Nog gefeliciteerd hequote:Op maandag 23 mei 2011 06:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik leef nog
Wat best bijzonder is...
Twee enorme feestjes, heel veel drank, de wereld zou er aan gaan en ik ben 33 geworden. Het is amazing!
Zo ben ik!quote:
De Grote Verzinner natuurlijk!quote:Op maandag 23 mei 2011 08:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben ik!
Q!![]()
![]()
Al ben ik niet vrolijk. Ze moeten hier binnen klussen aan de gasleiding.![]()
07.30 wie verzint het.
Goedemorgen en gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 mei 2011 06:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik leef nog
Wat best bijzonder is...
Twee enorme feestjes, heel veel drank, de wereld zou er aan gaan en ik ben 33 geworden. Het is amazing!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 mei 2011 07:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd he![]()
Huppelkind is nu jarig
En samen met mij!quote:Op maandag 23 mei 2011 08:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Goedemorgen en gefeliciteerd!
Ik ben nog even gezellig een maandje samen met je 33
en vergeet mij niet!quote:
Hey kindje, wilst dich 'n sigaret rouke?!!!quote:Op maandag 23 mei 2011 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen mishandelen moeder en zoon in Weert
Wat de neuk.![]()
Het moet niet gekker worden hoor.
Ah je was er ook!quote:Op maandag 23 mei 2011 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey kindje, wilst dich 'n sigaret rouke?!!!
wtf?!
Nee, ik was degene die eerder aan hem vroeg: Hey kindje, willst dich pijpe?quote:
Daarover gesproken... hoe'st met je hetero?quote:Op maandag 23 mei 2011 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik was degene die eerder aan hem vroeg: Hey kindje, willst dich pijpe?
Die sms'te gisteren "Ik moet de hele tijd aan je denken... ik zou je graag nog even willen zien dit weekend" en heeft gister met me op de bank The Ultimate Dance Battle zitten kijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 08:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daarover gesproken... hoe'st met je hetero?
quote:Op maandag 23 mei 2011 08:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die sms'te gisteren "Ik moet de hele tijd aan je denken... ik zou je graag nog even willen zien dit weekend" en heeft gister met me op de bank The Ultimate Dance Battle zitten kijken
Ochjee... Wat ben je toch ook onweerstaanbaarquote:Op maandag 23 mei 2011 08:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die sms'te gisteren "Ik moet de hele tijd aan je denken... ik zou je graag nog even willen zien dit weekend" en heeft gister met me op de bank The Ultimate Dance Battle zitten kijken
Die is dus gewoon niet heteroquote:Op maandag 23 mei 2011 08:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
weet je zeker dat hij hetero is?quote:Op maandag 23 mei 2011 08:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tof.quote:
Die RobinOok is bijna nog erger in CUL. Maar die post in elk geval zelden er buiten.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Pietverdriet staat al enige tijd hoog op mijn lijst van kutusers.
Enige hooghartigheid en arrogantie is hem niet vreemd neequote:Op maandag 23 mei 2011 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Pietverdriet staat al enige tijd hoog op mijn lijst van kutusers.
Ik kom zelden in CUL, dus RobinOok ken ik niet. Maar Pietverdriet is daarbuiten net zo'n azijnpisser die maar al te graag gelijk wil hebben.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die RobinOok is bijna nog erger in CUL. Maar die post in elk geval zelden er buiten.
Als je enig interesse in koken hebt en dus CUL wel eens leest dan weet je dat die twee letterlijk elk topic verneuken met hun hooghartige gezeik.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom zelden in CUL, dus RobinOok ken ik niet. Maar Pietverdriet is daarbuiten net zo'n azijnpisser die maar al te graag gelijk wil hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die met hun gelukkig kunnen worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:10 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig zijn ze niet Single, anders zouden ze ook nog hier de boel verpesten, terwijl het juist zo leuk is altijd.
Dat idee heb ik met meer mannen hier.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die met hun gelukkig kunnen worden.
QFTquote:
Schat, ik moet je wat vertellen...quote:
Joh, jij hebt altijd L-E nog om op terug te vallen.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:12 schreef Godtje het volgende:
Het is maandag!Kan je niet 1 dag vriendelijk tegen mij doen?
![]()
*kras*
Hihi je zei terug vallen!quote:Op maandag 23 mei 2011 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, jij hebt altijd L-E nog om op terug te vallen.
Ja dat de vrouwen hier niet echt relatiemateriaal zijn dat was toch al algemeen bekend?quote:
Joh, als hetero's homo blijken...quote:Op maandag 23 mei 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Pietverdriet zou alleen Angel interessant vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |