Ah je was er ook!quote:Op maandag 23 mei 2011 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey kindje, wilst dich 'n sigaret rouke?!!!
wtf?!
Nee, ik was degene die eerder aan hem vroeg: Hey kindje, willst dich pijpe?quote:
Daarover gesproken... hoe'st met je hetero?quote:Op maandag 23 mei 2011 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik was degene die eerder aan hem vroeg: Hey kindje, willst dich pijpe?
Die sms'te gisteren "Ik moet de hele tijd aan je denken... ik zou je graag nog even willen zien dit weekend" en heeft gister met me op de bank The Ultimate Dance Battle zitten kijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 08:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daarover gesproken... hoe'st met je hetero?
quote:Op maandag 23 mei 2011 08:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die sms'te gisteren "Ik moet de hele tijd aan je denken... ik zou je graag nog even willen zien dit weekend" en heeft gister met me op de bank The Ultimate Dance Battle zitten kijken
Ochjee... Wat ben je toch ook onweerstaanbaarquote:Op maandag 23 mei 2011 08:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die sms'te gisteren "Ik moet de hele tijd aan je denken... ik zou je graag nog even willen zien dit weekend" en heeft gister met me op de bank The Ultimate Dance Battle zitten kijken
Die is dus gewoon niet heteroquote:Op maandag 23 mei 2011 08:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
weet je zeker dat hij hetero is?quote:Op maandag 23 mei 2011 08:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tof.quote:
Die RobinOok is bijna nog erger in CUL. Maar die post in elk geval zelden er buiten.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Pietverdriet staat al enige tijd hoog op mijn lijst van kutusers.
Enige hooghartigheid en arrogantie is hem niet vreemd neequote:Op maandag 23 mei 2011 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Pietverdriet staat al enige tijd hoog op mijn lijst van kutusers.
Ik kom zelden in CUL, dus RobinOok ken ik niet. Maar Pietverdriet is daarbuiten net zo'n azijnpisser die maar al te graag gelijk wil hebben.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die RobinOok is bijna nog erger in CUL. Maar die post in elk geval zelden er buiten.
Als je enig interesse in koken hebt en dus CUL wel eens leest dan weet je dat die twee letterlijk elk topic verneuken met hun hooghartige gezeik.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom zelden in CUL, dus RobinOok ken ik niet. Maar Pietverdriet is daarbuiten net zo'n azijnpisser die maar al te graag gelijk wil hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die met hun gelukkig kunnen worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:10 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig zijn ze niet Single, anders zouden ze ook nog hier de boel verpesten, terwijl het juist zo leuk is altijd.
Dat idee heb ik met meer mannen hier.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die met hun gelukkig kunnen worden.
QFTquote:
Schat, ik moet je wat vertellen...quote:
Joh, jij hebt altijd L-E nog om op terug te vallen.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:12 schreef Godtje het volgende:
Het is maandag!Kan je niet 1 dag vriendelijk tegen mij doen?
![]()
*kras*
Hihi je zei terug vallen!quote:Op maandag 23 mei 2011 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, jij hebt altijd L-E nog om op terug te vallen.
Ja dat de vrouwen hier niet echt relatiemateriaal zijn dat was toch al algemeen bekend?quote:
Joh, als hetero's homo blijken...quote:Op maandag 23 mei 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Pietverdriet zou alleen Angel interessant vinden.
Werk jij de OP ff bij dan? Als waarschuwing voor de nieuwkomers.quote:
Met naam toenaam en foto onder een dubbele spoilerquote:Op maandag 23 mei 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werk jij de OP ff bij dan? Als waarschuwing voor de nieuwkomers.
Dan wel met foto's. En 'gebruikerservaringen'.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden newbs gewaarschuwd?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een half dagje meelezen kan al voldoende zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden newbs gewaarschuwd?
Laat ze het zelf maar ondervinden hoor
Je ziet je neuk kansen anders tot 0 verdampen?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden newbs gewaarschuwd?
Laat ze het zelf maar ondervinden hoor
Ik had het na 1 post al gezienquote:Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een half dagje meelezen kan al voldoende zijn
En zij die zo dapper/dom *doorhalen wat niet van toepassing is om toch te posten hier verdienen eigenlijk een lintjequote:Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien heeft ze er enkele in weten te luizen binnen die periode.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wanhopig is het juiste woord.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zij die zo dapper/dom *doorhalen wat niet van toepassing is om toch te posten hier verdienen eigenlijk een lintje
Uhmquote:Op maandag 23 mei 2011 09:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ziet je neuk kansen anders tot 0 verdampen?![]()
Nu heb je nog snel toeslaan voor ze beter weten.
Why me?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze er enkele in weten te luizen binnen die periode.
Hoezo? Je kan toch gewoon neuken met de vriendin van een andere FOKker.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:21 schreef laforest het volgende:
Ik las tietloos
Ik dacht al, geen wonder dat je single bent.![]()
Letterlijk gedumpt in Griekenland.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:09 schreef Loontjah het volgende:
300 gulden toendertijd, mijn vriendje vond het nodig om het in griekenland uit te maken en mij daarna daar alleen achter te laten. Dus veel gebel met het thuisfront.
Je bent weer helemaal terug in je oude vorm.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:22 schreef Godtje het volgende:
Hoezo? Je kan toch gewoon neuken met de vriendin van een andere FOKker.
Daar maakte het ook niet uit hoe ze er uit zag.
Okay ik moet toegeven ze was niet tietloos.
Linkjequote:Op maandag 23 mei 2011 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Letterlijk gedumpt in Griekenland.![]()
fobo bekeken dus ik snap het wel
Ik bedoelde naar het fotoboekquote:Op maandag 23 mei 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan gewoon op de datum klikken newbie
Lekker vinger oefeningen.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde naar het fotoboek
Ik ga toch niet twee keer klikken?
Owh wacht... I just did...
Die zijn al goed geoefendquote:
Dat was voor mijquote:
Oftewel, een voorkeur voor mannen in leren pakken. Hoe duidelijk wil je het nou hebben?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Dat was voor mijHij is meer van de F1 races en zo
Kijkt hij ook naar wielrennen?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was voor mijHij is meer van de F1 races en zo
Mwah, dit zijn blijkbaar hele normale praktijken, maar idd, door FOK! lees je dit soort dingen wat snellerquote:Op maandag 23 mei 2011 09:41 schreef Godtje het volgende:
Nog even wachten of er gewoon voor gaan?
Heerlijk!Ik hou van FOK!
Ik heb dat soort dingen niet in mijn buurt.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dit zijn blijkbaar hele normale praktijken, maar idd, door FOK! lees je dit soort dingen wat sneller.
Dom mormel.
Darmproblemen, niet doorhebben dat ze zwanger is. Dat mens is gewoon moddervetquote:Op maandag 23 mei 2011 09:41 schreef Godtje het volgende:
Nog even wachten of er gewoon voor gaan?
Heerlijk!Ik hou van FOK!
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, een voorkeur voor mannen in leren pakken. Hoe duidelijk wil je het nou hebben?
Geen idee. Maar ti's wel een surfer, dus dta is natte mannen en strakke wetsuitsquote:Op maandag 23 mei 2011 09:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kijkt hij ook naar wielrennen?Strakke broekjes en geschoren benen.
Ik ben single trut!quote:
Zo zie je maar wat voor verschil één komma maakt. Nu is in ieder geval reuze duidelijk waarom je single bent.quote:
Dat is geen excuus om hier rond te hangenquote:
Met een & teken was het nog net iets duidelijker geweestquote:Op maandag 23 mei 2011 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat voor verschil één komma maakt. Nu is in ieder geval reuze duidelijk waarom je single bent.
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat voor verschil één komma maakt. Nu is in ieder geval reuze duidelijk waarom je single bent.
"Naar werd eerst onwel"quote:Op maandag 23 mei 2011 09:48 schreef Godtje het volgende:
Tja altijd hoge risico's gelopen. Ik denk de mooiste dood voor zo een man om op 8000 meter te overlijden.
Bergbeklimmer Ronald Naar overleden
Nee je woont te ver wegquote:Op maandag 23 mei 2011 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om hier rond te hangen. .
Daten?.
Oh heerlijk! Lekker rust!quote:Op maandag 23 mei 2011 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |