Misschien binnen 2 jaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom zou nederland 'een klein jaar' uitstel hebben gekregen en ben je ook van plan om nu te gaan verhuizen binnen nu en een half jaar?
Maar vlgs je glazen bol zou dat zomaar rijkelijk te laat kunnen wezenquote:
Misschien omdat de dijken redelijk verzwakt/niet onderhouden zijn.quote:
Nee, maar Limburg is ook niet zo veilig.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar vlgs je glazen bol zou dat zomaar rijkelijk te laat kunnen wezen
Woon je in Limburg?
They are everywhere!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:12 schreef Bankfurt het volgende:
Het logo van Fok ! lijkt nu opeens wel erg veel op de kaart van de USA na de fracks en shakes in Californie !
fok ! wordt frack ! een subliminale boodschap ?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:09 schreef Bankfurt het volgende:
Ok mensen, opletten allemaal, nou een hele relvante hint:
Weeralarm V.S. # 7 Extreem weer - Tornado touchdown
Waarom een hit? Missouri ligt minstens 2.000km van yellowstone en nog verder van Californie.quote:Japan mega aardbevingen/tsunamis
Californie idem
Golf-van Mexico - New Madrid Fault Line - Chicago idem
Yellowstone - Texas mega ontploffingen.
Nederland overstroming
Dat het dit jaar een tornado jaar zou worden voorspelde ik al in Januariquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:09 schreef Bankfurt het volgende:
Gelukkig komen er nooit Tornado's voor daarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:09 schreef Bankfurt het volgende:
Worden die Tornado's ook met HAARP getriggerd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:09 schreef Bankfurt het volgende:
leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:41 schreef GoudIsEcht het volgende:
Ze maken het in elk geval gezellig op straat: http://www.latimes.com/ne(...)0523,0,2337401.story
Ja, daar gaat het ondermeer ook om; Die tornado's zijn meer een bijproduct van die ondergrondse HAARP-manipulaties.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:39 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Worden die Tornado's ook met HAARP getriggerd?
En is dat altijd al zo?
Australie is OK, dacht ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:34 schreef Degodvader het volgende:
Maar bankfurt, stel je voor dat de anti-illumnatie saboteurs deze rampenreeks niet tegen kunnen houden, wat zijn dan relevante tips (waar moeten we bijvoorbeeld heenvluchten?) om niet om te komen?
Nee, maar ik hou de ontwikkelingen wel in de gaten natuurlijk. Als bijvoorbeeld eerst Engeland inzakt en dan Nederland, dan hoop ik dat er genoeg tijd is om rustig naar Australie te vertrekken.quote:
Ligt eraan hoeveel geld je hebt op dat moment.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou de ontwikkelingen wel in de gaten natuurlijk. Als bijvoorbeeld eerst Engeland inzakt en dan Nederland, dan hoop ik dat er genoeg tijd is om rustig naar Australie te vertrekken.
En nu noem je het opeens wel een voorspelling.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, dat heb je goed gezien; de voorspellingen van Cayce voor de USA en Japan zijn zowat exact dezelfde als in deze topic - TS-filmpjes. Cayce's voorspellingen zijn vrij nauwkeurig omschreven in de boeken over hem; het thema Atlantis heeft er ook mee te maken.
Zoek bijvoorbeeld ook Cayce- New Madrid Fault Line thema's op youtube.
Selectief zijn vind ik niet leukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:43 schreef Bankfurt het volgende:
jij zou eigenlijk ook bij ons moeten zijn, je bent behoorlijk goed op de hoogte; dit zal niet worden vergeten. Maar het is nog te vroeg om te gaan selecteren.
Als de wereld in zo'n chaos zou terechtkomen, denk ik niet dat je nog even snel een vlucht Australie zal kunnen nemen ...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:57 schreef Bankfurt het volgende:
Als bijvoorbeeld eerst Engeland inzakt en dan Nederland, dan hoop ik dat er genoeg tijd is om rustig naar Australie te vertrekken.
Mits het al waar is he.. dat er een slechts een enkeling over zou mogen blijven.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Selectief zijn vind ik niet leuk![]()
Hoeveel mogen er toegelaten worden ? 144.000 ?
Wat de joden voor de nazi's waren, is HAARP voor de die-hard BNW'er volgens mij. Onderschatten we de kracht van onze eigen planeet niet een beetje door alles op HAARP af te schuiven?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:39 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Worden die Tornado's ook met HAARP getriggerd?
Sst joh, natuurlijk staan tornado's los van een natuurlijk fenomeen met warm water en andere elementen, compleet los van een veranderend klimaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat de joden voor de nazi's waren, is HAARP voor de die-hard BNW'er volgens mij. Onderschatten we de kracht van onze eigen planeet niet een beetje door alles op HAARP af te schuiven?
Dit had ik in 2004 al gevonden; i.d.d het is of beter gezegd: was, de plaeet Niburu.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:38 schreef francorex het volgende:
Even iets anders.
ik vind dit een geweldige vondst, de planeet Nibiru afgebeeld op de zwitsrse geldbriefjes en iraakse.
Komeet Elenin is idd nu ook relevant; maar de bijdrage daarvan is positief; en ik bedoel hiermee niet de planetaire gravitaties etc.quote:Stond op de site unhived mind en de info komt van ufoblogger. http://www.ufo-blogger.co(...)erland-and-iraq.html
Merk op, een staartje aan de planeet met de eliptische baan. Inkomende planeten hebben die een staart?
Kometen hebben dat wel ... moest meteen denken aan komeet Elenin.
(PS : Bankfurt misschien is dit wel de catalisator om je earthchanges te kunnen verklaren..)
De mens wil alles controleren dus dit ook. Of althans geloven dat dit door de mens wordt veroorzaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat de joden voor de nazi's waren, is HAARP voor de die-hard BNW'er volgens mij. Onderschatten we de kracht van onze eigen planeet niet een beetje door alles op HAARP af te schuiven?
Ik denk dat je in het verkeerde topic, maar ook in het verkeerde subforum (BNW) zit te posten, vriiend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Selectief zijn vind ik niet leuk![]()
Hoeveel mogen er toegelaten worden ? 144.000 ?
En wat zijn de voordelen van geselecteerd te worden ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:14 schreef Bankfurt het volgende:
Haha![]()
Nee, niet deze selektie;
het is een selektie op intelligentie, betrokkenheid en inzicht.
Betere informatie, flexibilieit igv rampen, veel kennis over geavanceerde technologie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En wat zijn de voordelen van geselecteerd te worden ?
No shit !quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef Bankfurt het volgende:
Planeet Niburu is omstreeks april 2003 door de Illuminati kapotgeschoten ten tijde van de Irak-oorlog.
Ik houd niet alles bij, ik zal er eens naar kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
No shit !![]()
En nogmaals, hoe zit het met die 3 large objects heading towards Earth ?
Zijn ze echt of zijn ze fake ?
Komen ze ons redden of wordt het Star Wars ?
Als ze ons komen redden ... komen ze ons dan echt redden of is die "reddingsoperatie" ook fake en komen ze ons halen voor andere doeleinden ?
Dat doen ze idd wel eens of ze buigen hen af.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:34 schreef staticdata het volgende:
Kunnen ze dan ook niet kometen kapot schieten die op ons af komen?
Over kometen gesproken ... wat is er dan zoal positief aan Elenin ? De meeste sites linken Elenin aan onheil ...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef Bankfurt het volgende:
Komeet Elenin is idd nu ook relevant; maar de bijdrage daarvan is positief; en ik bedoel hiermee niet de planetaire gravitaties etc.
Positief (voor de mensheid op aarde) omdat het kan helpen de dreigende rampen af te zwakken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Over kometen gesproken ... wat is er dan zoal positief aan Elenin ? De meeste sites linken Elenin aan onheil ...
Of is het positief voor hen dat hij onheil brengt ?
Dat klinkt lekker mysterieus...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
@Lambiekje: ik kan aangeven dat jouw input van die 2 HAARP-filmpjes zeer goed werd gewaardeerd; jij zou eigenlijk ook bij ons moeten zijn, je bent behoorlijk goed op de hoogte; dit zal niet worden vergeten. Maar het is nog te vroeg om te gaan selecteren.
Oke.quote:Voorlopig is BNW wel redelijk voor uitwisseling van info.
En hoe zie je dat voor je dan? Een komeet is niets meer dan een flinke klomp ijs, steen, gas en stof.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Positief (voor de mensheid op aarde) omdat het kan helpen de dreigende rampen af te zwakken.
Jij en de stemmen in jouw hoofd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:43 schreef Bankfurt het volgende:
@Lambiekje: ik kan aangeven dat jouw input van die 2 HAARP-filmpjes zeer goed werd gewaardeerd; jij zou eigenlijk ook bij ons moeten zijn, je bent behoorlijk goed op de hoogte; dit zal niet worden vergeten. Maar het is nog te vroeg om te gaan selecteren.
Voorlopig is BNW wel redelijk voor uitwisseling van info.
nee, dat gaat je niet lukkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef Bankfurt het volgende:
Dat mag jij denken, als ik je daarmee stil kan houden.
me stil te krijgenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef Bankfurt het volgende:
Dus, het gaat mij niet lukken om jou aan het denken te krijgen ...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |