Een Platoon-wannabe film.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik wist pas weer dat hij van Brian was toen ik het op imdb zag net
Dan had je 'm toch onderhand kunnen raden.quote:
Ik verwacht niet dat mensen zo in herhaling vallen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:13 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan had je 'm toch onderhand kunnen raden.
Ik stel alvast een volgende vraag, hoewel ik niet weet of mijn antwoord goed is.quote:
Hij is goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik stel alvast een volgende vraag, hoewel ik niet weet of mijn antwoord goed is.
Ik weet nog niks...quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:08 schreef Robby87 het volgende:
Hij is echt super bekend. En ja, minder obscure plaatjes verraden al gauw het antwoord, maar goed: handen aan de knoppen.
quote:
Ik had dat probleem met dat hemelachtige shot...quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:23 schreef hornage het volgende:
Niet! Ik dacht aan Slumdog Millionaire door het blote jochie, maar ik kon dat shot met het computerscherm er niet aan koppelen, maar nu ik het weet...damn
Nog niet opgevallen, maar soms doen ze dat wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat er relatief veel veranderingen zijn geweest aan de genres die op imdb aan films zijn gekoppeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |