DEMONSTRATIE 26 MEI in DEN HAAGquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nog weinig van gehoord, kun je het simpel samenvatten ?
Kijk maar even in de demonstratie en bezuiniging topics.quote:
Maar wel fout. Een mus is een vogel, maar niet elke vogel een mus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:12 schreef Braamyo het volgende:
Hey Lotusss, een vogel is een musDat rijmt
Woeiii!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef Vortix het volgende:
Heuj eindelijk teh interwebz werkende op de legeringskamert.
Nee, de wind is juist zwakker geworden.quote:
de wind heeft vandaag bergen lak schilfers in mijn ogen geblazenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, de wind is juist zwakker geworden.
Gelukig wel zeg, was er een beetje klaar mee dat de wind de warmte weghieldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, de wind is juist zwakker geworden.
Pfrt echt wel. Alleen al hoe lang het duurde voordat wij geldige NLDA accounts hadden...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:31 schreef Braamyo het volgende:
Yesh ! Dat kan soms echt een enorm irritant rot karwei zijn, leuk om weer online te zijn, no?
en je date van het gala, heb je die van het forum gehaald? of toch nog een ander gevonden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:53 schreef Vortix het volgende:
[..]
Pfrt echt wel. Alleen al hoe lang het duurde voordat wij geldige NLDA accounts hadden...
Bijkomstig leukigheidje: tickets voor Parijs voor Hemelvaart geboekt
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:58 schreef Vortix het volgende:
Nah, heb uiteindelijk toch een vriendin van me bereid gevonden mee te gaan
Awwquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Braamyo het volgende:
En toen stond er in eens een overbuurmeisje voor de deur... ik wist niet dat ik zulke leuke buren had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |