Mja sluit het niet uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:20 schreef Anouk75 het volgende:
[..]
Je bedoelt het misschien goed, maar actie=reactie mét de daarbij behorende emoties... Handelen heb ik nu gedaan door de confrontatie aan te gaan, is Vandaag in de toekomst ook van plan. Maar het is geen zakelijk contract dat ff verbroken wordt ofzo, het gaat om ouder-kindrelaties met alle bijhorende gevoelens....Daar lijk jij erg makkelijk overheen te stappen.
Uit dit stukje kan ik nu al concluderen dat het een enorme liegebeest isquote:hij nu mijn dochtertje aansprak met "seksbommetje" terwijl zij heel onbevangen in haar pyjamaatje de kamer in kwam huppelen (NB hij wist niet dat ik het gehoord had!!). Mijn vader ontkende eerst dat hij dat gezegd had, zei vervolgens "tja, maar het is al zo'n miniatuurvrouwtje". Hij kon niet begrijpen dat ik vroeger een soort van seksuele interesse in zijn gedrag naar mij toe gevoeld had. Hij zegt dat hij dit nooit seksueel bedoeld heeft.
Jouw IQ is iig niet 160, badumtsss!quote:
En dat van de moeder kan wel?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef densha het volgende:
[..]
Ik vind het ongezond om een kind op die leeftijd te confronteren met het geslachtsdeel van de vader.
Het is natuurlijk ook confronterend voor ze. Ofwel het probleem is altijd ontkend, en dan boos zijn en alles op jou projecteren is het makkelijkst. Nu ben jij de gekke dochter die spoken ziet, ofzo.. en je bent een ondankbaar kind, whatever..quote:Op zondag 29 mei 2011 21:30 schreef Anouk75 het volgende:
[..]
Tja, nou ja, wat denk je waarom ik de confrontatie ben aangegaan....Ik doe niet niets, zij doen nu niets. Ze nemen niet eens de moeite om te reageren. Lekker makkelijk, met z'n tweeen kwaad op mij gaan zitten wezen omdat ik grenzen stel aan hun gedrag tegenover mijn kinderen....Ze lijken emotioneel gewoon niet in staat om te zien wat er niet klopt aan hun gedrag. Het valt me gewoon heel erg tegen. Ik had gehoopt dat ze na mijn brief zouden gaan nadenken, dat mijn moeder misschien spijt zou hebben dat ze niet beter voor mij (en zichzelf!)was opgekomen vroeger....maar ze bagatelliseren, ontkennen en worden kwaad. Ik kies voor het belang van mijn kinderen, maar de reactie van mijn ouders doet wel pijn.
Inderdaad. Ik zou de politie bellen. Dat ze eens even kijken wat voor filmpjes je pa allemaal op zijn PC heeft staan.quote:
Je eigen vader aangeven?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou de politie bellen. Dat ze eens even kijken wat voor filmpjes je pa allemaal op zijn PC heeft staan.
Pedobear als UI, dat komt lekker onbevooroordeeld overquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je eigen vader aangeven?![]()
Dat doe je gewoon niet.
Ja, vind ik wel, geeft de nuchterheid aan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 03:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pedobear als UI, dat komt lekker onbevooroordeeld over
Of hij het seksueel bedoelde of niet, bovenstaande gedrag is niet echt grandpa-material.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:02 schreef Anouk75 het volgende:
In een poging zijn eigen kinderen "vrijer" op te voeden, moest de deur in de badkamer bij ons thuis altijd open blijven. Toen ik in de puberteit kwam, zei hij regelmatig dat ik mooie borsten had of een zacht vrouwenhuidje, hij besprak met mij de borstjes van vriendinnetjes en buurmeisjes, met mijn broertje keek hij seksprogramma's en tapes op televisie (vanaf dat mijn broertje een jaar of 13 was) en dan moest die altijd zeggen wat hij van de vrouwen vond, hij pakte mijn moeder in ons bijzijn bij haar borsten, mij gaf hij altijd klopjes op mijn achterste (hoewel ik aangaf dit niet leuk te vinden).
Pedo's geef je altijd aan. Of het nu je vader is of niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je eigen vader aangeven?![]()
Dat doe je gewoon niet.
Ik ben nog serieus benieuwd naar Densha's antwoord hierop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |