quote:Op maandag 23 mei 2011 09:08 schreef Intrepidity het volgende:
Nog nooit boven m'n bundel van ¤ 30 22,50 uit gekomen.
Sapstengel..quote:Op maandag 23 mei 2011 09:08 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die zo'n hoge rekening hebben. Die laten zich gewoon oplichten door providers en zijn erg dom.
Mijn hoogste was 43 euro. 3 euro hoger dan normaal omdat ik een paar minuten naar 0900 had gebeld.
Paar keer kan gebeuren natuurlijk maar je hebt ook mensen die elke maand ruim over hun bundel heen zitten. Neem dan gewoon een grotere bundelquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:09 schreef Loontjah het volgende:
300 gulden toendertijd, mijn vriendje vond het nodig om het in griekenland uit te maken en mij daarna daar alleen achter te laten. Dus veel gebel met het thuisfront.
Ik heb het ook meegemaakt, alleen was ik 5 jaar oudquote:Op maandag 23 mei 2011 09:48 schreef RaZ het volgende:
1470 gulden voor 2 maanden. Gewoon vaste KPN aansluiting, en dial-up internet. Ik heb het tijdperk nog meegemaakt van: 28k8 -> 33k6 -> 56k
Dan spreken we denk ik over 1995-1997 ofzo.De rekeningen heb ik niet meer om dat te checken.
Ja dit dus!quote:Op maandag 23 mei 2011 09:30 schreef Stranger het volgende:
1300 gulden, vaste telefoon, inbelverbinding en fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The autist, formally known as Tjibbe
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:08 schreef Intrepidity het volgende:
Nog nooit boven m'n bundel van ¤ 22.50 uit gekomen. Ben niet zo'n beller.
Of je belt elke maand erg constant en hebt je bundel precies daarop aangepast, of je bent zelf een beetje dom door elke maand je bundel niet goed te gebruiken.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:08 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die zo'n hoge rekening hebben. Die laten zich gewoon oplichten door providers en zijn erg dom.
Mijn hoogste was 43 euro. 3 euro hoger dan normaal omdat ik een paar minuten naar 0900 had gebeld.
Zal vast een aardige kerel zijn geweest dan, dat vriendje.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:09 schreef Loontjah het volgende:
300 gulden toendertijd, mijn vriendje vond het nodig om het in griekenland uit te maken en mij daarna daar alleen achter te laten. Dus veel gebel met het thuisfront.
Hebben je ouders het uiteindelijk betaald?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:53 schreef juxtaposition het volgende:
Zo'n 350 euro. Was een jaar of 13 en had net een telefoon met abo gehad, en had niet door dat je er zo overheen zat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |