abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102182834
Ik vind het allemaal mooi worden zeg!! Strak, ik hou er wel van. Mooie keuken ook, wel jammer van het ene handgreepje. Maar goed een nieuw frontje is ook geen drama.
Ik vind het fonteintje in het toilet echt te leuk O+ waar komt ie vandaan?

Neem je als je klaar bent overal wat scherpere foto's van? ;)
pi_102182910
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:44 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ik snap niet wat je bedoelt eigenlijk, wat is er mis mee?
Ik vraag me af waarom de tegels links en rechts ongelijk zijn.
pi_102183601
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom de tegels links en rechts ongelijk zijn.
ow dat bedoel je, de badkamer is daar maar 1,70 breed en dr komt ook nog een douchewand naast, gevolg ik had geen ruimte verder naar links, verder naar rechts kon ook niet anders zit je met de benen tegen de muur aan.. dus qua uitlijning van de pot kon het niet anders en ik vond het mooier wanneer er een hele tegel gecentreerd is t.o.v. de pot. Daarnaast vormt die halve tegel links samen met de tegel aan de zijkant van het closet precies een hele tegel,

tsja soms moet je keuzes maken, maar een voeg niet gecentreerd tov de pot vond ik storender

met het verhaal hierboven, hoe had jij het opgelost dan?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_102183702
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef bijtje84 het volgende:
Ik vind het allemaal mooi worden zeg!! Strak, ik hou er wel van. Mooie keuken ook, wel jammer van het ene handgreepje. Maar goed een nieuw frontje is ook geen drama.
Ik vind het fonteintje in het toilet echt te leuk O+ waar komt ie vandaan?

Neem je als je klaar bent overal wat scherpere foto's van? ;)
lang leve ikea, die frontjes zijn gewoon op voorraad en is zo vervangen :) kost ook maar 11 euro ofzo :)
Fontijntje komt van de gamma en was iets van 150 euro incl kraan, prima ding, alleen pers vind ik m een beetje groot uitgevallen in de wc, maar t functioneert.

En als ik klaar ben maak ik zeker scherpere foto's deze zijn allemaal met mn mobiel gemaakt

Maar fijn te lezen dat je het mooi vind, is leuk om te lezen :) :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_102184006
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ow dat bedoel je, de badkamer is daar maar 1,70 breed en dr komt ook nog een douchewand naast, gevolg ik had geen ruimte verder naar links, verder naar rechts kon ook niet anders zit je met de benen tegen de muur aan.. dus qua uitlijning van de pot kon het niet anders en ik vond het mooier wanneer er een hele tegel gecentreerd is t.o.v. de pot. Daarnaast vormt die halve tegel links samen met de tegel aan de zijkant van het closet precies een hele tegel,

tsja soms moet je keuzes maken, maar een voeg niet gecentreerd tov de pot vond ik storender

met het verhaal hierboven, hoe had jij het opgelost dan?
Ik had gekeken voor andere tegels. Of een minder brede wastafel gekozen, de witte koof iets breder gemaakt en de pot een kwartslag naar rechts gedraaid Aangezien de huidige achterwand van het toilet met vijf tot zeven centimeter verlengen geen optie blijkt te zijn. :)

Verder ziet het er keurig, strak en netjes uit. Maar het viel me meteen op in vergelijking met het toilet beneden.
pi_102184367
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ik had gekeken voor andere tegels. Of een minder brede wastafel gekozen, de witte koof iets breder gemaakt en de pot een kwartslag naar rechts gedraaid Aangezien de huidige achterwand van het toilet met vijf tot zeven centimeter verlengen geen optie blijkt te zijn. :)

Verder ziet het er keurig, strak en netjes uit. Maar het viel me meteen op in vergelijking met het toilet beneden.
Ik snap wat je zegt, maar een kwartslag draaien kan niet, want dan zit je met je knieën tegen een glaswand aan.

De tegels zijn gelijk aan die van de vloer, al is de vloer wildverband, en een andere tegel zorgt voor minder eenheid

Koof breder maken wil ook niet echt omdat je dan met je benen sneller tegen de muur aan zit

En ik zie niet in wat de wastafel er mee te maken heeft, die is gewoon 45 wat toch redelijk standaard is..
pi_102185141
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook opgevallen was, van de tegeltjes achter de wcpot in je badkamer. Maar ik denk dat het inderdaad een kwestie van keuzes maken is op zo'n moment. Als je het geprobeerd hebt anders te doen en jij/jullie vonden dit de mooiste oplossing, dan prima toch!
Wat het ook wel versterkt zijn de hele mooie erg witte voegen ;) ik denk dat als die donker waren geweest het veel minder opgevallen was.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef RanTheMan het volgende:

Fontijntje komt van de gamma en was iets van 150 euro incl kraan, prima ding, alleen pers vind ik m een beetje groot uitgevallen in de wc, maar t functioneert.
Ja is ie groot? Hij ziet er op de foto juist zo schattig klein uit. Hoe groot is je toilet?
pi_102187008
@bijtje ik weet het niet uit mn hoofd maar ik ga morgen voor je meten. Vanavond geen tijd om te klussen, moet in mn oude huis inpakken :)
pi_102209817
Inpakken!! *O*
Thanks alvast voor het meten. Ik ben zelf ontzettend in dubio over het aan te schaffen fonteintje voor het toilet. Ik ben bang dat het snel te krap zal worden en je er dus met je knieen tegenaan zit :{
Toilet bij ons is 1.40m x 1.00m.
pi_102209904
Ik wil in onze WC (die we pas volgend jaar gaan aanpakken) ook zo een ding, maar misschien dan toch een "gewone" witte hoekversie, heb het idee dat dat toch wel ruimte bespaart.

Met 1.4 x 1.0m moet het volgens mij wel lukken hoor bijtje, denk dat onze WC een stuk kleiner is.
Klussen deel 1 en 2
pi_102209939
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:54 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik wil in onze WC (die we pas volgend jaar gaan aanpakken) ook zo een ding, maar misschien dan toch een "gewone" witte hoekversie, heb het idee dat dat toch wel ruimte bespaart.

Met 1.4 x 1.0m moet het volgens mij wel lukken hoor bijtje, denk dat onze WC een stuk kleiner is.
onze wc is zeker niet groter, eerder kleiner, maar het fonteintje hangt redelijk hoog waardoor je er met je benen ruim onder door komt, maar ik zal e.e.a. voor je gaan opmeten.

Inpakken, tsja het voelt nu meer als kamperen eigenlijk, nog 1,5 week te gaan :)
pi_102742678
Afgelopen weekend ben ik dan verhuist, en heb nog a4tjes vol klussen, en er moeten nog vele dingen worden aangeschaft, maar hier alvast een kleine indruk van hoe het ongeveer is/wordt

pi_102742853

pi_102743378
En voor de lurkers nog ff een betere foto vd vloer:

pi_102748330
Het ziet er prachtig uit!

Vooral een aparte afzuigkap heb je! Schuin aflopend heb ik ze nog niet vaak gezien!
Slimme zet dat je een paneel achter je gasfornuis hebt geplaatst.

Wat ga je met je verfspuit doen?
pi_102748475
Leuk *O*
Klussen deel 1 en 2
pi_102750060
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Leuk *O*
Dank dank, ben benieuwd naar jouw foto's volgende week :) we hebben nu achter de bank 4meter kale muur, en daar heb ik een schilderij, 5luik van 2,5meter voor besteld, dan krijgt t meer kleur... Maar zie je nu dat de salontafel geen lack is :)
pi_102751461
Mooie vloer. :Y
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_102751754
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:49 schreef bobenjanneke het volgende:
Het ziet er prachtig uit!

Vooral een aparte afzuigkap heb je! Schuin aflopend heb ik ze nog niet vaak gezien!
Slimme zet dat je een paneel achter je gasfornuis hebt geplaatst.

Wat ga je met je verfspuit doen?
Merci beaucoup!! Ik vond die snackbarafzuigkappen al lange tijd geweldig, en dit was mn kans :) ook omdat we alleen onderkastjes hebben vult het de ruimte nog een beetje..

Over de verfspuit, het trappengat en de overloop zijn nog niet afgewerkt, dan doe ik pas als de dakkapellen de op staan, dan heb ik zon 40m2 effectief dr bij, dus al met al voldoende te verven. Tevens is mn broertje zelf een huis aan t bouwen van 400m2, nee geen tikfout, en daar moet de komende jaren ook nog wel wat gespoten worden :) daarnaast wil ik nu nooit meer anders en mn familie is groot genoeg, dus voldoende te spuiten :)
pi_102751793
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Mooie vloer. :Y
Daar is ook lang naar gezocht :)
pi_102752470
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Merci beaucoup!! Ik vond die snackbarafzuigkappen al lange tijd geweldig, en dit was mn kans :) ook omdat we alleen onderkastjes hebben vult het de ruimte nog een beetje..

Over de verfspuit, het trappengat en de overloop zijn nog niet afgewerkt, dan doe ik pas als de dakkapellen de op staan, dan heb ik zon 40m2 effectief dr bij, dus al met al voldoende te verven. Tevens is mn broertje zelf een huis aan t bouwen van 400m2, nee geen tikfout, en daar moet de komende jaren ook nog wel wat gespoten worden :) daarnaast wil ik nu nooit meer anders en mn familie is groot genoeg, dus voldoende te spuiten :)
Mooi opgeknapt!!

(de huizen komen me bekend voor. volgens mij ben ik in die wijk opgegroeid)
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_102752613
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:03 schreef loezzie het volgende:

[..]

Mooi opgeknapt!!

(de huizen komen me bekend voor. volgens mij ben ik in die wijk opgegroeid)
Dank, maar ben nog wel n jaartje bezig hoor :)

Als je in de hofstad bent opgegroeid wel, is dat zo??
pi_102753758
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:05 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Dank, maar ben nog wel n jaartje bezig hoor :)

Als je in de hofstad bent opgegroeid wel, is dat zo??
ja.. idd
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_102761379
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:20 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Dank dank, ben benieuwd naar jouw foto's volgende week :) we hebben nu achter de bank 4meter kale muur, en daar heb ik een schilderij, 5luik van 2,5meter voor besteld, dan krijgt t meer kleur... Maar zie je nu dat de salontafel geen lack is :)
Haha ja :)

Wij moeten het voorlopig doen met 2 ronde gaten achter de bank, waar eventueel wandlampjes zullen komen, maar die moeten we uiteraard nog uitzoeken :P
Klussen deel 1 en 2
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:42:23 #100
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102782112
Ziet er goed uit RTM en Ega!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')