quote:Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Eerst dat hele ding binnenmonds onderkwijlen. Dan wordt t zacht en ga je kauwen. En meer kwijlen. En meer kauwen. En nog meer kwijlen. En dan slik je. En dan blijft t hangen. En dan moet je bijna kotsen. En dan ga je wat kwijlen. En dan ga je weer kauwen. En dan is het op.
Moet je zeggen dat hij daar dik van wordt.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef dralion13 het volgende:
Een docent bij mij op school die al zo dik is dat ie amper kan lopen die ging onder het surveilleren bij examen de hele tijd suikerzakjes leegeten (had een heel stapeltje meegenomen naar het bureau)
Wutquote:Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef dralion13 het volgende:
Een docent bij mij op school die al zo dik is dat ie amper kan lopen die ging onder het surveilleren bij examen de hele tijd suikerzakjes leegeten (had een heel stapeltje meegenomen naar het bureau)
Ik kan wel inloggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kan gek genoeg niet inloggen met mijn FOK! gegevens.
quote:
Word Pressquote:
Daar hoef je geen nerd voor te zijn hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben superieur want ik ben geen nerd en weet niet wat Word Press is.
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
ik ben superieur want ik heb blond haar en blauwe ogenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
Agrariėrquote:Op zondag 22 mei 2011 20:47 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ik ben superieur want ik heb blond haar en blauwe ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |