Een Platoon-wannabe film.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik wist pas weer dat hij van Brian was toen ik het op imdb zag net
Dan had je 'm toch onderhand kunnen raden.quote:
Ik verwacht niet dat mensen zo in herhaling vallen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:13 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan had je 'm toch onderhand kunnen raden.
Ik stel alvast een volgende vraag, hoewel ik niet weet of mijn antwoord goed is.quote:
Hij is goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik stel alvast een volgende vraag, hoewel ik niet weet of mijn antwoord goed is.
Ik weet nog niks...quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:08 schreef Robby87 het volgende:
Hij is echt super bekend. En ja, minder obscure plaatjes verraden al gauw het antwoord, maar goed: handen aan de knoppen.
quote:
Ik had dat probleem met dat hemelachtige shot...quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:23 schreef hornage het volgende:
Niet! Ik dacht aan Slumdog Millionaire door het blote jochie, maar ik kon dat shot met het computerscherm er niet aan koppelen, maar nu ik het weet...damn
Nog niet opgevallen, maar soms doen ze dat wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat er relatief veel veranderingen zijn geweest aan de genres die op imdb aan films zijn gekoppeld
Heb ik niks met dergelijke films. Ben daarom ook in dubio over Funny Games. Als ik het goed begrijp wordt daar nauwelijks geweld in getoond en enkel gesuggereerd. Ga me er toch een keer aan wagen denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef Asap het volgende:
Laatst ook een naar Grotesque (Gurotesuku) en wat Guinea Pigs gekeken, ook matige films die alleen maar martelen / sadisme vertonen.
Verhaal is vaak erg matig en dus niet de moeite waard, maar door de hype erom heen, toch maar even kijken...
Die was wel ok, niet super. Wel een stuk minder gore inderdaad en meer suggestief.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Heb ik niks met dergelijke films. Ben daarom ook in dubio over Funny Games. Als ik het goed begrijp wordt daar nauwelijks geweld in getoond en enkel gesuggereerd. Ga me er toch een keer aan wagen denk ik.
De Funny Games films vind ik wel echt een ander soort film dan dat soort troep.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Heb ik niks met dergelijke films. Ben daarom ook in dubio over Funny Games. Als ik het goed begrijp wordt daar nauwelijks geweld in getoond en enkel gesuggereerd. Ga me er toch een keer aan wagen denk ik.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De Funny Games films vind ik wel echt een ander soort film dan dat soort troep.
kennenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:46 schreef Dopekoe het volgende:
Komop jullie gaan me toch niet vertellen dat niemand de huidige vraag kan beantwoorden he ?
Jullie kennen hem allemaal
Ik ook?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:46 schreef Dopekoe het volgende:
Komop jullie gaan me toch niet vertellen dat niemand de huidige vraag kan beantwoorden he ?
Jullie kennen hem allemaal
Zeker weten dat iedereen hem hier kentquote:
Ik betwijfel het steeds meer... Misschien wel ooit van gehoord, maar gezien...?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zeker weten dat iedereen hem hier kent
Nee, geen Apatow
jawel, die heb je wel gezienquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik betwijfel het steeds meer... Misschien wel ooit van gehoord, maar gezien...?
Je luistert overigens wel goed.
Meen je dat nou ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm... Ik heb The Mexican helemaal nooit gezien
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:42 schreef Gillingham het volgende:
My bad, heb de film inderdaad gezien. Moest er zelfs aan denken bij één van eerste quotes...
Ik vind jouw hiaten vaak een stuk opvallender.quote:
Het is ook niet echt een moet-kijk-film, maar hij is zeker vermakelijk en toch wel erg bekendquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:45 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vind jouw hiaten vaak een stuk opvallender.![]()
The Mexican is niet echt een film die je gezien moet hebben/niet kunt vermijden, dacht ik...
Je hebt echt bij maar 4 of 5 duels niet kunnen stemmen he?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:05 schreef Asap het volgende:
Toch wel duidelijk wat ik veel kijk... mocht bijna alle duels een keuze maken in het actiefilms toernooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |