abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97198393
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:51 schreef Bankfurt het volgende:
Shit, de USA is nu echt in de problemen; :{
Mooi, laat maar branden dat duivelsgebroed. Lethargische debielen verdienen wat zij krijgen.
pi_97198425
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:00 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Mooi, laat maar branden dat duivelsgebroed. Lethargische debielen verdienen wat zij krijgen.
Gebroed, eieren, reptilians, bedoel je?
pi_97198808
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:01 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Gebroed, eieren, reptilians, bedoel je?
Struisvogels.
  maandag 23 mei 2011 @ 14:33:31 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97199779
quote:

[..]

Nou nou . :D
The truth was in here.
pi_97200380
Ik wil ook wel eens uit de bocht gaan in dit topic :)

quote:
januari 2011 ... Russian Space Forces (VKS) report circulating in the Kremlin today says that one of their Kosmos-2469 satellites currently in orbit over North America has detected a gamma ray burst of “unprecedented proportions” emanating from the United States Army’s main weapons base Dugway Proving Ground located in their State of Utah.

According to this report, since the formation of what is described as a “magnetic vortex” began appearing in the Gulf of Aden a growing number of gamma ray bursts emanating from beneath our Earth and its seas, and directed towards the Sirius star system [, have been detected and have given rise to the belief of many Russian scientists that they belong to an ancient “early warning system” of some type.

Unlike other locations around our Earth where these gamma ray bursts have been detected, however, the anomaly generating them off the Florida coast was in relatively shallow waters estimated at no more than 500 meters under the sea, and which this past week the United States Navy began one of their largest operations ever to recover.

Now according to this report, the US Federal Aviation Administration (FAA) issued an unprecedented warning to all pilots flying over this area [see map 3rd photo left] that between the dates of January 20 and February 22 their Department of Defense (DOD) would be “conducting tests” leaving the Global Positioning System (GPS) “unreliable or unavailable” while this “recovery” operation was underway.

The VKS in their report states that this DOD operation was, in fact, to remove from the “pyramid shaped structure” discovered off the coast of Florida a “capstone” believed to be one of the sources of these mysterious gamma ray bursts and remove it to the US Army’s Dugway Proving Ground located about 149 km (85 miles) southwest of Salt Lake City, Utah for further testing.

Once this mysterious “capstone” was secured at Dugway Proving Ground yesterday, however, and presumably tests on it had begun, the Kosmos-2469 detected a massive series of gamma ray bursts emanating from that location and news reports from the United States stated that the bases commander, Colonel William E. King, locked down his whole facility stating that they were trying to resolve a “serious concern.”

“Atlantis Anomaly” Causes Shutdown Of US Army Weapons Base
Link met dit topic, na een beetje verder lezen ...

quote:
Ultra Black Flag Rank sources told Steve Quayle a number of years ago about how Puerto Rico is key for containment of a dimenisonal gate and what could or has come through it. Is somone or something knocking on the door very loudly? Has some large EBE craft, like the one extensively seen and photographed over Lima, Peru on January 4th , this year, turned on some device , or are they trying in collusion with luciferian factions to energize the ley lines or energy grid of Earth in such a way that major shifts in tectonic plates are happening that will provide a culling of Earth's populations in an ORDO AB CHAO blood sacrifice?

Another "anomaly" seems to be present off the coasts of Yemen and Somalia in the Gulf of Aden, which has drawn the Navies of most of the world , under the cover story of fighting Somali pirates. There also is evidence that the continent of Africa may be tearing into two pieces. Maybe, someone would like to blow the Atlantic ridge or cause Cumbre Vieja in the Canaries to fall into the ocean and create the giant tsunami that would destroy the entire east coast of the U.S. and the coasts of Europe?

"The Anomaly in the Atlantic"
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_97201553
Moeder wil kinderen doden om 21 mei voorspelling

PALMDALE (CALIFORNIË) - Een 47-jarige Amerikaanse vrouw is compleet doorgedraaid na de voorspelling van predikant Harold Camping over het einde der tijden op 21 mei.

Lyn Benedetto sneed de hals van haar dochters door en zette vervolgens een mes op haar eigen keel. Daarna bracht ze de kinderen naar een ander adres om daar te sterven. Toegesnelde hulpdiensten konden echter op tijd voorkomen dat de meisjes zouden omkomen.

De vrouw is opgepakt. Benedetto wilde niet dat haar kinderen zouden lijden als de aarde ten onder zou gaan aan rampspoed, zoals predikant Camping en zijn duizenden aanhangers tot afgelopen zaterdag geloofden. Dat meldden Amerikaanse media.

De meisjes zijn in het ziekenhuis behandeld aan hun verwondingen en hun toestand is stabiel. Ze zullen na hun herstel worden ondergebracht bij een pleeggezin. Wat voor straf de vrouw boven het hoofd hangt, is nog niet duidelijk.

http://www.telegraaf.nl/b(...)alyps___.html?p=11,2

EDIT: Toch wel bizar dat er altijd weer van die mensen zijn die er compleet in doorslaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2011 15:20:22 ]
  maandag 23 mei 2011 @ 15:26:13 #32
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97201882
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

PALMDALE (CALIFORNIË) - Een 47-jarige Amerikaanse vrouw is compleet doorgedraaid na de voorspelling van predikant Harold Camping over het einde der tijden op 21 mei.

Lyn Benedetto sneed de hals van haar dochters door en zette vervolgens een mes op haar eigen keel. Daarna bracht ze de kinderen naar een ander adres om daar te sterven. Toegesnelde hulpdiensten konden echter op tijd voorkomen dat de meisjes zouden omkomen.

De vrouw is opgepakt. Benedetto wilde niet dat haar kinderen zouden lijden als de aarde ten onder zou gaan aan rampspoed, zoals predikant Camping en zijn duizenden aanhangers tot afgelopen zaterdag geloofden. Dat meldden Amerikaanse media.

De meisjes zijn in het ziekenhuis behandeld aan hun verwondingen en hun toestand is stabiel. Ze zullen na hun herstel worden ondergebracht bij een pleeggezin. Wat voor straf de vrouw boven het hoofd hangt, is nog niet duidelijk.

EDIT: Toch wel bizar dat er altijd weer van die mensen zijn die er compleet in doorslaan.
Die Camping gewoon aansprakelijk stellen voor aanzetten tot (zelf)moord. Of in ieder geval voor het scheppen van chaos ofzo.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  Moderator maandag 23 mei 2011 @ 15:33:13 #33
249559 crew  Lavenderr
pi_97202174
quote:

Tjezus, voorspellingen kunnen dus labiele mensen triggeren tot dit soort afschuwelijke daden :o
  Moderator maandag 23 mei 2011 @ 15:34:11 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_97202224
quote:

[..]

Doe eens normaal.
pi_97202322
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tjezus, voorspellingen kunnen dus labiele mensen triggeren tot dit soort afschuwelijke daden :o
Labiele mensen kunnen doorgaans door vanalles getriggerd worden. Dat is volgens mij ook een beetje het idee achter de term. Neemt niet weg dat dergelijke gevallen verdrietig zijn.
pi_97202437
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:36 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Labiele mensen kunnen doorgaans door vanalles getriggerd worden. Dat is volgens mij ook een beetje het idee achter de term.
True. Echter, is een godsdienst waanzinnige altijd labiel?
pi_97202496
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

True. Echter, is een godsdienst waanzinnige altijd labiel?
Tussen waanzin en labiel zit denk ik wel een raakvlak (blijven lastige termen).

Maar een godsdienstige hoeft niet labiel te zijn.
  maandag 23 mei 2011 @ 15:42:53 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97202619
quote:

Dat zie ik bij zoveel dingen .. dat ik denk, hoe kan iemand zich zo laten meeslepen?
Neem nou de bijenkorf koopjes dagen.. doodnormale zichzelf respecterende vrouwen die een ander naar het leven staan voor een goedkoop truitje.
Of iemand in het verkeer op zn bek slaan omdat hij niet op tijd invoegde in de file... zo direct ontploffen.
Het is niet een godsdienst, alles kan een trigger zijn om door te slaan vlgs mij. Juiste timing, juiste onderwerp, juiste persoon..
The truth was in here.
pi_97202679
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:40 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Tussen waanzin en labiel zit denk ik wel een raakvlak (blijven lastige termen).

Maar een godsdienstige hoeft niet labiel te zijn.
Nee, klopt... maar die zijn vaak ook overtuigd van het bestaan van een hel met vagevuur enzo. Vrij waanzinnig als je het mij vraagt, maar vaak zijn ze geestelijk dus wel gezond... :P
pi_97202801
Maar goed... mogelijk is deze vrouw dus geestelijk gezond, echter haar godsdienstwaanzin heeft haar dus misschien wel tot deze daad gebracht. Ze was er van overtuigd dat de aarde zou vergaan en wilde haar kinderen leed besparen...

Tja...
  Moderator maandag 23 mei 2011 @ 15:48:52 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_97202941
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed... mogelijk is deze vrouw dus geestelijk gezond, echter haar godsdienstwaanzin heeft haar dus misschien wel tot deze daad gebracht. Ze was er van overtuigd dat de aarde zou vergaan en wilde haar kinderen leed besparen...
Tja...
Door ze zélf maar leed aan te doen. Arme kinderen. En arme vrouw, die zich dit wijs heeft laten maken.
pi_97203014
Soit , dit hoort dus thuis in het ander 21mei aka Dominee Camping - topic
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 23 mei 2011 @ 15:56:46 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_97203287
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:50 schreef UncleScorp het volgende:
Soit , dit hoort dus thuis in het ander 21mei aka Dominee Camping - topic
Kan in allebei. Heeft tenslotte te maken met hetgeen in de TT staat. 'Geplande rampen van mei 2011 en juni 2011'
  maandag 23 mei 2011 @ 16:02:20 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97203508
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:51 schreef Bankfurt het volgende:

Nederland heeft een klein jaar uitstel gekregen ....., maar de kuststrook niet echt ...
Waarom zou nederland 'een klein jaar' uitstel hebben gekregen en ben je ook van plan om nu te gaan verhuizen binnen nu en een half jaar? :)
The truth was in here.
pi_97204685
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, klopt... maar die zijn vaak ook overtuigd van het bestaan van een hel met vagevuur enzo. Vrij waanzinnig als je het mij vraagt, maar vaak zijn ze geestelijk dus wel gezond... :P
De menselijke geschiedenis zit - voor zover daar betrouwbare aanwijzingen voor zijn - vol met religieuze concepten/gedachten.

Degene die dat verwerpt door te stellen dat er buiten het aardse en waarneembare leven niets bestaat is daarin evengoed 'gelovig' als iemand die stelt dat er wel wat zou zijn.
pi_97204703
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Doe eens normaal.
Ik vind dat ik mij zeer mild uitdruk, toch zal ik nog harder werken om het ook voor jou aantrekkelijk te maken om te lezen. Mijn oprechte excuses.
pi_97204740
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Door ze zélf maar leed aan te doen. Arme kinderen. En arme vrouw, die zich dit wijs heeft laten maken.
Ze dacht uit twee kwaden te moeten kiezen. Vanuit haar overtuiging heeft ze wellicht de goede keuze gemaakt.
pi_97204840
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is niet een godsdienst, alles kan een trigger zijn om door te slaan vlgs mij. Juiste timing, juiste onderwerp, juiste persoon..
Of juist verkeerde timing, verkeerde...

Het is maar hoe je het ziet hè.
  Moderator maandag 23 mei 2011 @ 16:31:18 #49
249559 crew  Lavenderr
pi_97205083
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:26 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ze dacht uit twee kwaden te moeten kiezen. Vanuit haar overtuiging heeft ze wellicht de goede keuze gemaakt.
Vanuit haar overtuiging wel ja. Dat is het trieste hier van.
  Moderator maandag 23 mei 2011 @ 16:31:57 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_97205137
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:25 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik vind dat ik mij zeer mild uitdruk, toch zal ik nog harder werken om het ook voor jou aantrekkelijk te maken om te lezen. Mijn oprechte excuses.
Top! *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')