Sarcast.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:31 schreef RobinOok het volgende:
Nee, nooit van gehoord, wat bijzonder zeg, pasta met verse groenten en tomatensaus. Zo zo.
Wauw! Meel, water en zout helemaal zelf mengen, uitrollen en bakken? Wat knap.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:42 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Ik maak tegenwoordig bijvoorbeeld ook af en toe zelf tortilla's. Van puur maismeel, dus niet één of andere kant en klare mix.
Dat je het niet bijzonder vind wat ie doet is nou wel duidelijk en dat mag.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:54 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Wauw! Meel, water en zout helemaal zelf mengen, uitrollen en bakken? Wat knap.
Are you shittin' me?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:25 schreef Pipo1234 het volgende:
omdat de smaak altijd veel eerlijker en beter is als je het allemaal zelf maakt uit verse producten.
ik was me ook al aan het afvragen wat er zou komen, iets van 'maak hier uitgebalanceerde maaltijden met alleen aardappel' ofzoquote:Op maandag 23 mei 2011 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens loopt hier nog wel een topic over. Koken from scratch ofzo.
Ik weet nog dat ik me heb lopen verbazen over die titel. Wat is gewoon koken dan?
Dat waren de woorden die ik zocht.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens loopt hier nog wel een topic over. Koken from scratch ofzo.
Ik weet nog dat ik me heb lopen verbazen over die titel. Wat is gewoon koken dan?
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:28 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik dacht dat dit over MacGuyver koken ging, jeweetz een 6 gangen menu maken op een theelichtje met behulp van een roestige haarspeld.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:31 schreef RobinOok het volgende:
Nee, nooit van gehoord, wat bijzonder zeg, pasta met verse groenten en tomatensaus. Zo zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |