Bron: http://denhaagfm.com/inde(...)204&cHash=00d30e8bacquote:Militairen willen 26 mei demonstreren
De militaire vakbonden willen donderdag 26 mei in Den Haag actie voeren tegen de aangekondigde bezuinigingen. Het kabinet wil de komende vier jaar 1 miljard euro korten op het leger.
Vakbond AFMP verwacht duizenden deelnemers aan de demonstratie. Bedoeling is dat ze door de stad marcheren naar een actiebijeenkomst, maar het precieze programma is nog niet bekend. Ook moet de gemeente nog een vergunning afgeven voor een demonstratie.
De Tweede Kamer houdt op 6 juni een debat over de aangekondigde bezuinigingen.
Bij nadere informatie zal ik deze in de OP verwerken.quote:Programma Koekamp
Het programma van de Landelijke Actiedag Defensiepersoneel op Koekamp in Den Haag is in grote lijnen bekend. De aanvang is om 11.45 uur, het programma eindigt om 14.00 uur. Nadere details zullen we zo spoedig mogelijk bekend maken.
De vertrektijden van de bussen vanaf de 33 opstapplaatsen richting Den Haag zullen kort voor 26 mei bekend worden gemaakt.
Bron: http://www.defensiepersoneelinactie.nl
Altijd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
We mogen en kunnen ook weinig doen, zo werkt dat bij ons. Een gemiddeld bedrijf gooit het werk neer, als wij dat doen staan we in Arnhem. Daarbij zitten de meeste militairen ook niet zo inelkaar, wat dat betreft zou de burgermaatschappij nog wat kunnen leren van de instelling van militairen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:14 schreef BorisDeLul het volgende:
Serieus, jongens, waarom bukken jullie niet gewoon alvast voorover? Zoals jullie bij de vorige bezuinigingsronde ook deden?
Je weet wel, toen jullie je Cougars en tanks zonder morren lieten afpakken. Een paar sneue militairen op het 8 uur journaal, dat was alles. Geen protest, helemaal niks. Vind je 't gek dat ze jullie moeten hebben?
Klopt, maar acties zoals colonne rijden in de spits etc. worden door de bonden weer niet ondersteund. Dus tsja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:07 schreef paintmeester het volgende:
We kunnen inderdaad niet staken. Maar als de acties die we wel mogen doen zo knullig worden opgepakt kunnen we ook ons punt niet maken.
Correct.quote:Een van de redenen dat Defensie nog steeds draait is de loyaliteit van het personeel.
Inderdaad de juiste instelling, als het volk wilt dat hun leger's slagkracht wordt gedecimeerd dan hebben soldaten dat maar te pikkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarbij zitten de meeste militairen ook niet zo inelkaar.
Als hij er is wil rubje je wel ontmoetenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb het vaker, maar nu kan ik je helemaal niet meer volgen.
Er stond net nog een regel tekst. En daar ging het om.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als hij er is wil rubje je wel ontmoeten
Helemaal niks doen en achterover leunen zet al helemaal geen zoden aan de dijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:45 schreef Lightning_NL het volgende:
Het zal wel weer zo'n enorme faaldag worden, zoals ze al vaker hebben georganiseerd. Nu nog steeds geen toestemming hebben en nog steeds niet weten WAT ze nou eigenlijk gaan doen.
Succes gegarandeerd
Maar Lightning is onmisbaar dus die mag dat!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Helemaal niks doen en achterover leunen zet al helemaal geen zoden aan de dijk
Schijnbaar ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:13 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Maar Lightning is onmisbaar dus die mag dat!
Welke belastingcenten? Ze gaan er op eigen gelegenheid heen buiten diensttijd, knurft!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef Catch_me het volgende:
Ik hoop niet dat dit serieus is, deze belasting centen kunnen beter besteed worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |