quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
de topicsluiter opent het nieuwe topic!quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de topicsluiter opent het nieuwe topic!
pquote:
nog erger dan Socios!quote:
en is ook homo..quote:
Heeft daar vast wel mooie foto's van gemaaktquote:
neequote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wekenlang verheugen op de koningin
je bent zwakzinnig of nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
omdat het kan!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
misschien.. waarom woont rutte bij zijn ouders?
Lekker goedkoop.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
misschien.. waarom woont rutte bij zijn ouders?
24 uur moet je wachten hequote:
Dat is waar!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef tralalala het volgende:
Politie vindt een moord even belangrijk als een stuk gereedschap dei gestolen is uit een schuur.
Dat was vorige week wel te zien ja *kuch*quote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef tralalala het volgende:
Politie vindt een moord even belangrijk als een stuk gereedschap dei gestolen is uit een schuur.
een hark!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef tralalala het volgende:
zolang je het maar niet BUTTFUCKED!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef tralalala het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef missU het volgende:
Misschien werd hij bang van de koningin
[ afbeelding ]
Zeg but fuck zeg but fuckquote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zolang je het maar niet BUTTFUCKED!
jij werkt daar ookquote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef ouderejongere het volgende:
medewerker groenvoorzieningde Tomin Groep dus
Wees blij dat het geen uitkeringstrekker isquote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef ouderejongere het volgende:
medewerker groenvoorzieningde Tomin Groep dus
lijkt me eerder een autist, met zijn cameraquote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef TheKC het volgende:
Hij voelt zich wel eens down? Net als het syndroom?
Peturrr moet een wiki hebben!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee was laatst toch in een andere aflevering?
Alberto gaat er volgende week verder op inquote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef tralalala het volgende:
Henk heeft zich aangesloten bij Miracle Love en mag geen contact met de buitenwereld hebben.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef tralalala het volgende:
Henk heeft zich aangesloten bij Miracle Love en mag geen contact met de buitenwereld hebben.
de meeste autisten zijn ook downquote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lijkt me eerder een autist, met zijn camera
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef ouderejongere het volgende:
ik kan hem geen ongelijk geven, ze lijkt ouder dan 15
Vast een vergeldings actie van vrienden van het 15 jarige meisjequote:
niet eens down met Jonny!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nehoor, ken veel autisten die niet down zijn ;P
dat zou best eens kunnenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vast een vergeldings actie van vrienden van het 15 jarige meisje
Lijkt wel een tikkeltje op keesquote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef donald_dick het volgende:
Nais, Kees doet het met een prostituee! een domunicaanse!
en kees is nu onze sinterklaasquote:
Ja precies, best wel gemeen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zo iemand kan je makkelijk beïnvloeden!
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
recherce eet broodje kaas!!!!!!!!!!!
en een kaakje!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef carboni het volgende:
Mooie montage. bruin zakje verdovende middelen en dan die agent met zn broodje.
Vast wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
zou die ook bij zijn moeder wonen?
een bende van boterhamzakjes?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef tralalala het volgende:
Misschien is het Alberto die underkuffer infiltreert in een drugsbende.
Is dat niet stiekem de collega van Alberto die ze gebruikt hebben voor de reconstructiequote:
dan kan ze,quote:Op zondag 22 mei 2011 21:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is dat niet stiekem de collega van Alberto die ze gebruikt hebben voor de reconstructie
niet eens met inzoomen en 3d effectenquote:
Neuk de grond!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan kan ze,
wait for it
BUTFUCKKKKKEN!
Jij met je buttfuck!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan kan ze,
wait for it
BUTFUCKKKKKEN!
MS DOS STIJL!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Die hippe letters ook onderaan, die groene digitale
Naast een vrouw liggen alleen al was voor Henkie waarschijnlijk genoeg om aan zijn trekken te komen.quote:
Le-Gen-Da-RY!quote:
geef mij maar Inspecter Gadget!quote:
En het hoertje heeft hem gedropt in het bosquote:
met bolletjes in zijn hol naar de spoanse!quote:
naise!quote:
Zal zijn koerriertje vast op de verkeerde plek hebben afgeleverd of er een foto van gemaaktquote:
its like that!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Spreek ik met de politie ik heb Henk gevonden staat wel 14 keer op Fok!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
GREONTJENS HENKquote:Op zondag 22 mei 2011 21:43 schreef donald_dick het volgende:
oke, wat wordt de TT van het 300ste topic!
kots het er maar uit!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:43 schreef Doler12 het volgende:
Ik voel mijn hondsziek maar ik kan jullie niet verlaten!
THIS IS PETERRRR!!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:43 schreef donald_dick het volgende:
oke, wat wordt de TT van het 300ste topic!
13 kankerhenkjes recht op je beeldbuis!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
net uitgebreide gesprekken met mijn opa en oma gehad... kost veel energie die er ff uitmoetquote:Op zondag 22 mei 2011 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinterklaaskapoentje, wat heb jij vandaag?
een stijfje van kees uit flodder !quote:Op zondag 22 mei 2011 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinterklaaskapoentje, wat heb jij vandaag?
doet me aan het stuk van Friends denken dat Monica geil wordt can Chandler als hij dat kerstmanpak aan heeftquote:
slecht!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef WcPot het volgende:
Hebben jullie deze al gezien http://huis-inrichting.ma(...)7-gratis-kachel.html
hier moeten regels voor komen, politiek voeren doe je maar via Politieke Partijenquote:
nou nou, extreem rechtsquote:Op zondag 22 mei 2011 21:48 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
hier moeten regels voor komen, politiek voeren doe je maar via Politieke Partijen
en wat een gezeik over "links", we hebben nu een extreemrechts kabinet
gratis ophalen een kachel.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef WcPot het volgende:
kees heeft wel prima nederlandsquote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef WcPot het volgende:
HAHHAHAHAquote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef WcPot het volgende:
nooit probleemwijken gezienquote:Op zondag 22 mei 2011 21:48 schreef Allrounder het volgende:
[..]
gratis ophalen een kachel.
eventueel ruilen voor een flipperkast voor mijn broer of een kratje pils.
Uit welk topic?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef WcPot het volgende:
Legendary!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:48 schreef Allrounder het volgende:
[..]
gratis ophalen een kachel.
eventueel ruilen voor een flipperkast voor mijn broer of een kratje pils.
Leuk (5 jaar geleden)quote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef WcPot het volgende:
Zeker wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nooit probleemwijken gezien?
Staat ergens bij Onzin op fok ben ik vanmiddag tegen gekomenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nooit probleemwijken gezien?
beter dat er na 5 jaar nog steeds aan gedacht wordtquote:
ben je pas 5 maanden aan het doodgaan?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef Doler12 het volgende:
Vijf maanden doodgaan, nou ik ga nu dood voel mij beroerd
vind het eindelijk wel leukquote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Het is zo saai weer. Valt niet veel te posten.
komt door je instelling! het is super spannend!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Het is zo saai weer. Valt niet veel te posten.
Ik dwaal steeds af.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
komt door je instelling! het is super spannend!
stoppen met wow!quote:
Nee ik overleef het wel maar beauquote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ben je pas 5 maanden aan het doodgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |