Inddquote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef Gillingham het volgende:
Zeker geen gek woord in combinatie met Walken.
jippiequote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef picodealion het volgende:
Nette mensen topic is voorbij, kom maar weer terug Patch!
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef hornage het volgende:
Sja, ik let niet op de namen, ik let alleen op andere zaken bij actrices
jah, die ene met die tietenquote:
Hehe, zal het onthoudenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgende keer als ik het vraag wil ik die naam wel in 1 keer he Asap
Ah ik dacht jij houdt wel van Fantasy en comic verfilmingenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:26 schreef hornage het volgende:
Nou, ik vind het lief dat er een vraag speciaal voor ons is. Film zegt me alleen helemaal niets.....
Hehe, ik dacht dat ik deze vraag een keer van jou had gezienquote:Op maandag 23 mei 2011 14:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je schat ons toch niet helemaal goed inFilm heb ik ook nooit gezien.
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:13 schreef Gillingham het volgende:
Ben benieuwd of deze geraden wordt Baszh.
Als íemand daar niet over mag klagen...quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als íemand daar niet over mag klagen...
Oh hehe ik had de scene niet afgekeken toen ik het wou checken. Dacht dat hij al dood was na weggeblazen te wordenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef Dopekoe het volgende:
Voor: you heard it first with charlie.
Ik zit mobiel, dus als iemand ff de stand wil posten....
Hij zei het een seconde voor hij weggeblazen werd...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh hehe ik had de scene niet afgekeken toen ik het wou checken. Dacht dat hij al dood was na weggeblazen te worden
Dat is dan de 2e keer, want de 1e keer zegt ie echt de goosebumps quote. Of de youtube clip klopt van geen kantquote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hij zei het een seconde voor hij weggeblazen werd...
Ga je gang, ik ga l.a. noire spelenquote:
Dat is toch ook er een die niet wilt opstarten? Las iets in de krant daarover vanochtend...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ga je gang, ik ga l.a. noire spelen
Geen last van, werkt perfect bij mij.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is toch ook er een die niet wilt opstarten? Las iets in de krant daarover vanochtend...
Hoe is ie? Ik wil hem volgende week halen!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ga je gang, ik ga l.a. noire spelen
Ik vind het toch wel één van zijn betere films. Plotwijs wellicht het sterkste.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:00 schreef picodealion het volgende:
Overigens vond ik Vertigo lang niet zo goed als de andere Hitchcocks die ik tot nu toe heb gezien. Erg goede ontknoping, maar het acteerwerk vond ik lang niet op alle momenten even sterk. Volgende keer beter.
Ik vind hem erg leuk, maar verwacht geen GTA. Tempo ligt veel lager, en het spel is best lineair. Meesterlijke sfeer, indrukwekkende facial animation, en goede voiceacting doen het vooral in deze game. Ik kwam trouwens Greg Gunberg tegen in het spel (Matt Parkman in Heroes) als echtgenoot van een slachtoffer.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe is ie? Ik wil hem volgende week halen!
Hij zegt wel goosebumps, maar daarna zegt ie nog het eeaquote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is dan de 2e keer, want de 1e keer zegt ie echt de goosebumps quote. Of de youtube clip klopt van geen kant![]()
Ik wist pas weer dat hij van Brian was toen ik het op imdb zag netquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:47 schreef Gillingham het volgende:
Stom dat ik niet op de naam van die oorlogsfilm van Brian de Palma kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |