Waarom niet? Ipv dat een docent tegen $20 per uur kinderen moet behandelen, kan een studentn (tegen een cursus) dit voor $8 per uur doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat zoiets serieus voldoende is?
Om de doodsimpele reden dat een robot niet menselijk kan denken, en dus je nooit voor kan bereiden op een bedrijfssituatie o.i.d.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef robin007bond het volgende:
Dat van die robots had ik beter niet kunnen zeggen, maar snap eerlijk gezegd nog steeds niet wat er mis mee is
Die kunnen het sociale aspect natuurlijk nooit aan. Het luisterende oor, het gemeende schouderklopje, het net even anders uitleggen van een opdracht zodat iemand het wel snapt.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef robin007bond het volgende:
Dat van die robots had ik beter niet kunnen zeggen, maar snap eerlijk gezegd nog steeds niet wat er mis mee is
De ontwikkelingen zijn echt al heel ver.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Om de doodsimpele reden dat een robot niet menselijk kan denken, en dus je nooit voor kan bereiden op een bedrijfssituatie o.i.d.
Altijd zeggen wat er in je opkomt! Is goed voor je creatief denken en dus voor je innovatievermogen!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef robin007bond het volgende:
Vlamingen die hun hele leven Frans taalonderwijs hebben genoten en in een Franstalige werkomgeving verkeren, hebben nog moeite om klassen te geven in het Frans. Maar een gemiddelde Turk zal het vast lukken om in zes maanden voldoende didactische kwaliteiten in het Nederlands te verwerven.quote:
Die zullen dat zeker zien zitten, in Turkije tegen een hongerloon les gaan geven.quote:Of Turkse-Nederlanders inzetten.
Ik had het al klaarstaan, wachtte gewoon tot er stond, *update*, klikte erop, had de post al klaar, en invoeren maarquote:Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Leuk dat onze DN dit jubileumdeel mocht openen.
Robots zouden nooit aan het hoofd van de ontwikkeling van mensen moeten staan, ontzettende foute manier van denken zelfs, en gevaarlijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De ontwikkelingen zijn echt al heel ver.
Volgens mij moet degene die de diapresentatie maakt ook betaald worden en dat moet dynamisch gebeuren aangezien je nooit complete standaardlessen kan maken voor kinderen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef Zienswijze het volgende:
Mooie TT.
[..]
Waarom niet? Ipv dat een docent tegen $20 per uur kinderen moet behandelen, kan een studentn (tegen een cursus) dit voor $8 per uur doen.
$12 winst per uur per klas. Goedkoper voor kinderen dus.
Of sexuele voorlichting geven aan kleutersquote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb een idee, laten we prostituees de klas insturen. Zodat de levenloze WOW-pubers ook wat liefde hebben gezien
Geen seksbot?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb een idee, laten we prostituees de klas insturen. Zodat de levenloze WOW-pubers ook wat liefde hebben gezien
Het komt nog niet in de buurt.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De ontwikkelingen zijn echt al heel ver.
Pardon, dit zegt het 15-jarige vmbo-meneertje?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef robin007bond het volgende:
Je kan dus goed timen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik had het al klaarstaan, wachtte gewoon tot er stond, *update*, klikte erop, had de post al klaar, en invoeren maar(en dat rijmt)
Je moet niet vergeten dat de klassen veel groter kunnen en de begeleider/begeleidster meerdere klassen aankanquote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij moet degene die de diapresentatie maakt ook betaald worden en dat moet dynamisch gebeuren aangezien je nooit complete standaardlessen kan maken voor kinderen.
En min of meer opgeleide studenten gaan echt niet voor 8 euro per uur dit toch wel lastige werk doen, vergeet het maar.
Blijkbaarquote:
Het was een grapje, maar was wel enigszins benieuwd naar de reactiesquote:Op zondag 22 mei 2011 20:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Pardon, dit zegt het 15-jarige vmbo-meneertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |