quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
Mooie basis voor photoshop.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef missU het volgende:
Ik zeg EMG, educatieve maatregel geluid![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef missU het volgende:
[ afbeelding ]
dat denk ik ookquote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef TheKC het volgende:
Als hij nou gewoon zei dat het een 1.5 was zou er niks aan de hand zijn
iddquote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef TheKC het volgende:
je snap thet niet, hij is naar het RDW gewe....quote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef TheKC het volgende:
fap fap fapquote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef missU het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef TheKC het volgende:
Deze ga ik wel opslaan in mijn afbeeldingen bestandjequote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef missU het volgende:
[ afbeelding ]
ja niet iedere negert bedreigt iedereen!quote:
Yup, viel me al zo lang tegen dat er nog geen foto van haar op het net te vinden was dus heb m zelf maar gemaaktquote:
bij wmb zijn de nederlanders meestal kansloos aan het doen.. marokkanen vrijwel altijd trouwens.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja niet iedere negert bedreigt iedereen!
taximeter!quote:
Heb jij Patrick en Willem wel eens gezienquote:
nopequote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb jij Patrick en Willem wel eens gezien
Die zit nu naar de TV te kijkenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zou die dit aan zijn baas verteld hebben?
bpm en btw vrij gekocht, zo kan ik het ookquote:
Een kleine banden maat geeft een grotere afstand dus meer geldquote:
Laten laseren net als Jolingquote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die willem kan beter zijn haar laten groeien
Zit wat inquote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Een kleine banden maat geeft een grotere afstand dus meer geld
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
zo werkt het nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daar heb je idd een punyquote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
gezeik altijd, ik heb eens een auto total-loss gereden toen ik geen gordel droeg, ik heb me gewoon tegen het stuur schrap gezet. Met een gordel was mijn sleutelbeen gebrokenquote:
een stuk moeilijkerquote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
omdat hij kan worden gewurgt met zijn gordel
kan toch ook zonder dat hij hem om heeft
Wordt taxichauffeurquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
gezeik altijd, ik heb eens een auto total-loss gereden toen ik geen gordel droeg, ik heb me gewoon tegen het stuur schrap gezet. Met een gordel was mijn sleutelbeen gebroken
kan je ook nog eens je polsen breken als je je schrap zetquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
gezeik altijd, ik heb eens een auto total-loss gereden toen ik geen gordel droeg, ik heb me gewoon tegen het stuur schrap gezet. Met een gordel was mijn sleutelbeen gebroken
vet accent voor een berber!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lichtshow
moet een marokkaan zijn
met 3 bier heb je ook teveel opquote:
dat valt ook wel meequote:Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef missU het volgende:
Iemand die er een keer geen probleem van maakt
gelijk heeft hij, nu weet iedereen het dus dat je met tabak de alcoholtest saboteertquote:
komt door de drank hequote:Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef Nuchterheid het volgende:
Ga je even als een volslagen mongool gedragen op camera
die gast maakt nu op tv echt een harde facepalmquote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Karina het volgende:
Als ik die vriendin was, maakte ik het meteen uit.
typisch dit soort agenten, altijd bijdehand doen maar zo een pummel laten doorlullenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef donald_dick het volgende:
ow kap het gesprek af en voer hem af in de boeien
vrouwen zijn gek op dit soort mannen, stelletje hoerenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef missU het volgende:
Dat hij überhaupt een vriendin heeft! Kan ze niks beters krijgen ofzo
Ze moeten wachten op een andere auto. Dus ze moeten hem wel laten lullenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
typisch dit soort agenten, altijd bijdehand doen maar zo een pummel laten doorlullen
En een EMGquote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef donald_dick het volgende:
Antwankwakje had hem op de grond gegooit
dan kan hij ook op de grond gelegt wordenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze moeten wachten op een andere auto. Dus ze moeten hem wel laten lullen
Wat schiet je ermee op om hem geboeid af te voeren, hij werkt mee, doet niks, heeft wat verhalen maar ach. Ze moeten toch een bepaalde tijd wachten tot de 2e test.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
typisch dit soort agenten, altijd bijdehand doen maar zo een pummel laten doorlullen
dat is een ziekte!quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
310 ugl maar. Of je kan even niet tegen alcohol ofzo!
gewoon ff klagenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat schiet je ermee op om hem geboeid af te voeren, hij werkt mee, doet niks, heeft wat verhalen maar ach. Ze moeten toch een bepaalde tijd wachten tot de 2e test.
Beginners rijbewijs he!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
310 ugl maar. Of je kan even niet tegen alcohol ofzo!
ja dit is wel ernstig, wat houdt die 330 ugl in, 4 bierquote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef Nuchterheid het volgende:
Vraag me af hoe ie is met VEEL drank op
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:27 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
Zij weet wel raad met hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |