QP met Big Mac saus is ook lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
QP maken met chickensaus, ketcup ui en sla
Chicken salsa hebben wij niet meer, omdat we die wrap nu testen. Maar daarvoor heb ik hem ook niet geprobeerd, trekt me niet zo aan. Net zoals nu de chiliwrap.quote:
Van welke mcdonalds ben jij?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:46 schreef Killmoves het volgende:
Donderdag hoor ik of ik ben geslaagd, die dag lekker werken zodat de tijd snel(ler) gaat en dan kunnen mijn geliefde collega's het als eerste horen haha![]()
Wij zijn trouwens afgelopen zondag naar Walibi geweest.. Goed voor de sfeer zeg
Ik wil het vooral weten omdat een stel collega's van mij dit weekend naar walibi zijn geweest en eentje daarvan donderdag hoort of hij geslaagd isquote:
Nee, dan is het gewoon toeval! Arnhem rijnstraat hiero!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:40 schreef Killmoves het volgende:
Ghehe, McDonald's Utrecht HC *ssstttttt* :p
Maarre, ik ben een zij heBegint zijn naam met een D.?
Ah op die fiets!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, dan is het gewoon toeval! Arnhem rijnstraat hiero!
Hij gaat hard!quote:
Echt serieus, er is niet veel niet lekker, maar de chili wrap vind ik gewoon echt niet te eten. Dat dat ding zo hard gaat.quote:
Ik vind hem ook geen zak aanquote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Echt serieus, er is niet veel niet lekker, maar de chili wrap vind ik gewoon echt niet te eten. Dat dat ding zo hard gaat.
Dat moet officieel zelfs. Staat op de SOC Counterquote:Op maandag 20 juni 2011 23:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geen zak aan
@Killmoves, dat soort gasten heb je overal wel, heb ook zo vaak gehad dat mensen met 20 betalen voor een bestelling van 18 euro, geef je ze 2 euro terug, kijken ze je aan en zeggen ze dat ze met 50 betaaldeIk leg daarom nu meestal het gekregen geld op de briefgeld gedeelte zodat ik dat altijd goed heb. Maar het is nog kanslozer als diegene bij je komt en hij nooit bij je besteld heeft
Oh echt, wist ik hetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:33 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat moet officieel zelfs. Staat op de SOC Counter
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh echt, wist ik hetsta tegenwoordig nog amper kassa dus krijgt die SOC ook niet
3e lijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:03 schreef Liannuh het volgende:
Vandaag verbouwing bij ons!Extra grill, extra bop pan en daardoor dus een 3e lijn!
Volgende week wordt de frisdrankinstallatie/alle andere zooi achter verbouwd, en na de zomer wordt de drive uitgebouwd! Ik ben benieuwd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |