QP met Big Mac saus is ook lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
QP maken met chickensaus, ketcup ui en sla
Chicken salsa hebben wij niet meer, omdat we die wrap nu testen. Maar daarvoor heb ik hem ook niet geprobeerd, trekt me niet zo aan. Net zoals nu de chiliwrap.quote:
Van welke mcdonalds ben jij?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:46 schreef Killmoves het volgende:
Donderdag hoor ik of ik ben geslaagd, die dag lekker werken zodat de tijd snel(ler) gaat en dan kunnen mijn geliefde collega's het als eerste horen haha![]()
Wij zijn trouwens afgelopen zondag naar Walibi geweest.. Goed voor de sfeer zeg
Ik wil het vooral weten omdat een stel collega's van mij dit weekend naar walibi zijn geweest en eentje daarvan donderdag hoort of hij geslaagd isquote:
Nee, dan is het gewoon toeval! Arnhem rijnstraat hiero!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:40 schreef Killmoves het volgende:
Ghehe, McDonald's Utrecht HC *ssstttttt* :p
Maarre, ik ben een zij heBegint zijn naam met een D.?
Ah op die fiets!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, dan is het gewoon toeval! Arnhem rijnstraat hiero!
Hij gaat hard!quote:
Echt serieus, er is niet veel niet lekker, maar de chili wrap vind ik gewoon echt niet te eten. Dat dat ding zo hard gaat.quote:
Ik vind hem ook geen zak aanquote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Echt serieus, er is niet veel niet lekker, maar de chili wrap vind ik gewoon echt niet te eten. Dat dat ding zo hard gaat.
Dat moet officieel zelfs. Staat op de SOC Counterquote:Op maandag 20 juni 2011 23:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geen zak aan
@Killmoves, dat soort gasten heb je overal wel, heb ook zo vaak gehad dat mensen met 20 betalen voor een bestelling van 18 euro, geef je ze 2 euro terug, kijken ze je aan en zeggen ze dat ze met 50 betaaldeIk leg daarom nu meestal het gekregen geld op de briefgeld gedeelte zodat ik dat altijd goed heb. Maar het is nog kanslozer als diegene bij je komt en hij nooit bij je besteld heeft
Oh echt, wist ik hetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:33 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat moet officieel zelfs. Staat op de SOC Counter
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh echt, wist ik hetsta tegenwoordig nog amper kassa dus krijgt die SOC ook niet
3e lijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:03 schreef Liannuh het volgende:
Vandaag verbouwing bij ons!Extra grill, extra bop pan en daardoor dus een 3e lijn!
Volgende week wordt de frisdrankinstallatie/alle andere zooi achter verbouwd, en na de zomer wordt de drive uitgebouwd! Ik ben benieuwd..
Dit?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:56 schreef Killmoves het volgende:
[..]
Vandaag als klap op de vuurpijl twee sukkels van de bovenste plank (gasten dus) die slaags zijn geraakt met een manager en een medewerker midden in de lobby. Tot bloedens aan toe.
quote:Twee personeelsleden van een horecagelegenheid aan het Gildenkwartier in Hoog Catharijne zijn maandagmiddag mishandeld door twee klanten. De twee jongens hadden eerst bij het betalen voor het toilet problemen gemaakt en deden dat vervolgens ook bij het afrekenen van het eten. Een medewerker achter de kassa werd uitgescholden en beledigd. Toen personeel de bewaking belde en andere personeelsleden de jongens op hun gedrag aanspraken, gingen ze er vandoor. Een van de medewerkers kreeg onderweg naar buiten een klap in zijn gezicht, waardoor hij over een tafel viel. Een andere medewerker werd geslagen. De politie hoopt de daders aan de hand van camerabeelden te achterhalen.
Drive uitgebouwdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:03 schreef Liannuh het volgende:
Vandaag verbouwing bij ons!Extra grill, extra bop pan en daardoor dus een 3e lijn!
Volgende week wordt de frisdrankinstallatie/alle andere zooi achter verbouwd, en na de zomer wordt de drive uitgebouwd! Ik ben benieuwd..
Ja, wanneer? Geen idee!quote:
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:11 schreef Liannuh het volgende:
Nope, geen side by side drive2e raam meer ruimte, het precieze weet ik er ook niet van. En een extra pan bij de BOP voor de groenteburger, die wordt nu nog in het 2e frietstation gebakken. En een 3e lijn (zo noemen ze t
) voor QP/Tasty, 1e lijn is dan HB en 2e lijn Big Mac...
Nou, de klacht is echt en ook herkenbaar, weet precies wie daar ongeveer aan het roken was, klagen bij de manager lukt niet want die doet gewoon lukraak mee!quote:3uur in de nacht naar de mc drive in amersfoort noord gereden om lekker menu te halen. Na betaling doorrijden naar afhaal raam staat me daar een groep personeel met stompjes Shag-sigaretjes tussen de vingers naast het raam te roken alsof het een rookhok is.
De rook waaide letterlijk mijn auto in aangezien ze met 4/5 personen 90cm van mijn auto verwijderd stonden. Zijdeur van het afgifte raam stond wijd open voor de om in en uit te lopen en ook daar waaide rook lekker naar binnen. Als klap op de vuurpijl loopt 1 terug naar binnen na wegschieten peukje en begint zonder handen te wassen direct servetten en bekerhouders te stapelen! Als ze aan voedsel zou zijn gekomen was ik doorgedraaid en uitgestapt!
Na een opmerking aan de persoon die mijn bediende kreeg ik als antwoord: ‘ja maakt toch niet uit?’
Nee-knikkend ben ik met menu weggereden aangezien ik gewoon honger had om 3uur snachts. Mocht het op een ander tijdsstip zijn gebeurt dan konden ze het eten houden en mijn geld terug geven.
Bewoners uit amersfoort of bezoekers van die toko weten heel goed wat ik bedoel want het ELKE nacht raak daar!
Gewenste oplossing
zorg ervoor dat rokend personeel niet te zien is voor klanten. Klanten zijn er niet van gediend om rook in hun auto te krijgen als ze menu afhalen.Dit keer mijn klacht via QQLQ want paar maanden is er niks gebeurt met een andere klacht die ik direct verzond naar Mc Donalds.Ik zal voortaan een stukje doorrijden naar de concurrent, desnoods sandwich broodjes halen bij tankstation als er verder niks open is!
Hoe kan je trouwens nee knikken ? 10 keer geprobeerd maar lukt mij echt nietquote:Nee-knikkend ben ik met menu weggereden aangezien ik gewoon honger had om 3uur snachts. Mocht het op een ander tijdsstip zijn gebeurt dan konden ze het eten houden en mijn geld terug geven.
Nope, keuken is echt een van de meest modernste in Nederland. Alles is top of the line van wat er verkrijgbaar is bij de Mac. Drive is zelf zo ingericht dat we in ieder hokje met 8 man kunnen staan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:38 schreef mstyle het volgende:
Je bedoelt vast het 'nieuwst' want daar heb je gelijk inModernst valt namelijk nog over te twisten.
Hokjes?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:46 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nope, keuken is echt een van de meest modernste in Nederland. Alles is top of the line van wat er verkrijgbaar is bij de Mac. Drive is zelf zo ingericht dat we in ieder hokje met 8 man kunnen staan.
2 ramen heb je, raam 1 kan een hok zijn ja, raam 2 is gewoon aangesloten aan de counter, als dat een hok zou zijn dan is het irritant om telkens die deur te openen als je een bestelling komt brengen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:12 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Je hebt toch een aparte ruimte bij ieder raampje.
Me neither, maar het kanquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
2 ramen heb je, raam 1 kan een hok zijn ja, raam 2 is gewoon aangesloten aan de counter, als dat een hok zou zijn dan is het irritant om telkens die deur te openen als je een bestelling komt brengen.
Maar met z'n 8en op raam 1, ik zie het nut niet?
Jij gaat in Dordrecht Noord werken? Voor een impressie van dat gratis menu moet je maar even op Youtube zoeken naar McDonald's Kampen, kan je zien wat voor impact dat heeft, die deden dat namelijk ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:39 schreef MaximumRush het volgende:
Aanstaande dinsdag is het zover en gaan we proefdraaien!
De drive een uurtje open en krijgt iedereen een gratis hamburgermenu. Gaat chaos worden.
Restaurant is bijna helemaal klaar. Morgen gaan we met z'n allen schoonmaken. We schijnen de modernste Mac van Nederland te zijn. Nieuwste apparatuur ed.
Modernste? Nope, er is een zaak in Nederland, weet zo snel niet welke, dat is een EFIT test zaak die testen alles voordat het bij andere zaken (ook nieuwe) gebruikt mag wordenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:46 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nope, keuken is echt een van de meest modernste in Nederland. Alles is top of the line van wat er verkrijgbaar is bij de Mac. Drive is zelf zo ingericht dat we in ieder hokje met 8 man kunnen staan.
Dat is Heteren volgens mij. Stond een keer in McTeam! En een voordeel als je bij een nieuwe McDonald's werkt die nieuw gebouwd is, is dat je inderdaad het nieuwste van het nieuwste krijgt ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Modernste? Nope, er is een zaak in Nederland, weet zo snel niet welke, dat is een EFIT test zaak die testen alles voordat het bij andere zaken (ook nieuwe) gebruikt mag worden
Maar jullie zijn nog wel degen waar alles nog het mooiste glimt, voor even
Nog steeds dus?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We hadden vandaag weer is lekkage in het dak...drup...drup...drup..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |