Ja.. Helaas is er, net zoals met auto rijden, altijd de kans dat iemand anders een fout maakt en dan zit je, in de meeste gevallen, naar mijn mening, toch veiliger in een auto dan op een motor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef gerco94 het volgende:
volgens mijn pa is het belangrijkste aan motorrijden: "defensief rijden" en bovenal goed opletten...
Onzin.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
omdat hij gemaakt is door een kerol die ronnie tober heten
Al eens serieus motor gereden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wat een dom naief gelul zeg. Ten eerste, een goed pak gaat echt niet in alle gevallen jouw leven redden. Het is niet zo'n zelfde schild als dat Batfink heeft.
Denken en alle andere...quote:Ten tweede, je kunt over nog zoveel gezond verstand denken te beschikken, dat betekent niet dat ALLE andere mensen op de weg dat ook hebben.
En spreek voor jezelf aangaande kleine auto's. Ik rij niet in kleine kut auto's. Da's voor homo's.
Jij laat je ook weer eens van je slimste kant zien. En nee een goed pak gaat niet in alle gevallen je leven redden, net zoals al die truukjes in auto's dat niet in alle gevallen gaan doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wat een dom naief gelul zeg. Ten eerste, een goed pak gaat echt niet in alle gevallen jouw leven redden. Het is niet zo'n zelfde schild als dat Batfink heeft.
[ afbeelding ]
Ten tweede, je kunt over nog zoveel gezond verstand denken te beschikken, dat betekent niet dat ALLE andere mensen op de weg dat ook hebben.
En spreek voor jezelf aangaande kleine auto's. Ik rij niet in kleine kut auto's. Da's voor homo's.
Esses!!!!quote:Commandanten niet op één lijn over verlof
In onze vorige nieuwsbrief meldden we u dat een ieder zoveel mogelijk in de gelegenheid wordt gesteld om deel te nemen aan de manifestatie en de Mars voor Waardering en dat verlof niet nodig is. Wij zien dat dit door de meeste commandanten op deze wijze wordt uitgevoerd. Wij zijn daar uiteraard zeer tevreden mee. Een aantal commandanten is echter van mening hiervan te moeten afwijken.
Een zeer verbijsterend voorbeeld hierbij is de Commandant Koninklijke Marechaussee. De KMar-leiding heeft ons te kennen gegeven dat zij van het personeel blijven eisen dat ze verlof opnemen of verroosteren als ze de landelijke actiedag willen bijwonen. Hiermee is het voor KMar personeel lastiger om van hun (grond)recht op manifestatie gebruik te maken dan de meeste van hun collega’s binnen de krijgsmacht. CKMar doet hiermee afbreuk aan de onderlinge solidariteit en loyaliteit tussen de defensieonderdelen. Het lijkt erop dat hij zich het lot van het personeel dat met ontslag wordt bedreigd niet aantrekt en het koopkrachtverlies van zijn mensen accepteert. De defensiebonden vinden dit onbegrijpelijk en onverstandig.
Hoe kan jij nou eerste lichting LMD zijn terwijl je instructeurs ook de baret hadden?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"Wij" eerste lichting LMB waren toendertijd een van de eerste die toen woodland camo droegen, en dat was voor heel veel burgers ff wennen op de NS stations.
Oud KCT'ers etc. Lui die hun sporen al lang en breed hadden verdiend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:27 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou eerste lichting LMD zijn terwijl je instructeurs ook de baret hadden?
Volkome terecht lijkt mijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:30 schreef AchJa het volgende:
Oud KCT'ers etc. Lui die hun sporen al lang en breed hadden verdiend.
Dom gelul valt toch wel meequote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Jij laat je ook weer eens van je slimste kant zien. En nee een goed pak gaat niet in alle gevallen je leven redden, net zoals al die truukjes in auto's dat niet in alle gevallen gaan doen.
En met gezond verstand kun je heel ver komen in het verkeer, of je nou auto of motor rijd. En dat domme gelul dat motorrijden zo gevaarlijk is... Het is net zo gevaarlijk als AL het verkeer, maar dat zal jij wel niet willen begrijpen.
En had ik het met kleine auto's over jou? nee, volgens mij niet want dat had ik wel een referentie/linkje naar god gemaakt.
que?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is weinig goeds aan gezien het laatste 5.000 man geouwehoer van de bonden.
Nog weinig van gehoord, kun je het simpel samenvatten ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef AchJa het volgende:
Er is weinig goeds aan gezien het laatste 5.000 man geouwehoer van de bonden.
DEMONSTRATIE 26 MEI in DEN HAAGquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nog weinig van gehoord, kun je het simpel samenvatten ?
Kijk maar even in de demonstratie en bezuiniging topics.quote:
Maar wel fout. Een mus is een vogel, maar niet elke vogel een mus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:12 schreef Braamyo het volgende:
Hey Lotusss, een vogel is een musDat rijmt
Woeiii!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef Vortix het volgende:
Heuj eindelijk teh interwebz werkende op de legeringskamert.
Nee, de wind is juist zwakker geworden.quote:
de wind heeft vandaag bergen lak schilfers in mijn ogen geblazenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, de wind is juist zwakker geworden.
Gelukig wel zeg, was er een beetje klaar mee dat de wind de warmte weghieldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, de wind is juist zwakker geworden.
Pfrt echt wel. Alleen al hoe lang het duurde voordat wij geldige NLDA accounts hadden...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:31 schreef Braamyo het volgende:
Yesh ! Dat kan soms echt een enorm irritant rot karwei zijn, leuk om weer online te zijn, no?
en je date van het gala, heb je die van het forum gehaald? of toch nog een ander gevonden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:53 schreef Vortix het volgende:
[..]
Pfrt echt wel. Alleen al hoe lang het duurde voordat wij geldige NLDA accounts hadden...
Bijkomstig leukigheidje: tickets voor Parijs voor Hemelvaart geboekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |