Ik vond uhm ook leuk. Beter dan de film iig.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:50 schreef robin007bond het volgende:
Die South Park aflevering was juist super leuk
Wat is allemaal gebeurd dan?quote:
Ik sprak laatst een gast die de Human Centepide (of hoe dan ook) de hemel in prees.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vond uhm ook leuk. Beter dan de film iig.
Ik vroeg mij wel af of MLG dotC had aangegeven. Ik vond het onbestaanbaar dat "ineens "Netsplitter daar was...quote:
Nee, het was niet MLG.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vroeg mij wel af of MLG dotC had aangegeven. Ik vond het onbestaanbaar dat "ineens "Netsplitter daar was...
Ik zit diep in het rare wereldje van crappy horrors, heb jarenlang een eigen recensiesite gehad, ga nog naar screenings enzo en die film wordt het wereldje toch wel uitgekotst.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik sprak laatst een gast die de Human Centepide (of hoe dan ook) de hemel in prees.
beetje onterechte ban ivm met een DM posten. FA keek niet goed naar de context, kan gebeuren natuurlijkt. Maar is snel verholpen, so no probsquote:
Ow. Nou ja, ze is er weer.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:54 schreef eriksd het volgende:
Miscommunicatie enzo. Ik laat mij er verder niet over uit, maar niemand had de bedoeling iemand erbij te lappen.
Lijkt mij eerlijk gezegd gewoon een rete-ranzige film.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit diep in het rare wereldje van crappy horrors, heb jarenlang een eigen recensiesite gehad, ga nog naar screenings enzo en die film wordt het wereldje toch wel uitgekotst.
Het idee is grappig, maar het is gewoon slecht uitgevoerd.
Z'n eerdere werk is beter inderdaad. I Love Dries is past echt horror.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit diep in het rare wereldje van crappy horrors, heb jarenlang een eigen recensiesite gehad, ga nog naar screenings enzo en die film wordt het wereldje toch wel uitgekotst.
Het idee is grappig, maar het is gewoon slecht uitgevoerd.
Wilders gaat de boel laten klappen vanwege Griekenland.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef EchtGaaf het volgende:
PVV loopt maar liefst 5 zetels in op VVD.
Hun stnadpunt over Griekenland helpt daar geweldig bij.
Daar was toch ook de enige mastertape van gestolenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Z'n eerdere werk is beter inderdaad. I Love Dries is past echt horror.
Ik denk het eerlijk gezegd van niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders gaat de boel laten klappen vanwege Griekenland.
Ik zie het niet gebeuren, maar als hij een of ander meesterplan heeft is dit natuurlijk een perfecte aangelegenheid. Lekker populistisch voor henk en ingrid die toch minder willuh betaluh!!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Huh? Bij Synovate dalen ze juist: http://www.synovate.nl/content.asp?targetid=621quote:Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef EchtGaaf het volgende:
PVV loopt maar liefst 5 zetels in op VVD.
Hun stnadpunt over Griekenland helpt daar geweldig bij.
Tja. De peiling is van nu en van Maurice de Hond.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh? Bij Synovate dalen ze juist: http://www.synovate.nl/content.asp?targetid=621
Neuh denk het niet, allemaal tactiek (good cop bad cop). Maar het is wel handig voor hem om dit achter de hand te hebben.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb wat analyses voorbij zien komen waarin wordt gesuggereerd dat Wilders bewust zo'n punt maakt van Griekenland, zodat wanneer de EK-verkiezingen verkeerd uitpakken, hij een excuus heeft om de stekker eruit te trekken.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren, maar als hij een of ander meesterplan heeft is dit natuurlijk een perfecte aangelegenheid. Lekker populistisch voor henk en ingrid die toch minder willuh betaluh!!
Er zijn vergelijkbare films, maar die hebben het reclamebudget nooit gehad wat deze wel heeft. En ranzig, tsja, je hebt een paar scenes waar de een moet kakken en het dus bij de ander naar binnengaat via de mond.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt mij eerlijk gezegd gewoon een rete-ranzige film.
Die is van Will Ferrell in Ron Burgundy (anchorman)quote:Op zondag 22 mei 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Die youtube-insults
Thundercunt!
Why don't you go back to your home on whore island!
Griekenland nu laten vallen is het einde van de Euro en dat gaan Henk en Ingrid ook keihard in hun portemonnee voelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Wilders heeft gewoon gelijk hoor. Dat land is niet meer te redden, meerdere economen zijn daar volstrekt helder in. En de gevolgen voor Nederland - bij niet helpen - worden volgens mij schromelijk overdreven.
Het hangt ook een beetje van het moment af. Als we nu aan het einde van de kabinetsperiode zaten, dan had hij - denk ik- de motie van wantrouwen wel ingediend.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Neuh denk het niet, allemaal tactiek (good cop bad cop). Maar het is wel handig voor hem om dit achter de hand te hebben.
Ron Burgundyquote:Op zondag 22 mei 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Die youtube-insults
Thundercunt!
Why don't you go back to your home on whore island!
Een beetje horror houd ik wel van, maar naar mijn idee slaat dat gewoon nergens op.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zijn vergelijkbare films, maar die hebben het reclamebudget nooit gehad wat deze wel heeft. En ranzig, tsja, je hebt een paar scenes waar de een moet kakken en het dus bij de ander naar binnengaat via de mond.
Ebert heeft er best een leuke review over: http://rogerebert.suntime(...)05/REVIEWS/100509982 Het is de enige film waar hij geen sterrenwaardering aan geeft.
Ja! Dat is een film die ik vandaag weer ga kijken. Geniaal.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Die is van Will Ferrell in Ron Burgundy (anchorman)
Ik gun Henk en Ingrid echt het allerslechtste. Dom tuig.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Griekenland nu laten vallen is het einde van de Euro en dat gaan Henk en Ingrid ook keihard in hun portemonnee voelen.
De euro ZAL gaan vallen. Of we Griekenland nu wel of niet helpen. Was het maar alleen Griekenland . De ellende is veel groter dan dat. En dan zeg ik: nu kappen en terug naar de eigen munt.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Griekenland nu laten vallen is het einde van de Euro en dat gaan Henk en Ingrid ook keihard in hun portemonnee voelen.
Die jaquote:Op zondag 22 mei 2011 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ron Burgundy![]()
You are a smelly pirate-hooker!
Mijn favoriet:quote:Op zondag 22 mei 2011 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ron Burgundy![]()
You are a smelly pirate-hooker!
Loud noises!quote:Op zondag 22 mei 2011 14:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja! Dat is een film die ik vandaag weer ga kijken. Geniaal.
Eerder zag ik dat scenario als louter denkbeeldig, maar op tweede gezicht is het wellicht minder vergezocht dan ik dacht. In 2009 kondigde hij al eens expliciet aan minister-president te willen worden; zijn huidige strategie zou mogelijk kunnen duiden op indekken tegen impopulaire besluiten, om Rutte op een zwak moment (bijvoorbeeld na een serie van impopulaire momenten) uit te dagen. Maar nog steeds acht ik een dergelijk scenario niet heel waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook prachtig:quote:
Wat nobelprijswinnaar Paul Krugman zegt:quote:Op zondag 22 mei 2011 14:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Wilders heeft gewoon gelijk hoor. Dat land is niet meer te redden, meerdere economen zijn daar volstrekt helder in. En de gevolgen voor Nederland - bij niet helpen - worden volgens mij schromelijk overdreven.
quote:What remains seems unthinkable: Greece leaving the euro. But when you’ve ruled out everything else, that’s what’s left.
If it happens, it will play something like Argentina in 2001, which had a supposedly permanent, unbreakable peg to the dollar. Ending that peg was considered unthinkable for the same reasons leaving the euro seems impossible: even suggesting the possibility would risk crippling bank runs. But the bank runs happened anyway, and the Argentine government imposed emergency restrictions on withdrawals. This left the door open for devaluation, and Argentina eventually walked through that door.
If something like that happens in Greece, it will send shock waves through Europe, possibly triggering crises in other countries. But unless European leaders are able and willing to act far more boldly than anything we’ve seen so far, that’s where this is heading.
Dat zou sowieso een bijzonder slecht idee zijn; als je al zou willen denken aan een exit-strategie, dan toch tenminste in coördinatie met Noord-Europese partners.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De euro ZAL gaan vallen. Of we Griekenland nu wel of niet helpen. Was het maar alleen Griekenland . De ellende is veel groter dan dat. En dan zeg ik: nu kappen en terug naar de eigen munt.
Eerst zal de dollar imploderen en dat zal de aandacht behoorlijk van Europa afleiden.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De euro ZAL gaan vallen. Of we Griekenland nu wel of niet helpen. Was het maar alleen Griekenland . De ellende is veel groter dan dat. En dan zeg ik: nu kappen en terug naar de eigen munt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |