Op maandag 23 mei 2011 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag promo op youtube kapot stoer leek ie mij
Erg leuk en verslavend spelletje iddquote:Op maandag 23 mei 2011 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag promo op youtube kapot stoer leek ie mij
Even zoekenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Probleem is, ik heb geen Windows meer.Kun jij de oude msn even installeren? En dan naar C:/Program Files/Windows Live gaan en msgmsgr.exe sturen?
Hangt van de game af. Mijn zusje heeft nieuwe Sims 3 deel gekocht. Nu hebben mijn poppetjes tattooagesquote:Op maandag 23 mei 2011 00:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een hekel had aan games
Toch maar downl.. ik bedoel kopenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Erg leuk en verslavend spelletje idd
Die ene die je nu hebt moet je ook ff opslaan btw.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even zoeken
[..]
Hangt van de game af. Mijn zusje heeft nieuwe Sims 3 deel gekocht. Nu hebben mijn poppetjes tattooages
[..]
Toch maar downl.. ik bedoel kopen
Hehehe goed dat je het zegt, hoe doe ik dat mapje kopieren? en ergens anders onder andere naam neerzetten?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die ene die je nu hebt moet je ook ff opslaan btw.
ik had anders begrepen.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even zoeken
[..]
Hangt van de game af. Mijn zusje heeft nieuwe Sims 3 deel gekocht. Nu hebben mijn poppetjes tattooages
[..]
Toch maar downl.. ik bedoel kopen
Gewoon kopieren en plakken, dan komt ie onder de naam "Kopie van Windows Live" te staan.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe goed dat je het zegt, hoe doe ik dat mapje kopieren? en ergens anders onder andere naam neerzetten?
Dropbox jwz, anders gaan ze mss moeilijk doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, upload het wel op zo een site als dat mogelijk is
Ja ik weet dat soort dingen nog niet dat goed, nu dus welquote:Op maandag 23 mei 2011 00:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je kunt t gewoon in de Public folder donderen?
Hihi.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik weet dat soort dingen nog niet dat goed, nu dus wel
Ben je vast en zeker voor nog wel meer dingenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:29 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hihi.Ben ik toch ergens goed voor. =3
Hihi. :3quote:Op maandag 23 mei 2011 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je vast en zeker voor nog wel meer dingen
Wat lul je nou kansloos figuur.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
gelukkig ben ik een homo met verstand van zaken
Ik lul niet en hoezo ben ik nu weer kansloosquote:Op maandag 23 mei 2011 01:01 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wat lul je nou kansloos figuur.
Omdat je gewoon loopt te trollen.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik lul niet en hoezo ben ik nu weer kansloos
Mocht je willenquote:Op maandag 23 mei 2011 01:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, puisterig 14 jarig jongetje.
Ik roep het omdat het waarschijnlijk zo is, tevens waar baseer jij je shit op manquote:Op maandag 23 mei 2011 01:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet roepen uiteraard.
Nou, dan zit je er toch erg naast ^^ En op foto's van jouquote:Op maandag 23 mei 2011 01:06 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik roep het omdat het waarschijnlijk zo is, tevens waar baseer jij je shit op man
Right, lekker anoniem reageren en dan zeggen dat ik lelijk ben.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nou, dan zit je er toch erg naast ^^ En op foto's van jou
Anoniem?quote:Op maandag 23 mei 2011 01:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Right, lekker anoniem reageren en dan zeggen dat ik lelijk ben.Maargoed jaloezie is natuurlijk een grote kwestie bij jou.
Ik enkelen in irl, smaken zullen wel verschillen krijg enkel alleen termen als "wat ben jij knap te horen" ipv jouw omschrijvingquote:Op maandag 23 mei 2011 01:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Anoniem?De meesten hier kennen mij wel, een groot deel zie ik vaak genoeg irl
Het zalquote:Op maandag 23 mei 2011 01:11 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik enkelen in irl, smaken zullen wel verschillen krijg enkel alleen termen als "wat ben jij knap te horen" ipv jouw omschrijving
Anoniem t.o.v. mij, ja.
Pics van jou of je bent zelf gewoon lelijkquote:Op maandag 23 mei 2011 01:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Right, lekker anoniem reageren en dan zeggen dat ik lelijk ben.Maargoed jaloezie is natuurlijk een grote kwestie bij jou.
Zeker, van jou hoor ik echter andere dingen inmiddels faalhaas.quote:
Haha ik heb een fobo, en ben tevens niet degene die deze onzin start.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pics van jou of je bent zelf gewoon lelijk
I don't give a rats ass ^^quote:Op maandag 23 mei 2011 01:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zeker, van jou hoor ik echter andere dingen inmiddels faalhaas.
O ik quote jouquote:Op maandag 23 mei 2011 01:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha ik heb een fobo, en ben tevens niet degene die deze onzin start.
quote:
i_v?quote:Op maandag 23 mei 2011 01:15 schreef Ik_ben_k-cash_niet het volgende:
ja i_v tuurlijk krijg je alleen maar tr horen dat je superknap bent
Zeker ook een lul van 30 cm en een sixpack, echte fokker jij
PICS VAN JE TETTENquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het is een jongen, homofiel (serieus)
And a happy onequote:Op maandag 23 mei 2011 01:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het is een jongen, homofiel (serieus)
Pretentieus absoluut. Iemand moet het doenquote:Op maandag 23 mei 2011 01:18 schreef Ik_ben_k-cash_niet het volgende:
I_w dan, like I give a shit
Kapsones mannetje met hoogmoed
Misschien is het gewoon te grappig om te zien hoe snel iemand op zijn teentjes is getraptquote:Op maandag 23 mei 2011 01:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Pretentieus absoluut. Iemand moet het doenAls je geen shit geeft, reageer dan niet.
Lopen kutten? Alsof het een algemeen feit is dat jij knap bent en iedereen het daar mee eens moet zijn.. Sorry nee, ik vind je lelijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:20 schreef Inverted_World het volgende:
Maar breezerslet, leg eens uit wat jou redenen zijn om zo te lopen kutten dan.
Het feit dat je het überhaupt zegt heeft zijn redenen zo, of doe je dat bij iedereen uit het niets?quote:Op maandag 23 mei 2011 01:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Lopen kutten? Alsof het een algemeen feit is dat jij knap bent en iedereen het daar mee eens moet zijn.. Sorry nee, ik vind je lelijk.
Als het je vrij weinig zou interesseren zou je niet zo fel reageren.. En zoiets zeggen met een reden? Nee hoor, is het niet iets typisch nichterigs om over mensen te pratenquote:Op maandag 23 mei 2011 01:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het feit dat je het überhaupt zegt heeft zijn redenen zo, of doe je dat bij iedereen uit het niets?
Maar dat mag je vinden hoor, het interesseert mij vrij weinig, de beweegredenen vind ik echter interessant, ik krijg het gevoel dat er meer achter zit o.i.d.
Aha. Je zal vast een goed imago hebben als je dat soort dingen normaal vindquote:Op maandag 23 mei 2011 01:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als het je vrij weinig zou interesseren zou je niet zo fel reageren.. En zoiets zeggen met een reden? Nee hoor, is het niet iets typisch nichterigs om over mensen te praten
Mja ik zou er niet op in moeten gaanquote:Op maandag 23 mei 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
Jullie lijken wel 2 wijven met dat gebitch over en weer
Ik en een goed image, hehequote:Op maandag 23 mei 2011 01:27 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Aha. Je zal vast een goed imago hebben als je dat soort dingen normaal vind
Dat inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |